Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sairastun torstaina niin tottaVITUSSAyritän pärjätä perjantain puolikuntoisena töissä etten menetä palkkaa

Vierailija
20.06.2023 |

Ja useimmat flunssat leviävät eniten taudin alkuvaiheessa että..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Kolmekin Buranaa kun vetää niin pystyy tekemään ainakin puoli päivää, iltapäivällä pe voi muutenkin lähteä aikaisemmin kotiin ylityövapaiden tasoittamiseksi.

Vierailija
2/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt pelottaa, kun saikkuhaukka uhkaa tautinsa leviämisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ole harvinaista.

Vierailija
4/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nyt pelottaa, kun saikkuhaukka uhkaa tautinsa leviämisellä.

Siellä tantta joka vielä vähän aikaa sitten oli visusti maski kuonolla kaikkialla😆

Vierailija
5/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Jos sulla on työsopimus niin ei tuo koske sinua.

Vierailija
6/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki flunssat leviävät jo päiviä ennen ensioireita, joten ei tuo vaikuta mihinkään. Sairaalassa ei edes saa olla pois perusnuhan takia.

Vierailija
7/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niinkuin suunnitellut sairastuvasi joka torstai?

Vierailija
8/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuntoisena tuppaa heikottamaan ja tapaturma-alttius kasvamaan. Tulee kuumeisena tehtaalle töihin, ajaa trukilla jonkin tuotantokoneen paskaksi ja sanoo sitten syyksi aivosumun ja sen, ettei ole varaa jäädä sairauslomalle...

Vierailija
9/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun VITUSSA. Aika sama se meille on. 

Vierailija
10/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolikuntoisena tuppaa heikottamaan ja tapaturma-alttius kasvamaan. Tulee kuumeisena tehtaalle töihin, ajaa trukilla jonkin tuotantokoneen paskaksi ja sanoo sitten syyksi aivosumun ja sen, ettei ole varaa jäädä sairauslomalle...

Toivotaan että tämä otetaan huomioon sitten kun palkaton eka päivä tulee käytäntöön. Itse maksat jos itse tyrit. 

Vierailija
11/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meinaa edes yrittää pärjätä, tuun paikalle potemaan ja räkiin.

Pomo on ihan hiilenä näistä jutuista tupakka paikalla :' D

Vierailija
12/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että tämä otetaan huomioon sitten kun palkaton eka päivä tulee käytäntöön. Itse maksat jos itse tyrit. 

Työnantajan pitää todistaa, että teko oli tahallinen.

Vierailija
13/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli tahallinen jos tulet aivosumussa töihin ajamaan trukkia.

Vierailija
14/14 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli tahallinen jos tulet aivosumussa töihin ajamaan trukkia.

Sairaana voi arvostelukyky olla vaillinainen, heikotuskohtaus voi iskeä odottamatta, jopa taju voi lähteä.

Kaikilla asioilla on kaksi puolta, myös tällaisilla heikennyksillä. Ne voivatkin iskeä työnantajan omaan nilkkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän