Voisin tehdä tarvitsevalle munsalan kansallispuvun.
Ihan ilmaiseksi ei toki onnistu. Materiaalit ja vähän vaivan palkkaa. Olen tällä hetkellä työttömänä joten aikaa siis olisi. Koulutukseltani olen ompelija ja erikoistunut munsalan kansallispukuihin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Munsala on perseestä
On...mutta munsalan kansallispuku on asia erikseen.
Ei, en usko! Oot feikki! Verrattavissa nigerialaiskirjeisiin. Tiedän, että moni himoitsee Munsalan kansallispukua ja ovat valmiita vaikka munuaisensa Munsalan puolesta luovuttamaan, mutta aloittaja on huijari, joten hillitkää itsenne.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en usko! Oot feikki! Verrattavissa nigerialaiskirjeisiin. Tiedän, että moni himoitsee Munsalan kansallispukua ja ovat valmiita vaikka munuaisensa Munsalan puolesta luovuttamaan, mutta aloittaja on huijari, joten hillitkää itsenne.
Ei ei älkää uskoko tätä!!! Kateellinen huijjaari!! Minulta saa aitoja munsalan kansallispukuja sopu hintaan. Varo halpoja kopioita!!
Ap
Keksikää nyt oikeesti jotain uutta läppändeerust... tää ei enää toimi
0/5
Munsalan alkuperäinen, suomenkielinen nimi on Munasalo.
Vierailija kirjoitti:
Asutko Vantaalla? Haluaisin Munsalan puvun, mutta tekijän pitää asua Vantaalla. Missä asut? Teetkö mulle puvun? Voin maksaa 150 euroa.
Da, mina asun Fanda ja teken puku 2000 evro, sina maksa katainen, ei kwittu, ei tagu, da?
Vieläkö voisit tehdä halvalla Munsalan kansallispuvun?
Jos ompelija ostaa kankaat, ja ompelee pukua vaikka kuukauden esim., niin voinhan minä palkaksi pari kymppiä heittää.
Eiks toi oo harrastus, ja vielä pitäisi maksaa? Perun pari kymppiä. Tarjoan kahvit joskus.
En asu Vantaalla mutta puvun voin tehdä. 150 eurolla ei kyllä saa koko pukua eli jostain on tingittävä.
Ap