Tässä on kriteerilistani miehelle, jonka kanssa haluan vakavaan suhteeseen. Onko tällainen liikaa vaadittu?
- luotettava, rehellinen
- osaa keskustella ja analysoida, on mielipiteitä asioista
- avarakatseinen, pystyy katsomaan asioita myös muiden näkökulmasta
- elää sukupuolten tasa-arvon ihanteiden mukaisesti
- elämänhallinta on kunnossa, pystyy huolehtimaan itsestään ja muista
- ei vaikeita, hoitamattomia ongelmia
- on työelämässä tai jos ei ole, hakee aktiivisesti töitä ja kouluttautuu
- on kanssani seksuaalisesti yhteensopiva, pitää olla kemiaa ja samanlaiset mieltymykset
- arvostaa terveellisiä elämäntapoja, mutta ei pingota niistä otsa kurtussa
- arvostaa perhettä ja lapsia
- osaa irrotella, on huumorintajuinen
Kertokaas nyt kaikki naisvihamieliset, mikä tässä listassa on mielestänne pielessä :D
Kommentit (110)
"- osaa keskustella ja analysoida, on mielipiteitä asioista"
Pitääkö tämä oikeastikin kutinsa, eli kestätkö sen, jos mies on esim. politiikasta eri mieltä kanssasi? Moni nainen ei oikeasti kestä, vaikka sanoo arvostavansa erilaisia mielipiteitä.
No täällä yksi sinkku (mies9 ilmoittautuu ja uskaltautuen väiittämään, että täytän nuo Ap listaamasi toiveet vai vaatimuksetko sitten varsin pitkälle. Se mihin on paha mennä sanomaan etukäteen mitään on, että oolenko vai enkö ole kanssasi seksuaalisesti yhteensopiva. Huumorin tajukin minulla on omasta mielestäni, mutta jos odotat, että osasin kertoa usein hyviä vitsejä, niin luultavasti pettyisit.
Mulla on yksi ehdoton vaatimus kumppanille, josta en tingi missään tilanteessa.
En ikinä ala parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei omista akkuporakonetta ja tää ei oikeasti ole vitsi :D
Muita pakollisia kriteereitä ei miehelle ole ja muista voin joustaa. Paitsi ehkä tatuointi, ne on aika turn off... etenkin isot ja näkyvät on totaalinen no no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elää sukupuolten tasa-arvon ihanteiden mukaisesti????
t. Nainen
Siis että kannattaa tasa-arvoisia mahdollisuuksia ja velvollisuuksia molemmille sukupuolille. Ei pakene sen taakse, että mies/nainen ei voi tehdä jotain tai hänen pitää tehdä jotain, koska on mies/nainen. Poikkeuksena tietenkin raskaus ja synnytys... En haluaisi esimerkiksi sellaista miestä, jonka mielestä on miesten työt ja naisten työt, tai jonka mielestä naisen paikka on automaattisesti kotona ja miehen töissä... jne (En tarkoita ettei näistä voi joustaa tilanteen mukaan, tietenkin voi mutta haen sitä periaatetta).
ap
Minä ainakaan en halua kiivetä katolle, nostella raskaita lumikuormia tai tehdä jotain liian fyysistä hommaa, missä päästä vippaa ja iho käsistä menee pilalle. Enkä pakota miestä vastaavasti hänelle täysin epäsopiviin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen
Niin. Itse ymmärsin että haetaan miestä joka EI ajattele kotitöiden kuuluvan vaan naiselle jne.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämä oikeastikin kutinsa, eli kestätkö sen, jos mies on esim. politiikasta eri mieltä kanssasi? Moni nainen ei oikeasti kestä, vaikka sanoo arvostavansa erilaisia mielipiteitä.
Ap ei oikeastaan sanonut arvostavansa eriäviä mielipiteitä. Ehkä hän toivoo mielipiteiden olevan samoja kuin hänen omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen
Siis että kannattaa tasa-arvoisia mahdollisuuksia ja velvollisuuksia molemmille sukupuolille. Ei pakene sen taakse, että mies/nainen ei voi tehdä jotain tai hänen pitää tehdä jotain, koska on mies/nainen. Poikkeuksena tietenkin raskaus ja synnytys... En haluaisi esimerkiksi sellaista miestä, jonka mielestä on miesten työt ja naisten työt, tai jonka mielestä naisen paikka on automaattisesti kotona ja miehen töissä... jne (En tarkoita ettei näistä voi joustaa tilanteen mukaan, tietenkin voi mutta haen sitä periaatetta).
ap
Minä ainakaan en halua kiivetä katolle, nostella raskaita lumikuormia tai tehdä jotain liian fyysistä hommaa, missä päästä vippaa ja iho käsistä menee pilalle. Enkä pakota miestä vastaavasti hänelle täysin epäsopiviin hommiin.
Mikä se on sellainen juuri miehelle täysin epäsopiva kodintyö?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ala parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei omista akkuporakonetta ja tää ei oikeasti ole vitsi :D
Muita pakollisia kriteereitä ei miehelle ole ja muista voin joustaa. Paitsi ehkä tatuointi, ne on aika turn off... etenkin isot ja näkyvät on totaalinen no no.
Onneksi akkuporakone ei kauheita maksa. Vielä kun osaisi käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen
ap
Mikä se on sellainen juuri miehelle täysin epäsopiva kodintyö?
Mies saa ihan itse kertoa sen. On minullakin kotitöistä lempparit ja inhokit ja aina parempi, jos ne menisivät sopivasti ristiin niin että päästäisiin mahdollisimman vähällä rasituksella. Ja tietty kun talous on oletusarvoisesti kunnossa tuon listan pohjalta, ne kaikista tylsimmät voi aina ulkoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole naisvihamielinen mutta voin sanoa ettei olla yhteensopivia.
Hyvä tietää! Missä kohtaa ei olla? :)
ap
Täytän melkein kaikki kohdat, mutta tällaisen listan tekeminen kertoo tarpeeksi. En ole joku kaupan hyllyltä haettava hyödyke.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitää kyllä paikkansa. Jos on jostain yleisestä asiasta/aiheesta vastakkaista näkökantaa niin naiset tahtovat viedä sen sitten henkilökohtaiselle tasolle.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
No kun on noin selkeä käsitys eikä vaateissa turhan paljon mutkia niin mieshän löytyy helposti, kävelee vastaan. Varasti kymmenittäin kriteerit täyttäviä kävellyt vastaan tänäkin vuonna.
Taas joku ahne ja tunteeton materialisti kalastelemassa rahasampoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen
ap
Minä taas nimenomaan haluan tehdä lumitöitä, koska se on niin hyvää treeniä! :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassakaan miestä jolla ei ole porakoneita? Mulla on esim 7 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Akkuporakone on heikoille miehille. Miksi haluat miehen joka ei pysty vääntämään ruuvia tai poraamaan reikää käsivoimin?
Näytätkö siis tuon listan miehelle ja vieressä on ruudut johon voi sitten ruksia että "täyttyy" tai "Ei täyty"? :D
Olen ainakin suht lähellä tuollaista miestä.
Tosin minut poistettiin markkinoilta ennen kuin täytin 25 joten en ihmettele jos muille vastaaville miehille käy samoin.
Lapsista lähinnä.
ap