Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! En saa irtisanottua tilausta

Vierailija
13.06.2019 |

Halusin ostaa rusketuspillereitä jotka tehostavat ruskettumista. Menin tan care sivuille mutta en periaatteessa tilannut sieltä vielä mitään. Kun luin tilausehdot päätin tilata tuotteet muualta, sopimukseen kuului siis että paketti tulee joka kuukausi... Kuitenkin minulle tuli postissa paketti ja lasku enkä saa nyt irtisanottua sitä mistään. Puhelin numeroa ei löydy eikä sähköposti osoitetta. Pelottaa ja ahdistaa. Olen opiskelija eikä minulla ole varaa maksaa noita tuotteita... Tunnen itseni nyt ihan idiootiksi, mitä teen?! Älkää koskaan tilatko Lab Pharmasta mitään! Ja sori sekava teksti...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin et tilannut jos tuli paketti? Mistä he saivat osoitetietosi jos et tilannut?

No minä tampero laitoin ensin omat tiedot sinne mutta oletin että tilauksen varmistamiseen tarvitaan kortin tiedot. Oletin siis että en ollut kerennyt vielä tilaamaan mitään... 🙄

Olet tilannut paketin laskulla, korttia ei aina tarvita vaan tässä on kyse laskulla maksettavast tuotteesta. Laita nyt sinne viestiä että haluat ohjeen paketin palaukseen ja tilauksen irtisanomiseen.

Jos saat norjankielisiä vastauksia, käännä ne osoitteessa https://translate.google.fi 

norja -> englanti käännös on todennäköisesti selkeämpi kuin norja -> suomi, jos vaan puhut englantia.

Vierailija
22/41 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh etkö voisi vain syödä enempi porkkanaa ja ostaa itseruskettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elena90000 kirjoitti:

Hi,

Are you looking for a reputable lender who is tired of withdrawing from banks and mortgages, are you tired of finding funds to fund your business, or are you financially confused that you can't pay off debts and bills? Do you think about getting financial help? Even if you do not hurry up now and grab your secured and secured loan today, please contact us by email: chat or whatsapp / +35677926593.

I am very interesting

Sinccis

interested*

Minä kyllä luulen että Sinccis on enemmän interesting (tavallaan) kuin interested.

Vierailija
24/41 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa saada päättymään tilaus. Minun laskussa on tällainen s-postiosoite: kundservice@labpharma.no  Käytä Google-kääntäjää viestin kirjoittamiseen.  Siihen osoitteeseen sain itse lähetettyä perumisen. Tulosta en tosin vielä tiedä.

Vierailija
25/41 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tarjous edellyttää määrä-aikaista tilaus-sopimusta. Olisiko nyt niin, että tulee vuosi tai 2 vuotta, 1 paketti pillereitä kuukaudessa.

Pakkaus on avattu, niin ei voi palauttaa tai peruakkaan.

Vierailija
26/41 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhteydenotto lomaketta, kyllä tämä on huijarifirma.olen perunut kaikilla tavoilla netissä, laskua vaan tulee lisää. On otettava kuluttajasuoja neuvontaan ja poliisin yhteyttä . HANKALA homma🤬

Vierailija
27/41 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Erehdyin ennen coronaa tilaamaan "koe paketin"ja en ole tilannut enää aikoihin,SIELTÄ VAIN POSTI TUO NOITA LÄHETYKSIÄ .Eikä heillä ole tämmöistä normaalia palautus oikeutta jos ei halua pakta.Eli itse olen maksanut palautuksen postimaksun.

Ja mikä huippua vielä.NYT KUN PAKETTEJA EI AIVAN OLE TULLUT LAITTAVAT POSTITSE KARHOLASKUJA!!????Olen kyllä harkinnut poliisille rikosilmoituksen tekoa....

Vierailija
28/41 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.. rusketuspillereitä...taas 1 idari sai opetuksen kaikenlaisen pskan tilaamisesta.

Vierailija
29/41 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kundeservice@dev.labpharma.no

Tämä on oikea osoite.

Avattua pakkausta et voi enää palauttaa. Siitä joudut maksamaan sen 19e ja risat.

Ja nyt kun teet heti tuohon sähköpostiin peruutusilmoituksen, niin lisää et enää saa.

Ja tuo peruutusilmoitus on kuitti peruutuksesta.

"I will cancel my order" + tietosi.

Ja laitat sävköpostista lukukuittauksen päälle

Vierailija
30/41 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksen peruutus siis pitää tehdä 2 viikkoa ennen uuden tilauksen lähetystä.

Vierailija
31/41 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielekiinnosta vaan, millä alalla ootte töissä ,te jotka tilanneet nuita pillereitä siis?

Vierailija
32/41 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kundeservice@dev8.labpharma.no

Tämä on oikea osoite.

Avattua pakkausta et voi enää palauttaa. Siitä joudut maksamaan sen 19e ja risat.

Ja nyt kun teet heti tuohon sähköpostiin peruutusilmoituksen, niin lisää et enää saa.

Ja tuo peruutusilmoitus on kuitti peruutuksesta.

"I will cancel my order" + tietosi.

Ja laitat sävköpostista lukukuittauksen päälle

kundeservice@labpharma.no

Tämä on oikea osoite, tuosta dev-liitteellisestä palautuu viesti saavuttamattomana, sekin on heidän sivuillaan, mutta vanhentunut.

Testasin tuon oikean osoitteen, perille menee.

Sinne lähetät nyt jo tänään peruutusilmoituksen. Sähköpostiisi olet ilmeisesti saanut tilausvahvistuksen. Katsot sieltä tilausnumeron.

Vierailija
33/41 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa peruutetuksi, ota yhteys kuluttaja-asiamiehen toimistoon. Sain vastauksen päivässä, kun sain aiheettoman perintäkirjeen hammarharjoja myyvästä yrityksestä. Mitään evidenssiä myynnistä ei löytynyt.

Vierailija
34/41 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain palauta tilaamaasi tuotetta?

Nimenomaan palatua sinne mistä tullut.Paketissa lähetäjän osoite.Lisäksi postilta pyydät kuitin olet pakettisi palautanut.iitä mukaan sinne alekirjoitettu lappu.Perut tilaus ja kopio sitä itsellesi.Toimii.Ei tarvi tilata mitään.Syö koko vuoden porkkanoita 300-500g. joka päivä .Saat hyvän rusketuksen niiden ansiosta.

Vierailija
35/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi perua, asiakaspalvelu sähköposti ei vastaa, ei puhelin numeroa. Pakettia ja laskua tulee vaikkei halua. Otan kuluttaja asiamieheen yhteyttä ja en maksa laskua.

Vierailija
36/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit palauttaa tuotteet jolloin ei tartte maksaa. 14pv palautusoikeus koskee kaikkea netistä tilattua.

Suomessa, kyllä.

Vierailija
37/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kundeservice@labpharma.no

Laita englanniksi viesti että et ole tilannut ja että et aio maksaa etkä halua tuotteita. Säästä viesti.

Seuraavaksi yhteys kuluttajaneuvontaan.

Lisää vielä, ettet ole oikeustoimikelpoinen ja on rikos myydä tavaraa oikeutoimikelvottomalle. Loppuu tuputus kuin seinään.

Tässä sallittakoon valkoinen valhe.

Vierailija
38/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain palauta tilaamaasi tuotetta?

En pysty sillä kerkesin jo avaamaan paketin + tilaus pitää peruuttaa enkä löydä kunnollisia yhteystietoja. Ja kun yritän laittaa viestiä, vastaus tulee norjaksi enkä ymmärrä norjaa.

Käytä kääntäjää, esim deepl.com

Vierailija
39/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään yhä edelleen löytyy näitä idareita jotka höynäytetään kestotilauksiin.

Vierailija
40/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään yhä edelleen löytyy näitä idareita jotka höynäytetään kestotilauksiin.

Näköjään. En edes tiennyt että näitä on edelleen koska itse en tilaa nykyään yhtään mitään. Muistan kuinka joskus vuonna miekka ja kirves ennen internettiä tilasin postimyynnistä jotain edullisia valkosipulikapseleita ja niitä vaan tuli ja tuli, enkä meinannut millään saada niiden tulemista loppumaan. Mihinkään yhteystietoihin ei vastattu.

Olkaa ihmiset todella tarkkoja mitä tilaatte ja lukekaa myös se pieni präntti. Myös pikavippien kanssa on se, että niitä kyllä tuputetaan kaikkialla, mutta sitten jos tuleekin vaikka lomautus, läheisen kuolema tai muusta syystä maksuvaikeuksia, ei niiden pikavippifirmojen kanssa pysty sopimaan mitään lyhennysvapaita. Ei sieltä saa edes ihmistä kiinni. Ne pikavippifirmat suorastaan perustuu siihen että jos ihminen joutuu maksuvaikeuksiin, niin ne tuuppaa vaan lisää ja lisää myöhästymismaksuja. Sillä ne tienaa, ei niitä kiinnosta jos jollain menee luottotiedot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi