~*~*~ENSIKOIDEN torstai 25.5~*~*~
Huomenta. Aamuvirkkuna päätin avata uuden keskustelun. Suurin osa varmaan vielä unten mailla, kun on vapaapäiväkin.
Kommentit (46)
Oli kello soimassa jo kasilta, kun en ollut muistanut siirtää herätystä myöhemmäksi. Yritin saada unen päästä kiinni, mutta eihän siitä mitään tullut, kun mietin vain sitä, että " kohta pääsen testaamaan uudelleen!" Nousin siis ylös ja testasin ja kyllä se oli yhäkin plussa.
Kukas tänään aikoi testailla, Iisa, sabam...? Täällä odotellaan jo kärsimättömänä, että miten on käynyt! :) Lähetän testailijoille säkillisen plussapölyä +++bdbdbd+++
).( kp29/25-29 ja tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä. Mulla on tasan kerran ollut kierto 29 pv, useammin 28 pv joten kun tänään ei täti tullut, voin alkaa luottamaan siihen, että ehkä se ei ole ollenkaan tulossa. IIIIIIIK.
lloisia uutisia: PLUSSA tulla pärähti ruutuun tänä aamuna! Mahtavaa!
On kyllä epäuskoinen olo, kun tein sen negan silloin kp 31 ja nyt siis kp36 ihan selkeä plussa! Ihanaa!
Mä sit kuitenkin säntään poppiksen perään kun yhdessä piinailtiinkin... Niin ja nean ja han_in, kivaa kivaa!
toivottavasti kaikki menee vaan hyvin ja masuasukki jaksaa pysytellä matkassa.
Mutta nyt on lähiaikoina jo kaksi kertaa todistettu täällä että niin kauan kuin ei tätiä näy niin on toivoa!
Mitäs sadam? Onko sama juttu?
ikionnellinen iisa jonka mies hyppelee iloisesti ympäri kotia ja keksii vauvalle nimiä (tosi ajankohtaista)!
Voi hyvänen aika.. MAHTAVAA [color=fuchsia]IISA[/color]!!!!! Paljon onnea!! :) Tarrasukkia ja vauvaliimaa.. Voi miten ihanaa kun niin kovin moni on plussannut ihan muutaman päivän sisään.. tällä tahdilla jatketaan!! Iisalle vielä *halirutistus*, niin onnellinen sun puolesta oon!!
Mitäs muuta kommentoitavaa mulla oli.. Ainakin tervetuloa [color=fuchsia]Yedo[/color] ja [color=fuchsia]m@y[/color]! :) Mukavaa kun tulee uusia, kun toiset siirtyy odotuspuolelle ettei ihan hiljene koko pino eikä tarvi munkaan täällä yksin palstailla :)
Oma napa: kp 19/27-35 ja ovista oon siis tikutellut tuloksetta jo viikonlopusta asti, mutta tänään taas on odotukset korkeallal tuossa viiden aikoihin (oon yleensä testaillut joka päivä samoihin aikoihin eli töiden jälkeen) Mies oli jälleen kerran aivan ihana.. eilinen sillä oli kiire koko päivän kun sen piti valmistella kisoja varten.. vielä myöhään illallakin se lähti kaverinsa kans jonnekin.. ja tänä aamuna sitten sen piti herätä jo ennen seitsämää kun kaverinsa tuli käymään.. Eilen sit vaan sanoin että alkais kohta oleen se aika kuusta niin eiköhän se yöllä herättänyt mut kun tuli kotiin ja kysyi että " hoidetaanko projektia" no minä siihen että ei tarvitse niin se vaan että " etkö sä haluakaan lasta" no minä siihen että ei se ovistesti vielä varsinaiseti plussaa näyttänyt ja että kyllä ehditään kun hoidetaan projektia vasta tänään ja sitten vaan että " kyllä sä oot ihana kun uhraat muutaman tunnin yöunetkin projetille" se vaan sanoi velmusti että " mä oon valmistaunut tähän" ja otti kainaloon.. Turhaan taisin murehtia sitä että ovis ajoittuu kisaviikolle :)
Mukavaa helatorstaita kaikille!! :)
T. Juliaana
MAHTAVAA [color=blue]IISA[/color] MAHTAVAA! Kyllä se fraasi taitaa pitää paikkansa, että niin kauan kuin täti on poissa, niin kauan on toivoa! :D
Olipa mahtavia uutisia! Nyt vielä loputkin ensikot tuonne o-puolelle niin hyvä tulee! Itse en ole vielä uskaltanut siirtyä sinne, mutta käynyt lunttailemssa juttuja jo muutamien viikkojen ajan :)
Mulla ei oo hyviä uutisia. Sama paska nega se oli.
Millä Iisa testas negan sillon aiemmin. Mulla molemmat testit acon10.
Tarrasukkia matkaan ja onnellista odotusaikaa!
Näyttäis tosiaan siltä että kannattaa testata vasta kun täti on kunnolla myöhässä, näin ei kiusaa itseään turhila negoilla. Kuinkahan sitä vaan malttaisi...
Montas teitä plussaneita on jo tässä viikon sisään tullut? Eihän tässä pysy enää edes laskuissa kun joka päivä joku ilmoittautuu:) Mahtavaa!
T: Ansku kp 19/30 (jolla on semmoinen fiilis että tästäkään kierrosta ei taida tärpätä)
Nyt alko sit tapahtuun. Menkat alko, jeeeeeeeeeeee!! Mulla ei ookkaan menny kierrot sekasin. En päässy Hanin enkä Iisan matkaan, mutta ainakaan mulla ei oo kierrot sekasin.
olipas kiva lukea plussauutinen näin heti aamusella! onnea odotukseen!!
Sabamille puhtia ja tsemppiä uuteen yritykseen. En muista nyt miten kauan teillä on tuota yritystä takana?
Ja tervetuloa uusille! Ja varoitus: tähän jää koukkuun :)
ON: kp 13/28-30. Eilen tuli vieraita meille ja livahdin koneelle kun eivät olleet vielä heränneet...Nyt kuuluu jotain ääniä tuolta vierashuoneesta - pitää loikata pois, ei olis kiva jos joutuis yllätetyksi vauva-lehden palstoilta :)
SS
Nyt en ehdi kaikkia kommentoimaan, mutta pakkohan tänne oli tulla onnea toivottamaan!
Han ja Iisa, hieno juttu! Paljon onnea molemmille ja tarraa sekä liimaa matkaan mukaan!
Kylläpäs nyt on oikea ryntäys käynnissä tonne o-puolelle, taitaa olla kiintiö sinne jo tältä kuulta täynnä, joten taidan luovuttaa! =) Ja kaikki " oireet" mitä mukamas on ollut, ovat tipotiessään... Rinnat edelleen arat mutta niinhän nuo on aina loppukierrosta.
Missä se mooli-muru luuraa?! *pus*
naksu kp24 (ja valmistautuu töihin lähtöön)
Onhan tämä mahtava fiilis kyllä. Kävin tuossa lenkillä ja kaikki näytti niin kauniilta ja luonto vihreältä ja elämä ihanalta. Niinhän se on!
vauvalaskurin mukaan laskettu aika olisi 25.1.07 jos vaan kaikki hyvin menee. menisipä!
Mutta sadam, pahoittelut tädistä! Mutta onni onnettomuudessa ettei kierto venynyt niin nyt vaan uutta matoa koukkuun! Niin se mun eka testi jolla tuli nega oli apteekin oma.
Mutta mukavaa helatorstaita kaikille enskoille ja puhaltelen plussapölyä kaikkien nurkkiin!
+++++++++++++
-iisa
Onnea kaikille plussanneille!! Yritän opetella teitä vasta " tuntemaan" ja pysymään jotenkin kärryillä (aika paljon täällä nimittäin tapahtuu ) ;)
Tähän kyllä jää koukkuun, uskomatonta :) Vaan on tästä ollut tosi iso apu mulle, kun en ole kellekkään vielä kertonut aikeista. En varmasti kyllä kerro ennenkuin voi olla aikasta varma että vaavi tulossa, sitä hössötystä ei kestä kukaan!!! On mulla onneksi yks sellanen kaveri jolla pienet lapset ja sille aattelin ensin taakkani jakaa. Pakko jollekin sitten kertoa, kun testi plussaa vaikkei varma voi ollakkaan.
Onko täällä muuten muita sporttisia yrittäjiä?? Siis sellaisia jotka treenaa ihan säännöllisesti?? Mietein vain tuossa kun juoksin, että kuinkahan kauan sitä voi jatkaa ja vaikuttaako se raskaaksi tulemiseen, kun on kuitenkin elimistölle aina stressi tekijä, kun oikein tiukoille vedetään.
Ja sitten vielä oon kuullut niitä kauhu kertomuksia, kun ikänsä ratsastaneet, kuten minä, ovat saaneet tehdä ihan kunnon työn, että ovat saaneet vauvan syntymään. On nuot lihakset tieten liian timmissä kunnossa.... Kokemuksia olis kiva kuulla.
olipas ihana nukkua pitkulaiset yöunet ja aamulla lukee rauhassa hesaria sängyssä ja juoda kaffeeta, eikä mitään kiirettä töihin niin ja arinkokin vierailee taivaalla ja luonto kukoistaa sateen jälkeen....*fiilistelee*
plussiakin on ilmestynyt tikkuun eli JIPPII IISA! aivan mahtavat onnittelut ja tasapainoista masunkasvatusta sinulle ja HAN kin on varmistellut plussaa (kyllä se nyt vaan on totta!) oikein paljon onnea uudesta plussauksesta!
SABAM, halaus! masentavaa on tuommoinen, mutta ei kaisit vielä ollut juuri oikea aika, Seuraavaan kiertoon huimat PLUSSAPÖLYT!!!!
omanapa: niin nyt on kp 28/28 aiemmin on vain kerran ollut 28 kptä siis näistä yrityskierroista, mutta koska ovis oli todella myöhään niin oletenkin että kierrosta täytyy tulla pidempi (muuten ois jotain pahasti pielessä). No rinnat on edelleen kipeet, alavatsaa juilii lähinnä oikealta puolelta, lämpö nyt n. 37,1 ja puoli ja poskia kuumottaa ja yksi erittäin ärsyttävä piirre on korostunut nyt parin päivän aikana eli tuntuu että naamavärkki rasvottuu ihan hirveesti, aamun jälkeen oon SAIPPUALLa joutunut peseen jo kahteen kertaa kuun otsa kiiltee inhottavasti ja mulla ei ollut pillereiden aikana niin mitään iho ongelmia ja nyt näppylöitä vaan pukkaa (GRRRR)
saapas nähdä muuttuuko tänäpä kp 1 vai huomenna? ei vaan kuitenkaan oo raskautunut olo..
kaikille ovistelijoille peitonheilutusterveiset ja piinailijoille tsemiä!
[color=008B45]Han ja Iisa oikein kovasti onnea plussan johdosta![/color][color=red][size=7]♥[/size][/color]
[color=104E8B]On se hyvä että tulee uusia kun tuonne o-puolelle tuntuu olevan suorastaan jonoa =) eli ainakin Yedo ja m@y tervetuloa mukavaan joukoon johon koukuttuu tosi pahasti positiivisessa mielessä.
Täällä minäkin pääasiassa kuumeilen kun en halua vielä muille paljastaa elleivät ole sitä jo huomanneet ;)
Sabam sahoitelut negasta mutta onnitelut tädistä. Olipa kurja sanoa noin muuta jos ei tule plussaa niin on hyvä että täti tulle. Pääsee taas uutenn yritykseen, tsempiä ja muilekin tädin riivaamille myös!
Juliaana aika ihku toi sun mies =)
ON: kp31/30-32 huomenna olisi tarkoitus testaill kun mieskin on pikalla seuraava mahdollisuus yhdessä testailuun olis vasta ma aamuna. Oirein on runsaahkosti valkaria, pientä nippailua alamahassa jota on kyllä normaalistikin. Onko ruoka haluttomuus oire? On tullut syötyä normaalia vähemän ei ällötä ei vain ole nälkä!! Tosi väsynyt olen ollut osasyyllinen pidän kyllä kauheaa rumbaa työrintamalla!
No huomenna ehkä selviää!!! Onko vielä muita piinailijoita??
Yado: täällä sportaileva kuumeili ja myös. Lajeina lähinnä kuntosali, spinning, pump-jumpat, telemark, ratsasus ja kesäisin siten pyöräily, lenkeily, rullaluistelu tai mitä mieleel juolahtaa. Nyt olen ollut niin poikki etten reiluun viikkoon ole tehnyt mitään, tekemättömyyskin jo väsyttää! On mietityttänyt myös että kuinkahan kauvan voi harrastaa mutta uskoisin että omaa kehoa kuunnelen ja niin kauvan kuin tuntuu hyvältä taitaa olla ainoa ohje! Noita ratsastus juttuja olen myös kuulut mutta empä oikein usko eikös noista hyvistä lihaksista kyseisellä alueella ole myös hyötyä synnytyksessä!
++++++++pölyä kaikille! Meinaako joku lähteä huomenna katsomaan Lordin kansanjuhlia paikanpäälle?? Me ajateltiin mennä taitaa siellä kyllä olla muutama muukin ihminen!!
