Voisin tehdä tarvitsevalle munsalan kansallispuvun.
Ihan ilmaiseksi ei toki onnistu. Materiaalit ja vähän vaivan palkkaa. Olen tällä hetkellä työttömänä joten aikaa siis olisi. Koulutukseltani olen ompelija ja erikoistunut munsalan kansallispukuihin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Teetkö miehillekin? Mä haluaisin sellasen minihameversiona.
Toki mutta erikoisuus maksaa vähän extraa. Laitetaanko vähän glitteriä myös?
Ap
Voisitko hieman tarkentaa, että mitä voisit tehdä ja millä ehdoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki mutta erikoisuus maksaa vähän extraa. Laitetaanko vähän glitteriä myös?
Ap
Ei haittaa. Joo glitsuu ja niittejä, ehkä myös nahkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko hieman tarkentaa, että mitä voisit tehdä ja millä ehdoin?
Taiteilijat sanovat, että mestariteoksia tehdään vain yksi ja ainoastaan arvoiselleen paikalle. Ehtoni ovat suunnilleen samat.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisiko kolttapuku?
No mikä jottei. Mitat vaan niin lyödään kankaat tilaukseen.
Olen menossa keskustan puoluekokoukseen ja tarvitsen munsalan kansallispuvun. Voisitko tehdä minulle munsalan kansallispuvun? Tarvitsen puoluekokoukseen munsalan kansallispuvun. Osaisitko tehdä munsalan kansallispuvun? Maksan ison rahan jos teet minulle munsalan kansallispuvun. Olen menossa keskustan puoluekokoukseen ja siellä käytetään munsalan kansallispukuja.
Tekisitkö minulle siis munsalan kansallispuvun?
Siis mikä ihme tämä munsala-juttu on? Olenko ollut katsomatta jotain tärkeää putousta tai possea tai idolsia tai idiotsia? onko minunkin tärkeää tilata munsalan puku tai peräti 2?
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa keskustan puoluekokoukseen ja tarvitsen munsalan kansallispuvun. Voisitko tehdä minulle munsalan kansallispuvun? Tarvitsen puoluekokoukseen munsalan kansallispuvun. Osaisitko tehdä munsalan kansallispuvun? Maksan ison rahan jos teet minulle munsalan kansallispuvun. Olen menossa keskustan puoluekokoukseen ja siellä käytetään munsalan kansallispukuja.
Hmmm... uskoisiko tuota? Tekstisi on keskustalaiselle vähän turhan selkeää ja helppolukuista. Ja se kokous on jo syyskuussa. Kiire voi tulla mutta aina voi yrittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihme tämä munsala-juttu on? Olenko ollut katsomatta jotain tärkeää putousta tai possea tai idolsia tai idiotsia? onko minunkin tärkeää tilata munsalan puku tai peräti 2?
On tärkeää. Tilaa heti muuten olet ihan nobody...
Vierailija kirjoitti:
Tekee se, jos olet hiljaa.
Jos ei pysy suu kiinni, tekee vain huivin hartioille ja kiristää sinisen nauhan pään ympäri liian tiukalle.
Ihanaa! Nyt se siis selvisi. Munsalan puku on ollut se mikä elämästä vielä on puuttunut. Saisinko sen tämän ajan teemaan sopien ristikolla ja musta kokopitkä sopii.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Nyt se siis selvisi. Munsalan puku on ollut se mikä elämästä vielä on puuttunut. Saisinko sen tämän ajan teemaan sopien ristikolla ja musta kokopitkä sopii.
Järjestelykysymys. Onnistuu kun laitetaan onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on tämä 10 vuoden takainen juttu: https://www.vauva.fi/keskustelu/1390185/voisiko-joku-tehda-munsalan-kan…
Asutko Vantaalla? Haluaisin Munsalan puvun, mutta tekijän pitää asua Vantaalla. Missä asut? Teetkö mulle puvun? Voin maksaa 150 euroa.
Teetkö semmoiselle, joka ei harrasta kansantanssia? Kelpaako twerkkaus?
Vierailija kirjoitti:
Teetkö semmoiselle, joka ei harrasta kansantanssia? Kelpaako twerkkaus?
Toki.. itseasiassa twerkkaukseen tämä kyseinen puku sopii kuin nyrkki silmään.