Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneltako heräät kesälomalla? (Lapseton/isot lapset)

Vierailija
12.06.2019 |

Otsikossa olikin jo kysymys. Kiinnostaisi tietää moneltako sellaiset henkilöt, joilla ei ole pikkulapsia, heräävät kesälomalla. Eli lapsettomat tai isojen teinien/aikuisten lasten vanhemmat.

Mä haluaisin olla lomalla aamuvirkku, mutten pääse sängystä ylös ennen klo 9. Töissä käydessä herätys klo 6.30 ei ole ongelma, mutta lomalla edes klo 8 herääminen on tuskaa...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen lapsia heräsin usein n. 7-8 aikaan, oli ihanaa kun oli saanut nukkua kunnolla, rakastin rauhallisia aamuja.

(Nyt kahden pienen kanssa herään vasta 9-10 aikaan, ei vaan jaksa aiemmin nousta.)

Ilmeisesti lasten määrä vakioituu sitten, kun enempää ei jaksa tehdä?

No silloin se määrä ei ainakaan enää pääse nousemaan, jos ei sitä tekemistäkään jaksa, vaikka se on kyllä se vähiten rasittava osa koko hommassa 😉 Kannattanee lopettaa siihen määrään, että tekemisen jaksaisi mutta kasvatusta ei.

Vierailija
22/28 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudelta herään. Ei vaan nukuta pitempään vaikka menen nukkumaan klo 23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira herättää 6.30-7 aikoihin ulos. Käydään pieni pissalenkki ja sit voin mennä vielä tunniksi nukkumaan. Harvoin nukun yli ysin vaikka saisikin.

Vierailija
24/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut aamuvirkku. Herään pirteänä lomalla ennen kasia. Aamupäivällä saatan ottaa pikku unet.

Vierailija
25/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-8 

Tykkään aamuista . 

Valvon kyllä illallakin aika pitkään, kesällä valoisalla en tarvitse niin paljon unta ja päivät on leppoisia niin ei väsykään samalla tavalla kuin töissä. 

Vierailija
26/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssa vieläkin 😅

Mulla tosin on teinien lisäksi 3-vuotias mutta hän rakastaa nukkumista ja nukkuu vählntään yhdeksään joka aamu. Tänään heräsi kymmenen jälkeen.

On onneksi rauhallinen tapaus ja rakentelee legoilla tuossa vieressä aina herättyään niin saan laiskotella sängyssä. Lapsi haluaa siis heräillä rauhassa ja leikkiä hetken ennen kuin päivä alkaa kunnolla.

Vierailija
27/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soittaa lomalla 9.30 mutta heräilen yleensä jo ysiltä ennen kelloa. Kauniit aurinkoiset kesäaamut on parasta mitä tiedän, siksi haluan herätä ”aikaisin”. Mies ja lapset (13- ja 10 v) nukkuu usein puolillepäivin ja kukkuvat yöllä. Jos on sateista ja kylmää niin sitten nukun itsekin pidempään.

Vierailija
28/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu kello soi 6-7.

Olen nukkunut viimeksi pitkään 7v sitten, heräsin silloin klo 9.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi