Kysymys miehille: kuinka kauan jaksat yrittää tehdä vaikutusta ihastukseen jos et saa vastakaikua?
Kommentit (42)
Kyllä kertatorjunta riittää, sen verran pitää olla ylpeyttä.
Tavallisesti mielenkiinto loppuu heti, jos nainen ei ole kiinnostunut.
Hieman riippuu siitä, miten tai kuinka tuo vastakaiuttomuus ilmenee. Tai millaisessa tilanteessa olen tai olemme. Onhan se tai saattahan sitä hieman turhauttavana kokea jos toinen ei reagoi mitenkään (ei myönteisesti eikä kielteisesti) siihen , että häntä yrittää lähestyä. Mutta toisaalta ei eloni ole kiinni siitä, ette joku nyt vain haluaa tai muutoin ei kykene reagoida minun lähestymiseeni mitenkään. Miksi tuhlaisin häneen sitten enemmän aikaani; ellei hän nyt sitten samalla vaikutaisi sille, että on tajuton ja/tai eloton ja kaipaisi pikaista ensiapua.(..)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kertatorjunta riittää, sen verran pitää olla ylpeyttä.
Tämä. Kyse on nimenomaan ylpeydestä. Mä tarjoon kättäni kerran ;)
Jos myöhemmin lähestyt minua lämpimänä niin saatan käyttää sinua yhdenyön verran, mutta muuhun sinusta ei ole, koska olet jo minut kerran torjunut.
Miksi käyttäisin aikaa ihastukseen jolta ei saa vastakaikua?
:)
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäisin aikaa ihastukseen jolta ei saa vastakaikua?
:)
Koska suomalainen nainen haluaa miehen miehen minkä voi kietoa pikkurillin ympärille. Pikku puudelin mitä tuolla näkee puolella naisista. Mies tekee kaikki kotityöt ja nainen suorittaa raskaimman tehtävän eli täyttää pesukoneen vaatteilla ja painaa nappia. ''Heeeeiii mä pesin just sun paskakalsarit sika''!!!
Naisia riittää, suoraan seuraavaan
Hoh hoijaa, no ei tod.kaikki naiset halua mitään äijää mitä kietoa pikkurillin ympärille ! Minä ainakin käytän vain ja ainoastaan miestä sekstailuun :D eli mihinkään muuhun en tarvii miestä, se on kunnon nainnit ja sitten saa mies lähtee liitään! Nurkkiini en huoli.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, no ei tod.kaikki naiset halua mitään äijää mitä kietoa pikkurillin ympärille ! Minä ainakin käytän vain ja ainoastaan miestä sekstailuun :D eli mihinkään muuhun en tarvii miestä, se on kunnon nainnit ja sitten saa mies lähtee liitään! Nurkkiini en huoli.
No sinähän olet oikea Kleopatra.
Varmaa riippuu naisesta ja kuinka paljon haluaa vastakaikua. Jotkut on sinnikkäitä ja yrittäävät kymmenistä ei sanoista huolimatta, jotkut ei uskalla edes tehdä aloitetta vaikka selvästi haluisvat ja jättävät pelin jo alkumetreille.
Väitän kuitenkin että jos mies oikeita keinoja naiseen yrittää, on nainen myyty. Mutta esim omalla kohdalla on käyny kahdesti etten edes huomannut /tajunnut/pitänyt miehestä joka piiritti minua. Nyt onnellisesti toisen kanssa liitossa koska hän ei lannistunut.
En sekunttiakaan. Joko vaikuttaa tai ei, en mä mitään sirkustemppuja ala yrittämään.
Sinccis
No nyt olen kolme vuotta yrittänyt. Tosin ihastukseni on mies.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tarjonnu peppua?
Jos ei ekalla kerralla tule vastakaikua, se on siinä.
Moni nainen on myöhemmin soitellut perään et ”josko sittenkin?”
Mutta ei, minä en ole mikään varamies tai muu kakkosvaihtoehto.
Joku itsekunnioitus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tarjonnu peppua?
Tottakai, ja vaikka mitä muutakin. Mutta en kuulemma ole hänen tyyppiään.
Vierailija kirjoitti:
Jos en saa vastakaikua heti niin se on siinä. En mä mikään koira ole. Vai vaikutusta :D Ootte te härskejä :D
Jos aloittajaa tahdot teititellä, sano "olettepa te härski". Jokainen kirjoittaja seisoo oman viestinsä takana, ei siellä mitään joukkoa ole.
Ukko36 kirjoitti:
Jos ei ekalla kerralla tule vastakaikua, se on siinä.
Moni nainen on myöhemmin soitellut perään et ”josko sittenkin?”
Mutta ei, minä en ole mikään varamies tai muu kakkosvaihtoehto.
Joku itsekunnioitus sentään.
Ei ole tullut mieleen se, että jokainen etenee omaan tahtiinsa. Jos sinä olet _nyt_ valmis johonkin, toinen ei ehkä ole vielä edes ajatellut asiaa. Ei kannata sulkea ovea heti jos toinen ei toimi kun sitä toivoisit, siellä voi olla taustalla jotain mitä et tiedäkään. Yleensä aina jos tekee avoimen tarjouksen, kannattaa odotella että toinen käsittelee asian perusteellisesti. Kyllä tai ei, aikaa puoleen yöhön on aika lapsellista touhua.
Jos en saa vastakaikua heti niin se on siinä. En mä mikään koira ole. Vai vaikutusta :D Ootte te härskejä :D