~*~*~ENSIKOIDEN torstai 25.5~*~*~
Huomenta. Aamuvirkkuna päätin avata uuden keskustelun. Suurin osa varmaan vielä unten mailla, kun on vapaapäiväkin.
Kommentit (46)
Kyllä piti käydä surkea mäihä! Mutta ensi kierrossa lupaat sitten tulla tuonne o-puolelle, eikö niin?! :) Nyt on paha mieli, mutta onneksi se ajan kassa helpottaa ja pian olet taas intoa täynnä yrittämässä uudestaan.
Han_ille ja muille piinailijoille hirveästi ++plussapölyä++!!
Iisa25, paljon onnea plussasta!!! Onnellista odotusaikaa =).
sabam, pahoittelut tädistä =(!
Yedo ja m@y, tervetuloa enskoihin!
Juliaana-82, toivottavasti se ovistestiplussa tulee pian =). Tiedän, sitä on tosi ikävä odotella!
Omaa napaa, täti jatkaa kyläilyään, eikä poistumisen merkkejä ole havaittavissa. Kp 5.
Emma
Eli [color=red]ONNEA[/color] Iisalle. Täältä tosiaan siirtyy porukkaa odotuspuolelle ihan vauhdilla! Toivottavasti vauhti tarttuu. Vieläkö joku piinaili tällä viikolla?? [color=blue]Sabamille[/color] pahoittelut ja tsemmpiä uuteen kiertoon!
Mä kanssa taustailin aika kauan ennen kuin rohkenin alkaa kirjoitella, ja nyt oon ihan koukussa... kaikkina päivinä milloin vaan voi, pitää tulla katsomaan mitä tapahtuu.
Hapö kyseli huomisesta lordin kansanjuhlasta - mä ainakin ajattelin mennä katsomaan. Varmaan on paljon porukkaa, mutta tunnelmakin on varmaan hieno :)
Plussia kaikille ja joka väliin toivoo
+b+i+a+n+c+o+
[color=EE30A7]ONNEA IISA![/color] Täällähän käy kato, kun puolet porukasta siirtyy o-puolelle! :) Vauvaliimaa ja tarrasukat sullekin matkaan mukaan!
[color=00CDCD]Sabam[/color]ille pahoittelut tädistä! Hyvä, että löysit jotain positiivistakin siitä kuitenkin!
[color=EE30A7]Tervetuloa uudetkin joukkoon mukavaan![/color] Nyt uutta väkeä tarvitaankin, etten mä jää tänne yksin, kun on niin kova plussa-aalto meneillään! ;) Sori, etten nyt jaksa kauheesti teidän asioita kommentoida: oon hiukan maassa, kun taas yritys tuotti vesiperän ja alkaa olla 10kk yritystä takana... No koitan nousta tästä suosta taas!
[color=00CDCD]Mooli[/color]-kiltti! Mis oot? Joko testasit uusiksi? *bd*
[color=EE30A7]Quiero[/color], vanha kamu! Kiva, kun pidät mun puolia! *halaa* Ei tässä auta muu kuin toivoa, että ehtisi sille puolelle ennen kuin te jo siirrytte vauvapuolelle!
Killa kp 2/28-41
[color=red]Killa:[/color] älä anna periksi. Kyllä pidemmän yrityksen jälkeen saakin mieli olla maassa. Onneksi on tämä ensikoiden positiivinen ja mahtava ryhmä, jossa voi käydä vähän purkamassa paineita! :) Nyt purat kaikki paineet kerralla, jotta pääset taas uuden yrityksen alkuun positiivisella mielellä.
[color=blue]EmmaAnna:[/color] en toivottavsti enää tarvitse sitä plussapölyä, kun eilen ja tänä aamua plussat olen saanut testeihin. Mutta lähetän sen sinun lähettämän plussapölyn eteenpäin kaikille muille sitä tarvitseville! ++++bdbdbd+++
[color=red]Rutkasti onnea plussanneille![/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color]
Täällä ollaan vielä melko masiksessa, mutta olen täältä taustalta keskusteluja seuraillut.
[color=blue]Häpö:[/color] pakko kommentoida tuota ratsastusasiaa. Kun mä oon kuullut että niistä lihaksista just nimenomaan olis haittaa synnytyksessä. En tietysti voi olla varma, kun ei ole omakohtaista kokemusta! :) Voi tietysti olla kuulopuheitakin.
Mua pelottaa hirveesti kun meidän ystäväpariskunta tulee viikonloppuna käymään huhtikuussa syntyneen vauvansa kanssa, että miten mä mahdan keskenmenon jälkeen reagoida vauvaan...
Titi-uu kp 6/30-31
On ollut kiva lueskella tänään viestejä, kun on niin moni jo plussannut. ONNEA!!!! Paljon vauvaliimaa ja muutamat tarrasukat teille!!
Ja pahoittelut niille kenet täti on löytänyt. En muista nyt nimiä kun en oikein tunne viä teitä täällä. Mut eiköhän vaihees olisi jo kaikki nimet tuttui.
Ite olen touhuillut koko päivän leipomalla juhlia varten pullaa ja piirakkaa. Ens viikolla vähän lisää täytys leipoo. Ja pestä ikkunat ym. kivaa. ;) Ei touhut ainakaan lopu kesken mutta sitten on kiva kun saa rauhassa nauttia omista käden töistä kun on puhdasta ja hyvää pullaa ym.
(.)Tädin pitäis tulla kyläileen ens viikolla, alku puolella jos ei ole pillereiden lopettaminen sekottanut kiertoa. Olo on sellainen että täti tulee,mut täytyy vaan ootella.
KP 23
Täälä sitä taustaillaan ja lueskellaan päivittäin teidän kuulumisia, vaikka itse en olekkaan jaksanut kirjoitella.
[color=red]Ensiksi kaikille plussanneille oikein paljon onnea![/color]
[color=ForestGreen]Pahoittelut tädin yllättämille![/color]
[color=VioletRed]Piinailijoille paljon +++++++ plussapölyä +++++++[/color]
[color=SlateBlue]Kaikille uusille tervetuloa superkivaan porukkaan mukaan![/color]
Oma napa: Täti löysi tänne tiistaina ja on ollut mieli vähän apeana. Nyt siis kp3, mutta tällä kertaa menkat on ollut aivan oudot mun mielestä. Maanantaina tuli ensi pikkusen tuhrua ja tiistaina alkoi vuotaan kunnolla, tai niin luulin. Eilen tosi paljon vähemmän kuin tiistaina ja tänään vain tuhrua. Yleensä on vuotanut kunnolla ainakin kolme-neljä päivää. Outoa!!! Eipä ole tällästä ennen sattunut.
[color=DarkOrange1]Kathy kp3/28[/color], toi kp28 on pysynyt nyt kolmen terolut-kierron ajan, ilman teroluteja en ole uskaltanut kokeilla, sillä ennen teroja ei menkkoja näkynyt puoleen vuoteen.
että näin paljon plussia lyhyen ajan sisään!
ON: Menkkakipuja ja -tuntemuksia on nyt ollut viikon päivät, mutta vuoto ei vain ala...?? Koko ajan on ollut sellainen olo, että millä hetkellä hyvänsä täti saapuu visiitille, mutta ei. Välillä kivut on kovat, välillä taas häipyi muutamaksi päiväksi. Nyt taas ravaan vessassa koko ajan tarkistamassa, että joko. Nyt meneillään kp 28/??. Kun kerta tädin tulo on varmaa, niin tulis jo, että pääsis siitä eroon ja uutta yritystä kehiin.
Ainakin täällä Oulun seudulla on ihan kurja ilma, masentaa :(
S
kp 28/25-28?? menossa ja koko ajan tuntuu siltä että kohta se täti kaartaa paikalle, pissittää koko ajan...ärsyttävää tämä on, eikä ole mitään järkeä testaillakaan koska oviksesta on edellen liian lyhyt aika.
