Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa ja hävettää kolmen kimppa

Vierailija
10.06.2019 |

Tapahtui jo pari vuotta sitten, mutta silti yhä nolottaa, koska miehet kertoivat siitä eteenpäin vaikka piti muka olla yksityisasia. Siis minä ja mies jota olin tapaillut ja hänen kaverinsa. Ja toisella kertaa oli kaverin tilalla eräs toinen kaveri. Olin tietenkin humalassa joka kerta, selvänä en edes hommaan lähtisi enkä pysty selvänä edes seksiin vieraan kanssa muutenkaan. Se oli aikaa kun sekoilin kännissä.

Asia ahdistaa vieläkin ja koen häpeää jopa kaupungilla kulkiessa, koska he (tai joku heistä) kertoi ties kelle ja asun pienessä kaupungissa. Näiden kavereiden kaverit, puolitutut ovat ehdotelleet baarissa kimppakivaa, eli kaikki tietävät. Minua on sanottu myös hu*raksi.

Olen siis huono ja pilaantunut ihminen, sehän on selvä, mutta miten kestän tätä pikkukaupungissa? Ahdistaa ja on arvoton olo.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä tuo asetelma toisin päin. Se voisi olla meriitti. Noille ehdotuksille sanot, että en minä kaikkien kanssa. Pitää olla sellanen ja sen pituinen sekä kestää ainakin puolituntia.

Vierailija
2/17 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin älä enää lähde kimppaan, vaan valkkaat parhaat miehet päältä, jos kerran ovat kiinnostuneita. Eikö se ole hyvä juttu olla haluttu pienellä kylällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...niin älä enää lähde kimppaan, vaan valkkaat parhaat miehet päältä, jos kerran ovat kiinnostuneita. Eikö se ole hyvä juttu olla haluttu pienellä kylällä?

En tiedä onko niin hyvä jos pidetään helppona joka antaa "kaikille?" Tämä huorittelijakin oli vielä toinen niistä kavereista joka kimpassa oli. Tunnen olevani täysi roska näiden virheiden takia. Olen alkanut uskomaan itsekin että olen huono ihminen.

Ap

Vierailija
4/17 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööh, jos ne miehet on ehdottanut niin silonhan ne miehet on vastuussa tosta, etkä SINÄ???? :DDD wtff...

ite en ikinä ottais miestä joka olis jokatoisen naisen kanssa kimppakivaa jos vaan sais mahollisuuden. nou tänks.

Vierailija
5/17 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tämä niin väärältä tuntuukin. Oli miesten idea ja nyt minulle nauretaan.

Ap

Vierailija
6/17 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä se sua liikuttaa, noi miehethän tossa on syyllisiä etkä sinä?? :D ethän sä oo tehny mitään väärää ja miks hävettäis?

Vierailija
7/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tollasia sikoja, ei naiselta muuta haluakaan ja kun on saanu niin voi alkaa haukkua horoks ja jahdata seuraavaa. Hyväksikäyttöähän toi on.

Vierailija
8/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia inhoan miehiä. Jos ei anna nopeasti pildeä on pihtari ja jos antaa niin on huono. Mikään ei ole hyvä. Käsittämättömiä idiootteja.

Vierailija
9/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläsiä sikoja me ollaan. Sori.

Vierailija
10/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve. Olen mies. En ymmärrä yhtään, miksi siitä on pitänyt miesten mennä yhtään missään huutelemaan. Sikäli jos se mitään helpottaa, niin sinä et ole väärää tehnyt, ja yritä pitää leuka pystyssä, vaikka lujille varmasti ottaakin. Pikkukylä ei ole se helpoin asuinpaikka...

Vierailija
11/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa nuo miehet teki? Ainakin itse olen useammaltakin naiselta saanut kuulla, että on ihan normaalia keskustella kaverin kanssa omasta seksielämästään. Miten tuo eroaa siitä, että kertoo kaverille/kavereille parisuhteen seksielämästä ilman kumppanin lupaa? Ei minusta mitenkään.

Se, että joku sinun seksikäyttäytymistäsi paheksuu, niin se on ihan eri asia. Jos kaikki oli täysi-ikäisiä, vapaa-ehtoisesti mukana eikä ketään petetty, niin ei pitäisi kenelläkään olla mitään sanomista.

Vierailija
12/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia inhoan miehiä. Jos ei anna nopeasti pildeä on pihtari ja jos antaa niin on huono. Mikään ei ole hyvä. Käsittämättömiä idiootteja.

Idiootteja ehkä mutta naiset on ongelmallisia koska aina joku huonosti. Myös nalkuttaa ja valittaa pikkujutuista arjessa missä ole mitään järkeä. Sullakin vissiin hiekkaa väärässä paikassa?

Vierailija
13/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole ketään isokokoista kaveria tai veljeä, joka voi käydä vähän juttelemassa noiden miesten kanssa sun yksityiselämän levittelystä? Jonkun pitäisi tukkia niiden suut ja opettaa kunnioittamaan naisia ja keskinäisiä sopimuksia.

Vierailija
14/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi*uttaa vielä kun miehet eivät edes olleet humalassa ja itse olin. Ja sanoin että pidetään tämä salaisuutena, mutta lupauksista huolimatta ei pidetty.

Ap

Vierailija
15/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Naapurikylistä miestä seukkaamaan kanssasi. Kerrot jossain vaiheessa.

2. Vaihdat maisemaa

3. Et käy tuossa pikkusieluisten paikassa, vaan mene lähimpään suureen kaupunkiin "pörrää"

Vierailija
16/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on luonnollinen ja kiva asia. Ei seksin harrastaminen tee kenestäkään huonoa ihmistä. Oot rohkea ja kokeilunhaluinen takuulla ihana nainen. Älä välitä ääliöitä ja kateellisista. Tsemppiä sulle!

Vierailija
17/17 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vähän tarkempia yksityiskohtia, mitä teitte. Otitko molemmilta yhtä aikaa suihin? Oliko molemmissa aukoissa samaan aikaan? Mihin lastit meni?

Jos tästä tulee pitkäaikaisempi kiusa, niin voithan sinäkin alkaa levittää huhuja siitä, miten miehiä näytti kiihottavan eniten oman heppinsä hinkkaaminen toisen miehen elintä vasten.