Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viivanpaikka vai haamu vai mikä?

05.10.2007 |

Testasin tänään acon early detection kasetti testillä jonka herkkyys on 10. Olen aiemminkin testannut samalla merkillä eikä koskaan ennen ole näin käynyt kuin nyt. Testiajan sisällä tuli haamuista haamuin viiva joka oli niin vaalea etten pysty sanomaan oliko siinä vähän väriä vai ei.Viiva on yhtä leveä kuin kontrolliviivakin...Nyt kuivuttuaan se siinä näkyy harmaana mutta nythän sitä ei sais enää katsoa ees. Onko noissa kasettitesteissä viivanpaikkaa? Kptä ei ole kun mulla ei ole vielä menkat imetyksen jälkeen alkaneet...Olisin kiitollinen jos jollakulla olis kokemusta ko testeistä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole kirjoitettu paljon hyvää tuosta testistä. Itselleni se antoi väärän haamun. Jonkinlainen viivan paikka kai siinä on, mutta ei kai se ole plussa jos ei väriä näy.

Kannattaa testata vielä jollain toisella testillä.

Vierailija
2/7 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hailu etten pysty sanomaan..Mutta siis ihan testiajan sisään tuli. Onko kellään kokemusta siis siitä niin että olis antanut väärän haamun tai viivanpaikan ??Etenkin sellaset kokemukset kiinnostaa että ei ole voinut olla kyseessä ns kemiallinen raskaus joka voi näkyä haamuna raskaustestissä..Tällöinhän vika ei ole testissä ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väärä haamu se on ollut koska testasin vielä eilen prisman pregent stickillä tms testillä ja tyylipuhda nega, ei mitään viivanpaikkoja tai mitään joten eiköhän se ollut ihan vaan viivanpaikka tms..Ärsyttävää vaan kun se oli niin selkee eli joku lapsettomuudesta kärsivä vois saada tuosta jo turhia toiveita..mrr

Vierailija
4/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikaan tein useita negoja, enkä silloin nähnyt yhtään mitään viivan paikkoja. Kakkosta yrittäessä tuli AINA semmoinen viivanpaikka (tein ekassa kierrossa kolme negatestiä). Innostuin tietty kun esikon aikaan ei tullut mitään viivoja. Mut tosiaan negatiivisia nämä oli. Mainittakoot, että ne viivanpaikat tulivat kyllä vasta testiajan jälkeen.

No, tätä toista yrittäessä tuli viivanpaikka testiajan sisällä (kp oli vasta 24/30). Se oli tosiaan samanlainen kuin negojen aikaan, mutta tuli siihen testiajan puitteissa. Kp 27 viiva oli sitten vahvistunut ja olen nyt siis raskaana.

Minun johtopäätös: Jos viivanpaikka tulee testiajan sisällä, niin se tietää hyvää. Toki se voi olla kemiallinen raskaus, joka menee kesken ennen kuin menkkojen pitäisi edes alkaa.

Tytteli-83 rv 5+5

Vierailija
5/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin kakkosta odottaa niin sain prisman testillä haaleaakin haaleamman viivan ja samana päivänä aconin kasettitestillä tulipunaisen viivan, joten en käyttäisi enää tuota prisman testiä. Kannattaa varmaan odottaa muutama päivä ja testata uudelleen, niin saat varmuuden.

Vierailija
6/7 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee testi apteekin omalla r-testillä! Mun kokemukseni mukaan se on paras kaikista ja sillä saa tuloksen joka pitää paikkansa. Ei mitään viivan paikkoja.

Suan ja Nuppu 21+5

Vierailija
7/7 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään tein vielä analyzexact testin ja siinä ei kyllä näy yhtään mitään kakkosviivaa vain kontrolliviiva...Joten se on kuin onkin ollut pelkkä mitaan sanomaton viivanpaikka...

Blaah...

Jään odottelemaan että millon kierrot käynnistyypi...