Appiukko lähettänyt minulle jo kaksi sopimatonta viestiä
En laita tähän mitä ne pitävät sisällään, mutta sanotaanko näin, että toisessa kuva ja toisessa ehdotus.
Miehelle en ole kertonut, siitä ei seuraisi mitään hyvää.
Kun olen nähnyt appea, on käyttäytynyt ihan normaalisti mielestäni, ei ole koskaan ollut asiaton.
Nyt pelottaa juhannus, koska menemme sitä mieheni isän ja tämän vaimon luo viettämään heidän mökilleen. Vaimo on appeni kolmas vaimo, ei siis mieheni äiti. Tuo vaimo on vasta kolmekymppinen.
Unohdanko vain viestit ja poistan ne, ehkä lähetti ne vahingossa minulle, ei näe ilman laseja puhelinta käyttää. Jospa on ilman rillejä sählännyt.
Toisaalta kuva ja viesti jotenkin kiehtoo, en haluaisi poistaa.🤫
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kylmiltään lähetti tekstarit, tuskin.?
On täytynyt olla jotain, silmäpeliä tai muuta sellaista, että appi on saanut käsityksen kokeilla, onko miniä jakorasia.Mielestäni en ole antanut mitään vihjeitä siihen suuntaan. Olen nauranut jos on sanonut jotain hauskaa. En ole lipponut huuliani tai nuollut mitään vihjailevasti.
Ap
Oletko syönyt banaania tai mehujäätä appesi nähden? Se voisi selittää nuo viestit.
En muista. Olen syönyt kaikenlaista apen aikana.
Ap
Miksi täällä automaattisesti oletetaan, että appi on vanhus?
Kannattaa varmaan säästää viestit kun et tiedä mihin tuo vielä johtaa. Olisi myös parempi että näyttäisit viestit myös miehellesi. Voi sitten isänsä kanssa selvittää asiat miesten kesken.
Ällöä joka tapauksessa, melkoinen pukki tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Se mies haluu sua. Hänellä selkeesti on naisille silmää ja nauttii naisista. Appi on kolmatta kertaa naimisissa, että kyllähän se viriili tuntuu olevan.
Itse olisin näyttänyt miehelle samantien ne viestit. Ja unohtanut koko apen kanssa yhteydenpidon.
Kyllä viriili on viriili ilman avioliittojakin. Nää vaan yleensä haluaa sen kodinhoitajan kuitenkin.
Alkoholidementia on iloinen asia 👍
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin saamaan ex-apelta ehdotuksia, kun mieheni kanssa erottiin. Appi oli nelissäkymmenissä, erittäin hyvässä kunnossa ja viriili. En ole katunut.
ES-jonne ei nyt oikein osaa laskea ikävuosia ja pysyä realismissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies haluu sua. Hänellä selkeesti on naisille silmää ja nauttii naisista. Appi on kolmatta kertaa naimisissa, että kyllähän se viriili tuntuu olevan.
Itse olisin näyttänyt miehelle samantien ne viestit. Ja unohtanut koko apen kanssa yhteydenpidon.
Kyllä viriili on viriili ilman avioliittojakin. Nää vaan yleensä haluaa sen kodinhoitajan kuitenkin.
Tunnen muutaman huliviliapen. Heille on tärkeintä työ, sali ja autot. Naista tarvitsevat vain yhteen asiaan. Mieluummin nuoria ja kauniita. Kodinhoitopalveluita saa ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin saamaan ex-apelta ehdotuksia, kun mieheni kanssa erottiin. Appi oli nelissäkymmenissä, erittäin hyvässä kunnossa ja viriili. En ole katunut.
ES-jonne ei nyt oikein osaa laskea ikävuosia ja pysyä realismissa.
Kyllä se on siskohyvä sulla nyt laskutaito kadoksissa.
Olin itse silloin 21 v, kun ex-apen kanssa panosuhteessa olin hetken.
T. nykyinen siiderivalas.
Provo hinkkaa itseään ajatellen miniäänsä. Ällöä jos mikä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan säästää viestit kun et tiedä mihin tuo vielä johtaa. Olisi myös parempi että näyttäisit viestit myös miehellesi. Voi sitten isänsä kanssa selvittää asiat miesten kesken.
Ällöä joka tapauksessa, melkoinen pukki tuntuu olevan.
Mies tulee vielä syyttämään isänsä viettelystä... näitä ”minun vanhemmat on täydellisiä ja heillä on onnellinen liitto” -ukkoja riittää kyllä.
Varo ettei miehesi pane sitä isänsä uutta seksipommia. Jos tulee isäänsä, nai varmasti.
Samaa mieltä.