Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä on kriteerilistani miehelle, jonka kanssa haluan vakavaan suhteeseen. Onko tällainen liikaa vaadittu?

Vierailija
13.06.2019 |

- luotettava, rehellinen
- osaa keskustella ja analysoida, on mielipiteitä asioista
- avarakatseinen, pystyy katsomaan asioita myös muiden näkökulmasta
- elää sukupuolten tasa-arvon ihanteiden mukaisesti
- elämänhallinta on kunnossa, pystyy huolehtimaan itsestään ja muista
- ei vaikeita, hoitamattomia ongelmia
- on työelämässä tai jos ei ole, hakee aktiivisesti töitä ja kouluttautuu
- on kanssani seksuaalisesti yhteensopiva, pitää olla kemiaa ja samanlaiset mieltymykset
- arvostaa terveellisiä elämäntapoja, mutta ei pingota niistä otsa kurtussa
- arvostaa perhettä ja lapsia
- osaa irrotella, on huumorintajuinen

Kertokaas nyt kaikki naisvihamieliset, mikä tässä listassa on mielestänne pielessä :D

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi ehdoton vaatimus kumppanille, josta en tingi missään tilanteessa.

En ikinä ala parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei omista akkuporakonetta ja tää ei oikeasti ole vitsi :D

Muita pakollisia kriteereitä ei miehelle ole ja muista voin joustaa. Paitsi ehkä tatuointi, ne on aika turn off... etenkin isot ja näkyvät on totaalinen no no.

Ei ole olemassakaan miestä jolla ei ole porakoneita? Mulla on esim 7 kpl.

On myös olemassa naisia, joilla on porakone ja muita tarpeellisia laitteita ja työkaluja ihan omasta takaa ;)

Vierailija
102/110 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittanut ulkonäkökriteerejä listalle, koska muuten tämä keskustelu olisi takertunu niihin. Mutta nyt voin jo laittaa.

- mielellään ei minua lyhyempi

- ei huomattavan ylipainoinen

- siisti ja puhdas, osaa tilannepukeutumisen

- sopusuhtaiset piirteet

Ap

Eli ne samat jutut.

Ei saa olla lyhyt, kapeaharteinen, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"- osaa keskustella ja analysoida, on mielipiteitä asioista"

Pitääkö tämä oikeastikin kutinsa, eli kestätkö sen, jos mies on esim. politiikasta eri mieltä kanssasi? Moni nainen ei oikeasti kestä, vaikka sanoo arvostavansa erilaisia mielipiteitä.

Ap ei oikeastaan sanonut arvostavansa eriäviä mielipiteitä. Ehkä hän toivoo mielipiteiden olevan samoja kuin hänen omansa. 

Olen juuri tuollainen. Mielipiteeni ovat ainoita oikeita. En suvaitse ihmisiä, jotka ovat erimieltä kanssani. Joten siksi elän yksin.

Vierailija
104/110 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laittanut ulkonäkökriteerejä listalle, koska muuten tämä keskustelu olisi takertunu niihin. Mutta nyt voin jo laittaa.

- sopusuhtaiset piirteet

Ap

Eli ne samat jutut.

Ha, arvasin saman kuin ap eli heti aletaan "syyttää" naista ulkonäkövaatimuksista.

105/110 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

💯💑

Sun nuhjuinen olemus, hsutajaisiin tarkoitettu solmio ja nimimerkki kertoo puutteellisesta elämänhallinnasta ja sivistyksestä, jopa säälittävyyteen saakka.

XD Ehkä näin mutta toisaalta saatanhan tarkoituksella koettaa vaikuttaa Ap'hen sillä ehkäpä häneen vetoaa nuhjuusuus, herättää hoivavietin, toivoakseni.

Nickkini ei ehkäpä kerro puutteellisesta elämänhallinnasta vaan puutteellisesta huumorintajustani sillä kukapa meistä olisi täydellinen huumorin osalta ja jos näin niin en edellytä Ap'eenkään olevan mikään Spede vaan samanmoinen tolvana kuin tää on :) Ah, minä jo sieluni silmin nään yhteiset sanailumme kun hän sanoo:  Onko kettu kolossa? Minä siihen vastaamaan: Ollut jo 5 minuuttia.  Sitten me nauramme ja rupeamme rakentavassa hengessä pohtimaan pitäisikö tään Hopeaketun lähteä Tiina Jylhän kliniikalla käymään jotain toppausta laitatuttamaan :)

Niin ja se sivistys! Totuushan on että tieto lisää tuskaa ja tavallaan sivistykin tuo tietoisuutta kaikesta! Toivoisin myöskin Ap'een olevan edes himpum verran mettäläinen, pölöjä. Meillä ois sitten niin mukavaa ja lutusta kun muu maailma sortuu tuhoonsa. Me vaan grillailtas ja mietittäs: Kesä on kreisii!

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
106/110 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sopusuhtaiset piirteet

Ap

Eli ne samat jutut.

Saakos nainen olla pitkä ja leveäharteinen?

Vierailija
107/110 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ja -lapset. Emme siis ole yhteensopivia.

Vierailija
108/110 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on

- luotettava, rehellinen, ystävällinen ja kohtelias, hyvät käytöstavat mutta myös suora, konstailematon ja vähän rämäpää

- osaa keskustella ja analysoida, on mielipiteitä asioista, on hyvä kuuntelija, rauhallinen

- avarakatseinen, pystyy katsomaan asioita myös muiden näkökulmasta

- ymmärtää sukupuolten tasa-arvon ja on reilu

- elämänhallinta on kunnossa, pystyy huolehtimaan itsestään ja toisinaan minustakin

- ei vaikeita, hoitamattomia ongelmia

- on työelämässä tai jos ei ole, hakee aktiivisesti töitä ja kouluttautuu

- on kanssani seksuaalisesti yhteensopiva, on kemiaa ja aika samanlaiset mieltymykset

- arvostaa terveellisiä elämäntapoja, mutta ei pingota niistä otsa kurtussa

- arvostaa meidän perhettä

- osaa irrotella, on huumorintajuinen ja hauska

- on rakas ja mun paras kaveri

- on älykäs ja mukavannäköinen, kiltti mutta lujatahtoinen, kykenee kompromisseihin, itsenäinen tyyppi, jakaa elämänsä mun kanssa, itsevarma ja tosi kiva, ihana

Listalla ei ole niin väliä mutta mun mies on ihana <3

Vierailija
109/110 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole naisvihamielinen mutta voin sanoa ettei olla yhteensopivia.

Hyvä tietää! Missä kohtaa ei olla? :)

ap

Täytän melkein kaikki kohdat, mutta tällaisen listan tekeminen kertoo tarpeeksi. En ole joku kaupan hyllyltä haettava hyödyke.

Jaa.No miksi se sitten miesten kohdalla on sallittua? En tunne yhtäkään miestä, jolla ei olisi tällaista vaatimuksista naisille, kun alkaa tarkemmin kaivamaan.Sitten jos nainen sellaisen esittää, niin ollaan herneet heti nenään työnyämässä.Miesten ja naisten listan ero on se, että miehillä lista painottuu suurimmaksi osaksi fyysisiin ominaisuuksin, naisilla taas nämä luonteenpiirteet ja arvot painottuvat enemmän

Vierailija
110/110 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on ihan terveitä perusasioita jotka on tavalliselle normaalille ihmisrlle tärkeitä.

Oma mieheni on tuollainen ja toivon että itsekin täytän kriteerit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme