Miksei miehet halua tehdä nuorina lasta?
Kommentit (69)
Monta kertaa jo sanottu että 40v ei halua 20v laedtensa äidiksi vaan yli 30 vuotiaan. Älkää vänkätkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti vaan naisia painostetaan lisääntymään just noina vuosina. Varsinkin tällä palstalla miehet uli-se-vat asiasta.
Niinpä ja vielä niin ettå omasta elåmästä täysillä nauttinut ja kaikkea kokenut nelikymppinen mies olettaa että joku 20-25- vuotias nainen alkaa hänen kanssaan perustamaan perhettä kun mies on nyt valmis ja ihnettelee kun naiset ei innostu kun nuorenahan ne lapset on tehtåvä ja kun ne nuoret naiset haluaakin opiskella matkustaa olla töissä ja kartuttaa varallisuutta ennen perheen perustamista. Sitä juurikin mitä mies piti omalla kohdallaan ainoana oikeana asiana.
Mutta puolison pitää olla suunnilleen saman ikäinen eli nuoret kuuluu nuorille ja vanhat vanhoille.
Nautin suunnattomasti siitä kun näen oman tyttäreni 28v nauttivan elämästään kaikin puolin enkä ollenkaan edes odota että hän tekisi lapsia koskaan.
Ovat onnellisia kahdestaankin.
Mun 28-vuotias poikani täyttyy onnesta kantaessaa nuorinta vaipanvaihdolle ja ottaessaan isomman syliin lukemaan Peppiä. En ole nähnyt häntä noin onnellisena kuin ylioppilastulosten tultua julki ja saadessaan ensimmäisen vaihdepyöränsä!
Kyllä jotkut haluavat nuorina isiksi. Lähisuvussani on muutamia pienten lasten isiä, vieläkin nuorempana isäksi tulleita kuin ap aloituksessa mainitsee.
Palstalla aina valitetaan aina u.leille, ettei saa yleistää :D sitten "miksei miehet halua lapsia nuorina?"
Minun mies ainakin halusi, haluaa jopa useamman ja kaikki ennen 30 v. Varmaan poikkeus sitten vahvistaa säännön.
"Miksi naiset ei halua lyhyttä miestä?" "Miksi ylipainoiset ei syö aamupalaa?" "Miksi nuoret aikuiset eivät halua lapsia?".....
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja miehiä. Katso toisenlaisia äitejä, jossa mukulat tehdään varsin nuorina ja sitten erotaankin melkolailla samoihin aikoihin. Ensin työ jota kautta tulee myös se taloudellinen vakaus, jonka jälkeen voidaan katsoa sitä lisääntymistä ;)
Eipä sitä työtä tule tulevaisuudessa siinä samassa ymmärryksessä kuin ennen historiassa.
Pätkiä vain ja sitten on tuet.
Sitä se on kaikilla aloilla ja vaikka olisi miten koulutettu ihminen.
Eli kyllä ne lapset pitää vaan uskaltaa tehdä. Pelostahan siinä on kyse ja mikäs mies se sellainen on jos pelkää. Omasta mielestä sellainen on pelkuri. Sellaisia jätkiä minä lätkin nahkahanskalla perseelle menemään.
-RAUS RAUS! Vauhtia! Täältä tulee oikea sonni eli sonneli (kesäpeto ilman paitaa, suoraan terassilta pingahtaen.)
Eikä niitä lapsia suunnitella tai ajoiteta mitenkään. Eihän se ole normaalia. Lapsia tulee parisuhteessa itsestään. Vain ihan sekopäinen kontrollifriikki niitä aikatauluttaa kalenteriin.
Se on ihan sekopäisyyttä se.
Ei lastenteko ole mitään helvetin maataloutta, jossa siemen kylvetään tiettyyn aikaan maahan.
Oikeesti ihmiset. Missä se ihmisyys on?
Jos työtä ja muuta paskaa vaurautta odottelette niin saatte kyllä unohtaa ne lasten hankinnat.
Eli mikä on tärkeintä? Lapset vai työ?
Kyllä on sairaat arvot elämässä, jos ei vaan synny lapsia luonnollisesti.
Ei se omenapuukaan suunnittele että seuraavana vuonna en tee. Se vaan tekee koska se on aito eliö.
Se omenoi ja ihmisen pitäisi ihmisöidä luonnollisesti. Katsokaapa Afrikan suuntaan. sielä elää sentään vielä aitoja ihmisiä jotka ihmisöi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti vaan naisia painostetaan lisääntymään just noina vuosina. Varsinkin tällä palstalla miehet uli-se-vat asiasta.
Niinpä ja vielä niin ettå omasta elåmästä täysillä nauttinut ja kaikkea kokenut nelikymppinen mies olettaa että joku 20-25- vuotias nainen alkaa hänen kanssaan perustamaan perhettä kun mies on nyt valmis ja ihnettelee kun naiset ei innostu kun nuorenahan ne lapset on tehtåvä ja kun ne nuoret naiset haluaakin opiskella matkustaa olla töissä ja kartuttaa varallisuutta ennen perheen perustamista. Sitä juurikin mitä mies piti omalla kohdallaan ainoana oikeana asiana.
Mutta puolison pitää olla suunnilleen saman ikäinen eli nuoret kuuluu nuorille ja vanhat vanhoille.
Nautin suunnattomasti siitä kun näen oman tyttäreni 28v nauttivan elämästään kaikin puolin enkä ollenkaan edes odota että hän tekisi lapsia koskaan.
Ovat onnellisia kahdestaankin.
Oma 30-vuotias poikani on monesti kyynelsilmin sanonut, että lapset ovat parasta, mitä hänellä on. Hänen elämänsä on ollut ihan hyvää ja onnellista ennenkin, mutta vasta saatuaan lapset, hän on ymmärtänyt, mitä onni on.
Vierailija kirjoitti:
Kypsymättömyyttäkin.
Minun mies ei oikein lämmennyt ekalle, mutta hänet saatuaan (pienellä painostuksellani, mutta huom. vain pienellä!) oli täysin myyty. Halusi enemmän, saimmekin, ja lopulta hän oli se joka painosti (vähän vain!) minua kuopukseen. Itse oli vähä reilu 40v silloin, minä vähän vajaa.
Siis: miehet eivät tajua nuorempina, mikä onni ja tarkoitus lapsissa on <3
Ei, olet hakoteillä. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe että lapsi olisi minun. Nainen taas omistaa lapsen aina. Mies voidaan myös erottaa lapsistaan jne. Mies ei koskaan tunne samaa kiintymystä lapseen kuin nainen.
Ei pidä paikkaansa. Lapseni ovat minulle paljon rakkaampia kuin naiseni. Heidän eteensä teen vaikka mitä. M30
Tätä eivät kyllä tule tajua isien kanssa uuden perheen perustavat naiset. Omat lapset, aikuisetkin lapset, menevät aina naisen edelle ja hyvä niin. Kiitos näistä sanoistasi, nuori isä! Näin sen pitää ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei löydy hyvää naista kenen kanssa tehdä.
Eikä tuo ole muuten Mutua, vaan tilastollinen fakta ! Syntyvyys tilastot sen kertovat, suomalaiset naiset OVAT pilalla / ei vaimo-matskua. Joten No Kids, Bitches !
Nuoruuden pitää olla vapauden aikaa, vailla mitään sitoumuksia.
Nuoruus on parasta aikaa ihmisen elämässä, sitä aikaa ei kannata pilata millään jutuilla.
On muuten AIKA yllättävää että miehet eivät halua pilata elämäänsä eikä alistua lompakoksi eikä työhevoseksi jollekin ä m m ä l l e ?! Kukapa olisi uskonut että ed. mainittu kohtalo EI OLE joka pikkupojan unelma tulevaisuus.......
Aika monet naiset ja miehet ovat nykyisin ikähaarukassa 30-36 v, kun saavat ensimmäisen lapsensa. Ei siis mitään kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja miehiä. Katso toisenlaisia äitejä, jossa mukulat tehdään varsin nuorina ja sitten erotaankin melkolailla samoihin aikoihin. Ensin työ jota kautta tulee myös se taloudellinen vakaus, jonka jälkeen voidaan katsoa sitä lisääntymistä ;)
Mutta luuleeko miehet että sitten 40 vuotiaana saavat nuoren naisen heidän kanssa perhettä leikkimään?
Moni kuitenkin saa 40 vuotiaana nuoremman naisen kun on omistusasunto ja työelämässä edennyt hyvä palkkaiseen hommaan 👍
paitsi sperman laatu on mennyt piloille ja lapsesta tulee sairas. ei kiitos.
Lähetä samat terveiset Salelle kun 7kymppinen ruutiukko pääsi vielä isäksi 😁
Ei ehdi vakituiseen työpaikkaan tuohon mennessä, varsinkin jos on korkeastikoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdi vakituiseen työpaikkaan tuohon mennessä, varsinkin jos on korkeastikoulutettu.
Ilmeisesti vanhemmuus kannattaa jättää yrittäjille, jotkut tuntuvat olevan kovin näköalattomia. Se, ettei saa vakiduunia ei ole syy, ettei olisi mahdollista perustaa perhettä. Se, että haluaa vakiduunin eikä halua harkita muita vaihtoehtoja, on selitys lykkäämiselle.
-"Nuorena"/26 v isäksi tullut
P.S. pitkälle kouluttautuneet on useimmin ollut edes jotenkin työelämässä kiinni, usein myös omalla alallaan. Jos ei niin pitäisi valmistua ennätysajassa tai vastuunotossa on jotain puutteita. Opiskelut joustaa paremmin kuin työ... Mut ei, kyllä pitää olla vähän harmaantunut, et on tarpeeksi uskottava vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin vasta opiskelija, kun halusimme lapsen. Kun hän syntyi, olin just valmistunut ja jäin hoitamaan isävuodeksi lasta 25-vuotiaana, ja kun toinen syntyi, olin pätkätöissä. Nyt on töitä, ei virkaa, mutta kaksi mahtavaa lasta. Yhteiskunta auttaa, jos menee tosi tiukalle. Pienellä rahallakin pärjää, kun ei ole tottunut tuhlaamaan, ei ole autoa, asumme vuokralla ja kierrätysvaatteissa kuljemme. Mutta onnellisempi en voisi olla. Lasta en virkaan vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta luuleeko miehet että sitten 40 vuotiaana saavat nuoren naisen heidän kanssa perhettä leikkimään?
Luulee ja pieni osa saa. En tahdo vanhaa papparaista isäksi lapsilleni vaikka olisi kuinka hyvät tulot. Vanhus on vastenmielinen. Olen ennemmin vaikka lapseton tai yh.
Ihana Ikis.
Kuka on Ikis? Mielipidettäni vain kerroin, vai onko sekin kielletty tällä kieltojen ja mielensäpahoittajien palstalla?
Miehillä ei ole mikään kiire, ehtivät myöhemminkin.
Minusta tuli isä 29 vuotiaan. Elareita pääsin maksamaan 32 vuotiaan. Elämäni parasta aikaa.
Iso virhe.. 40v miesten lasten äidiksi 35-42v naiset.