Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~ENSIKOIDEN torstai 25.5~*~*~

25.05.2006 |

Huomenta. Aamuvirkkuna päätin avata uuden keskustelun. Suurin osa varmaan vielä unten mailla, kun on vapaapäiväkin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskohan se näkyä jo sunnuntaina? siis jos ei vielä sunnuntaina tätiä näy taikka lauantaina niin mä oon tehnyt ennätykset kiertopäivien suhteen..edelleen vaan epäilyttää että koska nyt on kp 28 niin huomenna olis sitten normaalihko kp 1 tiedossa kera tätikuorrutuksen,

jokatapauksessa uskon niin, että kaikki tapahtuu niinkuin on tarkoitettu

mä en oo taas nähny aikoihin mitään unia vaan nukkunut kuin tukki! auts taas vihlas pahasti, kohta pitää mennä taas toiletin puolelle tilannearviointiin....

Vierailija
42/46 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voi jo sunnuntainakin näkyä. Itse aattelin ensin testata sunnuntaina, mutta viikonlopun suunnitelmat muuttui sen verran, että olen kotona vasta joskus yöllä, joten jätän suosiolla maanantaihin. Mulla pisin kierto on ollut 32 päivää, tosin yhden ainoan kerran. " Tavallisin" pituus on 30.

Onnea testailuun! *puhaltaa plussäpölyä suunnättoman määrän*

Taidan itse jäädä tälle kuumepuolelle vielä toviksi (en oo yhtään pessimisti!), täällä on niin kivaa, ettei mulla mitään hoppua tonne o-puolelle oo ;)

-A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä jo sunnuntaina ellei siis huomenissa täti hyökkää iiiik

alkaa olla tädin suhteen " scream meininki päällä"

kiitos tunsinkin ison pöllähdyksen plussasäteitä :D *huiskuttaa*

ja samat täältä sinnepäin *puhaltaa* ++++++++++++++++++

jänskättääääääääääääääääää

Vierailija
44/46 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin vielä tänään tulla kahlaamaan muutamien päivien pinot läpi, ku ei oo ollut mahdollisuutta käydä niitä lukemassa.

Han Ja Iisa Onnittelut plussan johdosta ja tarrasukkia maha-asukille.

Killa: Pahoittelut tädin saapumisesta. Mä voisin vaikka koittaa sitä esittelypinon päivittämistä. Pitäisi varmaan ensin kyllä opetella värien ja kokojen muuttamista, mutta ymmärtääkseni se ei ole kovin vaikeeta ja onko siitä haittaa vaikken ihan joka päivä pysty palstailemaan, toki kaikkien päivien pinot lueskelen aina läpi?

Kaikkille muille tädin yllättäneille pahoittelut

Uusille, Miina Yedo ja M@ay, tervetuloa mukaan joukkoon. ja tietekin muillekkin uusille.

Oviksen pongaajille tsemppiä :)

Eilen sitten tuli kavereiden kanssa käytyä hiukan viihteellä ja sen jälkeen pieni rumba ku yritti kaikkia tuttuja käydä morjenstamassa pitäkstä aikaa. Vieläkään ei sitä paholaista ole näkyny eikä kuulunu ja eilein tein varmistustestin (Nega), että uskalsin hiukan maistaa alkoholia. Osaakohan joku sanoa kuinka kauan tässä kannataa odotella tädin saapumista ennenku pitää olla huolissaan? Mullahan tää on vasta ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen. Niin nyt mennään kuitenkin jo kp36.

-Sara-Maria, joka taitaa mennä lepäileen tältä päivältä-

Vierailija
45/46 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin sitten itsekin kirjoitella jotakin, kerran joukkoonne ilmoittauduin.

Onnittelut tietysti kaikille plussanneille!!! Ja niitä kuuluisia tarrasukkia mukaan toivotetaan.

Sen verran itsestä, että kp25/26 meneillään ja tädin tuloa odottellaan. Tietysti mieluisaa olisi jos jäisi kokonaan tulematta, mutta täysin oireettomana olen varma, että tätihän se sieltä kaartaa paikalle.

Toisaalta töiden suhteen olisi (ehkä) parempi jos plussa saapuisi myöhempään, mutta tunteet on järjen kanssa aivan eri mieltä. Itse kun en pystyisi tekemään omaa työtä raskaana ollessa kovin pitkään.

En tiedä onko teillä ollut jo juttua, mutta minkä ammatintaitajia täältä Ensikoiden joukosta löytyy?

Vierailija
46/46 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän taitaa ihan plussa-aalto yllättää piinailijoita. Huippua!!! ++++++tuulia myös muille piinailijoille!

Killa ja Aurora (+muut): Taitaisi muuten olla aika meidän " vanhempien" kuumeilijoiden antaa tilaa näille uudemmille ja siirtyä pikkuhiljaa tuonne odottajien puolelle ;) *yrittää kovasti skarpata itseään positiivisilla ajatuksilla ja pitää peukkuja pystyssä*

Tuisku kp 22/34