Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat yleisimmät rikkeesi autoilijana?

Vierailija
11.06.2019 |

Vai ajatko virheettömästi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylinopeus. Tosin olen jo niin monta vuotta välttynyt ylinopeussakoilta, että jossain kohtaa se tuuri loppuu. Joten nykyään ajelen pääsääntöisesti ihan rajoitusten mukaan, esim 100 alueella 105, eli todellisuudessa 101.

Samoin en aina pysähdy päästämään jalankulkijaa tien yli, varsinkin jos olen ainoa auto ja jalankulkija ei ole selkeästi astumassa tielle. Mutta jos kyseessä on pienilapsi, pysähdyn aina.

Olen ainakin kerran ajanut humalassa. Lähdin aikaisin aamulla liikkeelle ja jotenkin tajusin vasta hetken ajettuani, että hetkinen, en taatusti ole ajokunnossa. Käännyin takaisin ja ajoin varovasti kotiin. Sen jälkeen olen todella huolellisesti varonut etten juo illalla jos seuraavana päivänä on ajoa. Rattijuopot ovat mun arvoasteikolla todella surkeita yksilöitä ja rangaistukset saisivat olla paljon tiukempia.

No kiva että päästät pienilapsen tien yli.

Vierailija
42/45 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päristelen huulilla ratissa kauheesti kaahaten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantiellä ylinopeus ja välillä myös puhelimeen puhuminen.

Taajamissa en aja kovaa ja jätän käyttämättä puhelinta. Huomioin myös aina jalankulkijat.

Vierailija
44/45 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on muka niin kiire, että ne jalankulkijat joutaa odottaa suojatien ylityksineen.

Eiko pieneen mieleesi ole koskaan tullut etta sina saat istua autossasi suojassa sateelta, lumelta, tuulelta ja muilta ilmaston ihanuuksilta. Et voi antaa kavelijoiden menna ensin? Tarkista vaikka jakauksesi silla aikaa  kun menevat kadun yli.

USAssa kuuluisit autoilijoiden alimpaan kastiin jos et antaisi jalankulkijoiden menna ensin. 

Pitkaan katsottaisi ja voisit saada aanimerkkiakin ja muita kansainvalisia "kohteliaisuuksia".

Vierailija
45/45 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kurkkaa auton alle ennen liikkeelle lähtöä. Kuljettajan velvollisuus on varmistaa, ettei auton edessä, sivuilla, takana tai alla ole mitään, joka voisi vaarantua auton lähtiessä.

Tuo on totta mutta en ole kyllä nähnyt kenenkään tekevän tuota auton alle kurkkaa musta ennen lähtöä😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän