Miten paljon työtä se vaatisi että olisi timmi ja vahva kroppa?
Kuinka paljon ja miten syötte ja liikutte te nuoret naiset (20-35v), joilla on pituutta sellaiset 165-180cm ja timmi, vahva keho?
Koskee etenkin teitä jotka koette lihovanne helposti mikäli lipsutte.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus nyt kuitenkin on, ettei kalorien vähentäminen tai aerobinen liikunta tee kehosta timmiä tai tuo kurveja oikeisiin paikkoihin, vaikka samalla seisoisi päällään.
Riippuu kai, minkälaisista kurveista puhutaan. Tuossa edellä joku jo sanoikin, että omaa luonnostaan tiimalasivartalon. Joillekin ei riitä ne luonnolliset kurvit.
Minua kiinnostaisi tietää, kärsittekö te treenaajat ollenkaan kivuista? Minulle on liikunta ollut aina vaikeaa, koska saan niin kovat lihaskivut, että seuraavat päivät menee melkein itkiessä. Lihava en ole koskaan ollut, vaan nuorena varsinkin liian laiha.
Minulla tulee lihaskipuja, kun aloitan treenaamisen uudestaan kuukausien tauon jälkeen. Parissa viikossa ne kuitenkin muuttuvat huomattavasti vähäisemmiksi ja jäävät vähitellen pois.
Hyvä ketju. Muistuttaa, ettei ole oikotietä onneen.
Alan taas pitkästä aikaa käydä salilla, ja tavoitteenani on ainoastaan käydä salilla säännöllisesti - eli olla lopettamatta. Kyllä siinä varmaan ns. tuloksiakin jossain vaiheessa tulee, mutta ulkonäkö toisarvoista tällä haavaa. Terveys ja kunto edellä menen.
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa yli 30v nainen on muka nuori??????
Sellaisessa maailmassa, jossa naisen keskimääräinen elinajanodote on 84 vuotta.
Riippuu kai, minkälaisista kurveista puhutaan. Tuossa edellä joku jo sanoikin, että omaa luonnostaan tiimalasivartalon. Joillekin ei riitä ne luonnolliset kurvit.
Minua kiinnostaisi tietää, kärsittekö te treenaajat ollenkaan kivuista? Minulle on liikunta ollut aina vaikeaa, koska saan niin kovat lihaskivut, että seuraavat päivät menee melkein itkiessä. Lihava en ole koskaan ollut, vaan nuorena varsinkin liian laiha.