Meillä on seksitön parisuhde ja miehellä "pettämislupa" (koska olen itse a-seksuaali). Miehen hoito on nyt laittautunut raskaaksi
ja ainakin väittää, että pillereitä on syönyt sääntöjen mukaan, mutta kukapa tietää. Joka tapauksessa hän on kovin rakastunut mieheeni (vaikka suhteen alussa hyväksyi, että mies on naimisissa) ja oletti varmaankin että mies jättää minut ja ottaa hänet nyt kun hän on raskaana. Tällaista ei mies ole missään nimessä tekemässä, ja teki naiselle selväksi että hänen on syytä tehdä abortti, ja ellei sitä tee, mies hommaa parhaan lakimiehen ja tekee kaikkensa jotta saisi lapsen huoltajuuden itselleen/meille, mikä ei ehkä ihan niin kaukaa ole haettua kun eka ajattelin - Olemme hyvin varakkaita ja hyvissä viroissa, tämä nainen pimpistään hieman höveli köyhä yh mt-diagnoosilla.
Jäin vain miettimään, mitä luulette naisina kumman vaihtoehdon naikkonen valitsee?
Toivon tietysti sydämestäni että a:n, en halua lapsia, en omia enkä miehen.
Kommentit (30)
Miehesi taitaa olla aikamoinen sika, kun hyväksikäyttää jotain reppanaa mt-ongelmaista yh-mammaa.
Voi pyhä jeeeeeeeeeeeeeesus ja neitsyt maaria
Eikö näillä provoilijoilla ole mitään makua?! (Huom. Kauhisteluni kuvasi huonoa tyylitajua)
Menen oksentamaan, voin pahoin. AV on tosiaan paskaviemäri, niin mätää, niin mätää...
En edes pysty vastaamaan, oli niin kuvottava tämä stoori
.. ei..... ei pysty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielenterveys periytyy herkästi
Tarkoitat varmaan mielenterveysongelmia?
ymmärtääkseni nekin. hyvä mielenterveys myös.
Hei! Ihan uskomatonta, mä olen ihan samanlaisessa tilanteessa. Olen raskaana eräälle ihanalle miehelle, jonka vaimo on aseksuaali. Ei silti, mieskin on aseksuaali vaimonsa lähellä, niin pahoja ongelmia vaimolla on kuulemma intiimihygieniansa kanssa.
No nyt olen raskaana. Mies höpisi jotain, miten aikoo hakea huoltajuutta juristin avulla. Mikäpä siinä. Mun tuli otettua kuppia aika rankasti ekoilla viikoilla, joten pelkään ihan kauheasti että vauvasta tulee jotenkin vammainen. Mulla itselläni on diagnosoimatom adhd, joka on aiheuttanut aika paljon vastoinkäymisiä, masennustakin.
Joten oikeasti jätän ihan mielelläni lapsen miehen hoidettavaksi. Elareita en pysty maksamaan, mutta eikös yhteiskunta maksa.
Niin, 27 jatkaa vielä. Meidän tapauksessa abortti ei ole edes teoriassa mahdollinen, koska raskaus huomattiin liian myöhään.
Joten kyllä nyt miehestä tulee onnellinen lähi-isä!
Tämä on taas sen rouvan kirjoittamaa..harjoittelee kirjaa varten eri kirjoitustyylejä
Vierailija kirjoitti:
Tää on se sama provoilija joka väitti miehensä pettävän paritalonaapurin kanssa, ja se, jonka miehellä on epänormaalin läheinen suhde 16-v tyttäreensä. Opettelisit erilaisia kirjoitustyylejä niin saattaisi olla 1/5.
Jep, ja samasta näppiksestä on todennäköisesti ketju, jossa submissiven miehellä on pettämislupa...
Vierailija kirjoitti:
Miehesi taitaa olla aikamoinen sika, kun hyväksikäyttää jotain reppanaa mt-ongelmaista yh-mammaa.
Samaa ajattelin ja ap luulee että mies voisi saada lapsen lähivanhemmuuden koska tuo nainen jakaa hövelisti tavaraansa ja on mielenterveysongelmainen.
Apllä unohtuu se miltä miehen munanjakelu vaikuttaa muiden silmissä eli höveliltä sekä se että eivät ole puolisonsa kanssa yksiavioisia sekä miltä vaikuttaa se että mies on valmis panemaan jotain selvästi pahasti mielenterveysongelmaista ja saattamaan tämä raskaaksikin.
Onko täällä enää yhtään normaalia aloitusta. Pelkkää provoa provon perään. Samat hullut asialla
Porvoosta jyrähtää:)