Ovis oli 18-21 kpnä eli tooosi myöhään niinkun mulla yleensä on ja viimekshän kävi niin että täti yllätti tosi ajoissa runsaana eli kp oli vaan 25. Oon jo päättänyt mennä ennen seuraavaa ovista ultrattavaksi ym. kokeisiin yksityiselle ja selvittään tän oviksen myöhäisen ajankohdan vaikutuksia..tarviiskos lugestronia jos ei luteaalivaihe riitä? mitähän haittavaikutuksia tuolla lääkkeellä on?
joo on kyllä ärsyttävää odottelua!
Moi kaikki!
Juli: Itse testailin ovista tässä kierrossa alkaen kp 10. Ja sitä todellakin sain testata! Heikkoa plussaa näytti testit päivä toisensa perään. Parina päivänä viiva katosi. Olin jo luopua toivosta, ajattelin etten ovuloi laisinkaan. Kuivaakin oli, ja se vähäinenkin oli juuri sitä hedelmätöntä limaa. Kunnes yhtenä päivänä limat alkoi muuttua ja tovokin heräsi. Ja plussan sain tikkuun kp19. Ja limoista päätellen ovis oli kp21 (?). Menetin kyllä toivoni ihan totaalisesti, mutta turhaan. Jotn jatka vaan testailua ja tarkkaile niitä limoja, ne todellakin kertoo kaiken!
Eli piinailu jatkuu. Kp 28 meneillään, rinnat yhä arat ja yökköolo jatkuu jo kolmatta päivää. Mutta en millään lailla nosta toiveitani, " oireet" on vaan kuvittelua. Testailukin siirtynee sunnuntailta maanantaille, jos silloin on vielä edes tarvetta siihen. Mutta laskeskelin että kierto on nyt pitempi ku ennen, varmaan 33-35 päivää.
ONNEA PLUSSANNEILLE HANILLE JA IISA! Paljon tarrasukkia mukaan teille!
-A kp28
Tit-uu:lle vielä tuosta ratsastus lihas jutusta ja muilekin tietty. Eli en minäkään varma asiasta ole on vain yhden ratsuttaja tuttuni kokemus omasta synnytyksestään jolloin noita lihaksia pidetiin hyvänä asiana. Taitaa olla aika tapaus kohtaista?! niinkuin kaikki raskauteen liittyvä!!
Tosi kiva kun jaksat kaikesta huolimatta palstailla ja tosi paljon voimia *)halaa(*
Kaikille paljon+++++++++säyeitä ei anneta tuon o-puolelle vievän allon pysähtyä =)
-hapö-
mulla oli myös ovis tod.näk. kp 21 (18-21) ja nyt kp 28 eli samoissa mennään mutta mutta kpt ei oo yrityksen aikana olleet 28 kptä pidempiä joten mietityttää...tänään on erityisesti ollut semmosia teräviä vihlasuja niinkun tylppäpiikki työnnettäs alavatsalle, naama on mielestäni rasvottunut pari päivää tavallista enempi ja posket kuumottaa niin ja lämpö 37,1, pahoinvointia ei kyllä oo mutta ruoka ei meinannut maistua...
PIINAILU siis jatkuupi (nyt on kyllä omanapaista koko ajan)
Hirmuisesti ONNEA kaikille plussaneille, teitä olikin iso joukko!!! Onnea siis kaikille ja tarrasukkia ja liimaa matkaan teille:))
Jääkös meitä ketään tänne kuumeilemaan enää?! Onneksi uusia tulee jatkuvasti, eli tervetuloa kaikille uusille, nikkejä en muista vielä mutta pikkuhiljaa opettelen!
Vatsatauti vielä kiukuttelee eikä meinaa tajuta lähteä pois. On sentään ollut jo riesana su alkaen:( No, huomenna menen kyllä töihin, sanoi masu mitä vaan!! Täällä kotona tulee ihan mökkihöperöksi:=)
Killa: Ymmärrän sun olon, teillä siis 10kk takana... Meillä " vasta" 7kk todellista yritystä ja silti alkaa jo olo olla aika toivoton ja kaikki tutut siirtyy o-puolelle. Vaikka onhan meitä vielä sinä, minä, mooli, naksu, jessica ja muita " vanhoja" mukana. Uskoa ei silti enää löydy vaikka oireita tulisi millä mitalla. Pahoittelut ja iso halaus sullekin tädin tulosta, koitetaan nyt vielä jaksaa jokunen kk ja sit mennään porukalla eteenpäin. Vai oletko ajatellut nyt hakea sit järeämmät keinot apuun??
Tänään eletään kp11 ja ajattelin nyt huomenissa käydä apoteekissa hakemassa niitä clearbluen testejä tähän kiertoon. Viime kierrossa ovisplussa kp20, joten taidan aloittaa testaamisen siinä kp15 kun mitään säännöllisyyttä ei oikein ole mulla ollut. En ole jaksanut kirjoitella tänne viime päivinä, mut ajattelin et pakko jotain raapustaa kun muutenhan tuntuu siltä et luovutan kokonaan. Eli koitan taas pysyä ruodussa säännöllisemmin.. Ja pävitystä Killa voisin tietty miettiä jos ei ala plussaa kuulumaan, pitäis vaan eka noi värit ym opetella.
Mukavaa illan jatkoa tytöt!
Koskas meinaatte muuten testailla, jos tätiä ei näy...?
S
ps. Näin muuten ihan hillitöntä unta! Kävelin rauhassa kesäisessä puistossa, kun yht´äkkiä pilvet raottuivat, ja jylisevä ääni taivaasta ilmoitti, että " ovulaatosi tulee olemaan kiertopäivä 12:na!!" . On se kyllä kun tää kuumeilu tulee jo uniinkin =D
en oikein tiedä millon kannattaisi testailla, nyt on tosiaan vasta 28 ja jos aattelee tota ovista niin millonkohan se voisi aikaisintaan näkyä jos oli kp 21, odottelen nyt pari päivää tätiä...Mites meinaat ite testailla?
sulla oli hauskat unet..hihittelin tässä koneen ääressä tovin niin kyl
tää kuumeilu tekee vähän höyrypäiseks yhden sun toisen :D
ehkäpä maanantaina testailet..kyllä siihen on vielä aikaaaaa
... odottaa sen testailun kanssa ensi viikkoon? Kun järjellä ajattelee (mitä harvemmin näissä asioissa tapahtuu), jos ovis on ollut noin kp21, testailla kannattaisi vasta kp31 tai jotain? Itse ajattelin sitä maanantaiaamua. Jso jaksaisi sinnitellä...
Itse näen kanssa ihan mahdottomia unia ovistesteistä ja raskaustesteistä. Saatan testata unen aikana monen monta kertaa. Eikä sen väliä, kumpaa testailen, kunhan vaan testailen :D
-A
Iisalle ja Hanille mahtavat onnittelut! Mukava tietää, että voi se negakin sitten muuttua plussaksi ja olihan teille hyvät oireet muutenkin! Onnea!!!
Sabamille pahoittelut negasta ja siihen päälle vielä täti ilmesty!:( Mutta olit tästäkin asiasta kuitenkin hyvän puolen löytänyt!:)
Piinailijoita oli taas liuta! Taitaa aivan plussaamiseksi mennä tämä kuu ja oikein hyvä niin! bdbdbd
Pajuska: Oman testiviivan pitäis olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva (mulla tosin kokemus vain aconista). Mutta ei ole kauaa aikaa, kun täälä plussasi yksi ensikko, joka ei saanut plussakierrossa yhtä vahvaa viivaa kertaakaan, mutta silti tärppäsi. Eli ei testit aina välttämättä ihan koko totuutta näytä.
Juliaana tais pelätä, että ihan yksin tänne palstalle jää! Onneksi et jää, olen minäkin täälä jo helmikuusta asti " roikkunut" , mutta toivottavasti päästään kohta molemmat o-puolelle! Tsemppiä siis!
Tervetuloa Uusille Ensikoille! Mukava kuulla uusia tarinoita ja jännätä teidän kanssa!
ON: Ei ovista näköpiirissä, nyt kp 12. Yksi tuttava tiesi kertoa, että Terolutit eivät pitäisi vaikuttaa ovistesteihin eli testata voi/kannattaa myös, vaikka Teroluteja syö.