Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakiintuneessa parisuhteessa elävä: nyt kun tunnet kumppanisi, alkaisitko seurustelemaan hänen kanssaan nyt?

Vierailija
13.06.2019 |

Miksi tai miksi et? Iät ja kuinka pitkään yhdessä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolitoista vuotta yhdessä (M34/N21). Varmasti alkaisin seurustelemaan uudestaan. Minulla on todella hauskaa ja seksi on molemmille parasta ikinä.

1,5v yhdessä ei ole vakiintunutta suhdetta nähnytkään :D alkuhuumaa vasta. Tule kertomaan about 10v päästä uudelleen, kuinka menee :)

Sinulla menee vakiintunut ja pitkä sekaisin.

Vierailija
22/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin alkaisin, enemmän mua ihmetyttää miten silloin alkuun jatkoin miehen kanssa, koska hän oli aika hitaasti lämpiävää sorttia, yhteydenpito oli surkeaa ja mietin jopa ettei hän taida olla kovin huumorintajuinen ihminen ja huumori on mulle se tärkein juttu. Kaipa sieltä hänen oikea luontonsa kuitenkin välillä pilkahteli, koska alkukankeuden jälkeen hän paljastui juuri sellaiseksi tyypiksi, jonka olin aina halunnutkin.

N37/M36, 7 vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi tätä miestä. Olemme vaan liian erilaisia. En saa enää paljoakaan mitään iloa hänen seurastaan.

Vierailija
24/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaikea kysymys niin kuin joku tuolla laittoikin.Kyllä varmaan ,jos kaikki meidän vastoinkäymiset olisi nähnyt,olisin harkinnut vakavasti alanko olemaan.Onneksi niitä ei näe,koska elämä on tällä hetkellä seesteistä ja tasapainossa.Kohta 20v yhdessä vähä reilu 40 ollaan...

Vierailija
25/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta innokkaammin. Miksi olisin hänen kanssaan jos en haluaisi seurustella hänen kanssaan?

Vierailija
26/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 38 vuotta yhdessä.

Vierailija
27/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Vaimo on osoittautunut vielä paljon ihanammaksi kumppaniksi, kun ikinä uskalsin toivoa, kun aloitimme pari vuosikymmentä sitten. Minulla on käynyt aivan mielettömän hyvä tuuri. Olisin varmaan onnellinen paljon hankalammankin ihmisen kanssa.

Vierailija
28/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Samaa seurustelua se on muutenkin koko parisuhteen ajan, koska muuten romantiikka kuolisi.

Vierailija
29/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja siksi syksyllä onkin ero edessä.

Vierailija
30/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt? En alkaisi. Meillä oli monta hyvää vuotta, mutta nyt naisen kiinnostus seksiin ja yhteiseen aikaan on täysi nolla. En antaisi edes toisia treffejä.

Vierailija
31/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Ei nämä asiat aina ole niin mustavalkoisia... rakastan miestäni, mutta muuten haluamme elämältä ihan eri asioita nykyään. Ennen oli toisin mutta nykyään yhteinen elämä tarkoittaa sitä, että koko ajan jompi kumpi joutuu luopumaan itselleen hirveän tärkeistä asioista. En usko mihinkään yhteen oikeaan enkä pelkää yksin oloa, joten helpompaa olisi olla olematta tuon miehen kanssa. Mutta kun kuitenkin rakastaa, ei se eroaminenkaan ole niin helppoa.

Vierailija
32/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi. Ei nämä asiat aina ole niin mustavalkoisia... rakastan miestäni, mutta muuten haluamme elämältä ihan eri asioita nykyään. Ennen oli toisin mutta nykyään yhteinen elämä tarkoittaa sitä, että koko ajan jompi kumpi joutuu luopumaan itselleen hirveän tärkeistä asioista. En usko mihinkään yhteen oikeaan enkä pelkää yksin oloa, joten helpompaa olisi olla olematta tuon miehen kanssa. Mutta kun kuitenkin rakastaa, ei se eroaminenkaan ole niin helppoa.

Meillä täsmälleen sama tilanne. Joskus oltiin todella yhteensopivia, enää ei. En tiedä, mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
33/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta en muuttaisi yhteen. Itsenäisempinä olisimme onnellisempia, mutta siihen on enää vaikea palata, tuntuisi erolta ja olemme ns. kasvaneet yhteen.

Vierailija
34/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva kyllä, kolme vuotta yhdessä. Tein päätöksen suhteeseen ryhtymisestä vaarallisesti rakastuneena. Olin ihastunut muun muassa tiettyihin harvinaisiin puoliin kumppanistani ja oletin, että niiden kääntöpuolena joudun luultavasti kärsimään kompromissikyvyttömyydestä, impulsiivisuudesta ja mustavalkoisuudesta, mutta olin silloin valmis hyväksymään sen. Oletin myös, että meille tulee isoja ongelmia minun temperamenttini ja puolison mustavalkoisuuden takia.

Todellisuus paljasti, että kumppanini on mukautuvampi ja joustavampi kuin kukaan ennen. Hän on joka asiassa lisäksi luotettava kuin kallio, ja aina yhteisen asiamme puolella. Minustakin on tullut hänen kanssaan parempi ihminen, tunteeni läikkyvät yli nykyään varsin harvoin.

Jos olisin tiennyt tämän, en olisi silloin alussa epäillyt ja jarrutellut sitäkään vähää.

Vierailija
35/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kun tavattiin, mies ei ollut vielä päässyt yli aiemmasta suhteestaan (ei ollut avoin asiassa, vaan salaili sitä ) ja oli siksi sitoutumiskammoinen, vaikka samalla väitti olevansa tosissaan kanssani.

En olisi silloin ryhtynyt suhteeseen hänen kanssaan, jos olisin tiennyt tuon. Enkä ryhtyisi nytkään. Mutta sen miehen kanssa, joka hän on nyt, haluan olla suhteessa ja olisin ryhtynyt suhteeseen.

Vierailija
36/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä yli 30 vuotta ja missään tapauksessa en samaa matkakumppania valitsisi.

Vierailija
37/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta yhdessä ja 1,5 vuotta naimisissa. En alkaisi seurustelemaan jos saisin päättää uudestaan... Rakastan miestä kovasti mutta olemme luonteiltamme kuitenkin niin erilaiset että teemme toisemme onnettomiksi. Minulla on useampi sairaus jotka vaikeuttavat elämääni ja mies ei osaa olla tukena... Hän päinvastoin "sairastaa" sitä että hänellä on sairas kumppani ja se on lisätaakka minulle. Mies osaa olla todella ilkeä ja töykeä, kukaan ei ole koskaan loukannut minua niin pahasti kuin hän. Minä taas ilmeisesti osaan olla miehen käytöksestä johtuen kylmä ja mies ei kestä sitä. Hän haluaisi naisen joka ei välittäisi hänen käytöksestään... Hyvät hetket ovat ihania mutta huonoja hetkiä on puolet ajasta... Olisin luultavasti säästynyt esim. masennuksesta ja ssri-lääkitykseltä ilman tätä parisuhdetta. Olisin ehkä myös saanut lapsia. Nyt on liian myöhäistä.

Vierailija
38/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en alkaisi ja olenkin jo ehtinyt erota hänestä. Nuorena ei kiinnittänyt niin huomiota toisen huonoihin puoliin ja näki vain ne hyvät ja ihanat.

Yhdessä oltiin 23 vuotta joten kyllä siinä ehti niitä huonojakin puolia nähdä. Yhtenä joustamattomuus niissäkin tilanteissa kun oli aivan selvää että pitäisi muuttaa omaa näkökantaa ja perheen kasvaessa kyvyttömyys asettaa lasten tarpeita omien edelle.

Minulla oli tämä ihan sama, ja sama syy eroon, 20 vuoden jälkeen. Totesin, että jos saisin valita, en valitsisi häntä enää.

Ja minullahan oli valta valita, joten valitsin erota.

nykyisin on mies, jota edelleen voin kunnioittaa, ja valitsisin miettimättä uudelleen.

Vierailija
39/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Ollaan 35v., yhdessä 17 vuotta.

Vierailija
40/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Yhdessä 12 vuotta ja saatu kaksi lasta (myös isänä erinomainen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän