Onko täällä kenelläkään paksut ja hyvin karkeat hiukset?
Hoitovinkkejä tarvitsisin, koska tuntuu etten saa näitä mitenkään pidettyä nättinä. Yhden päivän tuntuu kivalta pitää auki, muuten hiukset on niin karkeat että näyttävät todella epäsiisteiltä. Kiinni jos pidät hetkenkin on ne pidettävä pesuun asti, koska ponnari/tyyli jämähtää hiuksiin.
En suorista, en käytä mitään lakkaa tms. Öljyä menee aivan tajuttomasti kun hiukset imaisee sen heti. En pese päivittäin ettei kuivu liikaa..
Miten te saatte hiukset pysymään ns. Hyväkuntoisen näköisenä? Vaikka kuinka kävisin kampaajalla, ei onnistu :(
Kommentit (7)
Öljyä.
Jääkylmällä vedelläki voi joskus huljuttaa.
Mulla sellanen aasialaispaksu hius. Mutta myös karhea.
Vierailija kirjoitti:
Kosteuttava hoitoaine.
Just se. Sulfaatiton shampoo ei kuivata niin paljoa. Ja jätettävä, voidemainen. Öljy ei kosteuta hiuksia. Gurly girl-metodissä käytettävät tuotteet sopii hyvin karheille hiuksille, ilman sitä lopuksi lisättävää geelia.
Käytän todella hoitavia ja kosteuttavia hiusnaamioita, hiusöljyä, tukkaan jätettäviä/suihkutettavia hoitoaineita. Ja harjaan tukan pyyhekuivana läpi harvalla kammalla (etenkin tää jos jää tekemättä, ni kuivana on karhea pörrö)
Mä käytän neitsytkookosöljyä hiuksiini. Kuluuhan sitä ja pesen hiuksia suht harvoin. Hoitoaine on ehdoton. Teen välillä ihan öljyhoitoja, hieron öljyä pitkään juurista latvaan ja annan vaikuttaa jonkun tunnin, ennen pesua.
Kampaaja sanoi mulle että väri auttais. En tiedä sitten.
Kosteuttava hoitoaine.