MIksi Ohisalo uhriutui kertoessaan kurjasta ja köyhästä lapsuudestaan, mutta ei kertonut
että on nykyään niin rikas, että raha roiskuu, samoin miehensä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Samantapaisen matkan tehneenä en nyt yhtään vähättelisi Mariaa! Hän nimenomaan ei ole uhriutunut vaan noussut tuhkasta päinvastoin kuin moni sossupummi kolmannessa polvessa joka syyttelee yhteiskuntaa ja paskaa lapsuutta omasta saamattomuudestaan ynnä odottaa käsi pitkällä rahaa muiden pussista.
Minut sama matka on vienyt kokoomuslaiseksi- perseelle potkinta on hyvä vaihtoehto ikuisen ymmärtämisen ja pään silittelyn sijaan. Silti respect Maria!!
Onko mahtanut jossain kertoa, paljonko antaa rahaa hyväntekeväisyyteen tai auttaako muuten? Luulisi ainakin, että nyt tekee mieli laittaa hyvää vähän kiertämäänkin kun on itse aikanaan apua saanut.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on urheasti jakanut lehtiä ja ollut kaupan kassalla töissä... Siis kenen mielestä tämä on jotenkin merkittävä ponnistelu lukioaikana? Me ollaan keskituloisia ja on meidän lukiolainen ollut myös töissä, eikä se meistä ole mitenkään ihmeellistä.
Me yrittäjien lapset ollaan oltu töissä lapsesta asti. Pieni perheyritys tarvitsi halpoja käsipareja.
Onneksi tämän päivän Seiska kertoo ÖLJYRAKKAASTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
onko tämä ohisalo nyt runkuttajien uusi uhri, josta pitää päivästä toiseen keksimällä keksiä jotain räksyttämistä.
Ei hän mikään uhri ole vaan tekopyhä hurskastelija. Hän elää öljyrahoilla leveästi eikä häneltä löydy tippaakaan empatiaa köyhille.
Miksi hän ei sitten ole kokkari tai persu?
Koska on ajatuksiltaan vihervassari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantapaisen matkan tehneenä en nyt yhtään vähättelisi Mariaa! Hän nimenomaan ei ole uhriutunut vaan noussut tuhkasta päinvastoin kuin moni sossupummi kolmannessa polvessa joka syyttelee yhteiskuntaa ja paskaa lapsuutta omasta saamattomuudestaan ynnä odottaa käsi pitkällä rahaa muiden pussista.
Minut sama matka on vienyt kokoomuslaiseksi- perseelle potkinta on hyvä vaihtoehto ikuisen ymmärtämisen ja pään silittelyn sijaan. Silti respect Maria!!
Onko mahtanut jossain kertoa, paljonko antaa rahaa hyväntekeväisyyteen tai auttaako muuten? Luulisi ainakin, että nyt tekee mieli laittaa hyvää vähän kiertämäänkin kun on itse aikanaan apua saanut.
Niinhän sitä luulisi - mutta kun köyhä saa rahaa, ahneudella ei ole mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on perinteisesti hyväntekeväisyys ollut yksityisasia. Ainoa joka on kertonut summia on ollut tietääkseni Sauli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
onko tämä ohisalo nyt runkuttajien uusi uhri, josta pitää päivästä toiseen keksimällä keksiä jotain räksyttämistä.
Ei hän mikään uhri ole vaan tekopyhä hurskastelija. Hän elää öljyrahoilla leveästi eikä häneltä löydy tippaakaan empatiaa köyhille.
Miksi hän ei sitten ole kokkari tai persu?
Vihreitä on helpompi huijata.
Aika kaukaa nyt haet. Kokkareissa tai persuissa ei tarvitsisi huijata.
Ihme muija. Ei voi muuta sanoa. Eikö tajunnut, että lehdet kaivavat totuuden esiin?
Vierailija kirjoitti:
Ihme muija. Ei voi muuta sanoa. Eikö tajunnut, että lehdet kaivavat totuuden esiin?
Mitä ihmettä sä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ainakin tietää, mistä on kyse kun puhutaan lapsiköyhyydestä. Rikkaisiin perheisiin syntyneet kokkaripoliitikot ei sitä ymmärrä. Pahin tällainen on ollut ja on edelleen Piia-Noora Kauppi, se on syntynyt kultalusikka molemmissa päissä. Edes ikä ei ole tuonut tuolle ymmärrystä.
Oletko koskaan kuullut sellaisesta seikasta, kuin ylenkatse niitä kohtaan, jotka ovat nyt samanalaisia köyhiä kuin itse oli ennen?
Ja äkkiä se entinen köyhyys unohtuu - on varmaan jo unohtunutkin hyvintoimeentulevana rikkaan miehen kanssa.
Ihanko tosissasi olet😂😂😂😂😂 Eikö tässä nyt oppositio huuda kuorossa että vihreät ja vasemmisto ovat antamassa aivan liikaa köyhille....niin liikaa että ei voi löytyä kaikkia miljardeja. Sulla varmaan jotain sisäpiiritietoa että Ohisalo on vastustanut hallitusohjelmaa kynsin hampain. Oisko linkkiä johonkin lehtijuttuun aiheesta?
No mitä ne köyhät nyt sitten tällä hallituskaudella ovat saamassa?
Viime hallituskaudella takuueläkettä nostettiin kahdesti 20€/kk per kerta, yle vero puolitettiin pienituloisilta ja poistettiin köyhiltä, pienituloisten perheiden lapsille säädettiin koulukirja-avustusta noin 49€/kk, pienituloisten verotusta kevennettiin 500 miljoonalla... Noi nyt tuli ekana mieleen mutta oli siellä muutakin.
Miksi näistä ei ole puhuttu? En ole ainakaan itse tällaisia aikaansaannoksia nähnyt missään, haukkuja vaan kaikkialla.
Tosin aktiivimalli oli hävytön temppu, mutta mistäpä tiedämme, vaikka työttömät saisivat sen tilalle tämän hallituksen kautta jotain vieläkin orjuuttavampaa?
Enemmänhän se tietää köyhyydestä kuin joku kultalusikka perseessä syntynyt kokkare.
Sekö on huono asia?
Minusta ei. Politiikkaan tarvitaan nimenomaan ihmisiä erilaisista taustoista, jotka tietävät mistä puhuvat. Ei niitä elämää kirjoista opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä sekoilet?
Siltä jäi aamulääke ottamatta.
Se on kato suuri salaisuus ettei ohisalo ole syntyny jultalusikka perseessä.
Salaliitto u know.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ainakin tietää, mistä on kyse kun puhutaan lapsiköyhyydestä. Rikkaisiin perheisiin syntyneet kokkaripoliitikot ei sitä ymmärrä. Pahin tällainen on ollut ja on edelleen Piia-Noora Kauppi, se on syntynyt kultalusikka molemmissa päissä. Edes ikä ei ole tuonut tuolle ymmärrystä.
Oletko koskaan kuullut sellaisesta seikasta, kuin ylenkatse niitä kohtaan, jotka ovat nyt samanalaisia köyhiä kuin itse oli ennen?
Ja äkkiä se entinen köyhyys unohtuu - on varmaan jo unohtunutkin hyvintoimeentulevana rikkaan miehen kanssa.
Sinäkö olet unohtanut vaikean lapsuutesi noin vain sormia napsauttamalla? Lapsuudenkokemukset nyt vaikuttavat ihmiseen paljon, mutta sinä taidat olla poikkeus.
Ei minulla ole ollut vaikeaa lapsuutta, olen johtajaperheestä.
Tuollasia ihmisiä me juuri tarvitsemme sinne, joilla on asioista perstuntuma.
Osaavat hoitaa sosiaalipolitiikkaa. Sinne ei tarvita mitään pankinjohtajan pojaksi syntynyttä kravattipelleä joka on saanut kaiken valmiina ja ajattelee raha edellä.
Pitää ajatella ihminen edellä.
Vierailija kirjoitti:
Maria haluaa kieltää leipäjonot.
Missäs on niin sanonut??
Ja mitä se auttaa jos leipäjonot kielletään, ei ongelma sillä poistu - vai haluaako hän sitten tap paa nämä ihmiset nälkään vai??
Olen varma että Ohisalon kaltaisten poliitikkojen ansiosta saamme lisää turvakoteja Suomeen, joita on jörkyttävän vähän tässä maassa.
Marin ja Ohisalo tietävät mitä on pelätä lapsena.
Samoin minä.
Onneksi meillä asui mummo lähellä, jonne paettiin turvaan.
Joskus oli turvauduttava naapuriin.
Marian olisi pitänyt naida juoppo vannkilakundi, niin av-rouvat voisivat tuntea yhteenkuuluvuutta todella reippaan ja fiksun, köyhissä oloissa kasvaneen, naisen kanssa. Go Maria Go!
Persuja harmittaa kun suomalaiset ovat persuja älykkäämpiä ja rikkaampia.
Niin varmaan :) Persuluuseri luulee tosissaan huijaavansa jotakin, myötikset sinne!