Voiko teini mennä hautajaisiin mustissa farkuissa?
Kommentit (92)
Voi, jos ne eivät ole aivan kulahtaneet ja tyyliltään sellaiset revityt. Eli siis ovat siistit. Minusta ei ole sopivaa antaa reisien tai takapuolen kohdalla olevien repeämien vilkkua hautajaisissa. Olen itsekin ollut juuri perheenjäseneni hautajaisissa uusissa täysmustissa farkuissa, enkä ole edes teini.
Voi jos ne on siistit tasaisen mustat farkut, eikä mitkään revityt ja repalelahkeiset.
Ei hyvää päivää, teinille ei voi siis h&m:stä ostaa 9 euron mustia housuja...
Ei todellakaan voi aikana jolloin keinokuituhousut saa muutamalla eurolla.
Voi. Tärkeintä on vainajan muiston kunnioitus. Minulla pistivät sukulaiseni hautajaisissa silmään teinityttöjen mustat minimekot, jotka sopivat paremmin jonnekin muualle.
Ei voi, ostakaa suorat. mustat housut. Farkut ei vaan ole sopiva vaate hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan voi aikana jolloin keinokuituhousut saa muutamalla eurolla.[/quote
Kunnioittavatko ne lapsityövoimalla valmistetut sekundapöksyt vainajan muistoa jotenkin enemmän kuin nuorelle mieluisat, siistit laatufarkut?
Kylläpä täällä on vanhanaikaista porukkaa,tai sitten ei ole tarvinnut usein hautajaisissa käydä. Riittää kun on siistit vaatteet ei niiden tarvitse olla välttämättä mustat. Mitään järkeä ostaa tunnin kestävän tilaisuuden takia koko vaatearsenaalia jolle ei sitten ole muuta käyttöä. Vaatteilla ketään surra. Kas kun ei vaadita suruhuntua.
https://m2.hm.com/m/fi_fi/productpage.0684186001.html
Eli 10 e hautajaisvaatteeseen on liikaa?????
Pukuja ei kannata teineille ostaa, koska he eivät pidä niistä eikä kannata kertakäyttövaatteita ostaa, joten mustat farkut ovat juuri täydellinen vaate hautajaisiin. Se, joka ei sitä ymmärrä, on kalkkeutunut aivoiltaan ja ajattelee, että ihminen suree vaatteillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan voi aikana jolloin keinokuituhousut saa muutamalla eurolla.[/quote
Kunnioittavatko ne lapsityövoimalla valmistetut sekundapöksyt vainajan muistoa jotenkin enemmän kuin nuorelle mieluisat, siistit laatufarkut?
Ja lastufarkut on tehty Italiassa aikuisten hyvinpalkattujen naisten toimesta? :)))))
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan voi aikana jolloin keinokuituhousut saa muutamalla eurolla.
Tässä mielestäni kiteytyy yksi tämän ajan ongelma eli vaatteet ovat niin halpoja, että niistä on tullut kertakäyttökamaa. Tietysti ehkä tässä tapauksessa housuille olisi muutakin käyttöä, mutta liian moni ostaa jokaiseen juhlaan uuden vaatteen. Minusta on järkevämpää ostaa jotain, jolla on jatkossa oikeaa käyttöä. Siksi esim. itse ostin juuri juhlahousuiksi täysmustat siistit farkut, sille niille tulee olemaan käyttöä erilaisten juhlien lisäksi myös arjessa, jos haluaa hieman siistimpi olla. Ja kun joskus kulahtavat hieman, niin ovat hyvät arkifarkut. Olisi ollut täydellistä luonnonvarojen tuhlausta ostaa suorat mustat juhlahousut, joita ehkä käyttäisin korkeintaan kaksi kertaa jatkossa (juhlia on mulla aika harvoin onneksi).
Voi