-hapö-[/color]
piti kyllä sanoa paljon muutakin...
han ja iisa mahtavan makoisat ja superhyper isot onnittelut plussasta!!! tosi ihanaa... voi kun itsekin pääsis teidän mukaan ja tietysti iso joukko muita enskoja..
kaikille uusille teretulemast!! tämä on loisto joukko :)
on: ei mitään ihmeellistä tällä hetkellä, nyt vaan odotellaan ja piinaillaan.. nyt on kp 21 ja viime kierto oli 34.. ovista tikuttelin ja lauantaina tuli haalea, maanataina tummempi, mutta ei ihan niin tumma kuin kontrolliviiva..en tiedä kuuluko se olla yhtä punainen? no lauantaista se ainakin tummeni.. sen jälkeen ei ole testeihin tullut mitään... hommailtu on, että siitä ei ainakaan voi olla kiinni, mut jos sitä ovista ei tullut lainkaan kunnolla... joku täällä kirjoitti, että koko kierron ajan voi tulla haaleita?! ja tärppipäivänä täysin punainen..mulla ei ainakaan tullut testiin kun noina kahtena päivänä jotain, muina päivinä ei ollut kuin yksi viiva näkyvissä...en sitten tiedä, täytyy vain toivoa parasta.. auttaa saa jos joku osaa :) oireita ei ole minkäänlaisia, vain maanataina vatsa pisteli kummasti, jospas olis ollut sitä oviskipua.. no taas tosi oma napaista, mutta pistää mietityttämään...
kaikille meille oikein paljon plussapölyä, ilon hetkiä ja onnistumisia!!! mukavaa vapaapäivän jatkoa!!!
aina välillä saa kyllä ihmetellä noita ovistesti viivoja
mullakun loppui aconit kesken niin jouduin viimeksi hakeen ensiapua apteekin testeistä...(ovis kauheen myöhään) eli
mulle ilmesty ekan kerran selkeesti näkyviin molemmat viivat, mun
mielestä ne oli tasavahvat, toisena päivänä testiviiva oli selkeesti vahvempi ja kolmantena ja neljäntenä päivänä viivat oli joko yhtä vahvat tai sitten ehkäpä kontrolliviiva aavistuksen tummempi??? tulkitseminen on tosi vaikeaa välillä, aconista mun mielestä näki paremmin erot kuin apteekin testistä johtuen viivan paksuudesta. Mutta tää on vain minun kokemus tästä kierrosta, aiemmin vahvempi testi viiva on ollut selkeä kahtena päivänä (acon)..tähän vielä lisähuomio että koko ajan oli oviskipuja ja erityistä juilimista tapahtui vielä viimeisenä päivänä joten oon kyllä hieman pihalla että mikä se ovis päivä sitten oikeasti olikaan. Limojen seuraaminen ei multa kyllä onnistu koska vaikuttaa enemminkin saharalta koko ajan vaikka join greippimehua, joten en edes yrittele niitä seurailla.
Paljon onnea kaikille plussanneille!! Tässä yritän päästä kärryille ja opetella " tuntemaan" teitä...
On se jännää miten tähän jääkin koukkuun¿ vuoden verran seurailin taustalla ja nyt ¿uskallauduin¿ kirjoittamaan, kun ei tuosta kaveri piiristä oikeen juttuseuraa tunnu löytyvän¿
En vieläkään ole uskaltautunut testaamaan, vaikka kovasti tekisi mieli¿ pelkään että joudun pettymään¿ Kun ne viime menkat niin oudot oli, ekana päivänä vähän tuhrua ja tokana sitten vuotoa (vähemmän kuin normaalisti) ja sitten muutama päivä taas pelkkää tuhrua¿ Ja nyt ollut muutamana päivänä huono-olo ja ala masussa nipistellyt¿
++++++ plussasäteitä
Voi prkl sanon minä.. Tänään olis oviksen pitänyt olla että menis tuon normaalin 32 päivän kierron mukaan.. Noh.. ehkä se sit menee taas 35 päiväiseksi tuo kierto niinkuin jostain syystä viime kiertokin. Sunnuntaihin asti tikuttelen ja jos ei siihen mennessä viivoja tule niin olen kyllä todella ihmeissäni. En nyt vaan tiedä sit että pitäiskö tilata netistä lisää testejä, kun sunnuntaina ne loppuu.. Ehkä annan olla ja tilaan sit ens kiertoon enemmän jos en ovista nyt bongaa/en tule raskaaksi..
Tällaista omaa napaa täältä.. huomenna taas..
T. Juli kp 19/27-35
Ennen kuutta jo ylhäällä... se on tätä maalla elämisen arki ihanuutta kun saa pyhänäkin tehdä töitä!!! Vaan en silti valita, omaan tahtiin ja omalla luvalla:) Ei ole pomoa sanelemassa tahtia. Jos kävis vähän hölkkäileen koirien kans.
Nyt viikonloppuna pitäis kovasti pupuilla ja toivoa, että tärppää ja sais plussata jo ens kuun alussa.. oon leirillä just ku menkkojen pitäis alkaa. Mitähän siitäkin tulee???
Kovasti plussa säteilyä kaikille :)