Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukko lähettänyt minulle jo kaksi sopimatonta viestiä

Vierailija
10.06.2019 |

En laita tähän mitä ne pitävät sisällään, mutta sanotaanko näin, että toisessa kuva ja toisessa ehdotus.
Miehelle en ole kertonut, siitä ei seuraisi mitään hyvää.
Kun olen nähnyt appea, on käyttäytynyt ihan normaalisti mielestäni, ei ole koskaan ollut asiaton.
Nyt pelottaa juhannus, koska menemme sitä mieheni isän ja tämän vaimon luo viettämään heidän mökilleen. Vaimo on appeni kolmas vaimo, ei siis mieheni äiti. Tuo vaimo on vasta kolmekymppinen.

Unohdanko vain viestit ja poistan ne, ehkä lähetti ne vahingossa minulle, ei näe ilman laseja puhelinta käyttää. Jospa on ilman rillejä sählännyt.
Toisaalta kuva ja viesti jotenkin kiehtoo, en haluaisi poistaa.🤫

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille vaimolle kuvat.

Vierailija
2/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin kertoisit miehellesi. Appesi on joko juoppo, tai pukki. Holtiton kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miniät havittelee jostain syystä miehensä isää. Jotkut apet havittelevat poikansa puolisoa.

Eikö se kelpaa, joka on. Ei kuormasta syödä.

Vierailija
4/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiehtoo, olet provo.

Se on väistämätöntä.

Vierailija
5/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkivään ei koskaan kyllästy...

Vierailija
6/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panette juhannuksena jossain pusikossa, molemmat saa haluamansa.

Vierailija
7/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää miehesi puolesta.

On kyllä apella kova panetus päällä, että viitsiikin,  jotain viiraa ja paljon tuolla appiukolla.

Itse kokisin tuon törkeänä loukkauksena.

Vierailija
8/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko kylmiltään lähetti tekstarit, tuskin.?

On täytynyt olla jotain, silmäpeliä tai muuta sellaista, että appi on saanut käsityksen kokeilla, onko miniä jakorasia.

Mielestäni en ole antanut mitään vihjeitä siihen suuntaan. Olen nauranut jos on sanonut jotain hauskaa. En ole lipponut huuliani tai nuollut mitään vihjailevasti.

Ap

Vierailija
9/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen sopimattomuudesta kiihottuva. Nää menee usein ihan hämilleen jos lähtee leikkiin mukaan, se kun ei ole tarkoitus :P

Vierailija
10/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin heti näyttänyt nuo viestit miehelleni ja sanonut että isällään taitaa olla alkava alzheimer.

Vierailija
11/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä nostaisin sellaisen metelin, ettei ole tuossa suvussa kuultu. Hyi helkutti 🤮

Vierailija
12/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko kylmiltään lähetti tekstarit, tuskin.?

On täytynyt olla jotain, silmäpeliä tai muuta sellaista, että appi on saanut käsityksen kokeilla, onko miniä jakorasia.

Mielestäni en ole antanut mitään vihjeitä siihen suuntaan. Olen nauranut jos on sanonut jotain hauskaa. En ole lipponut huuliani tai nuollut mitään vihjailevasti.

Ap

Oletko syönyt banaania tai mehujäätä appesi nähden? Se voisi selittää nuo viestit.

Vierailija
13/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin heti näyttänyt nuo viestit miehelleni ja sanonut että isällään taitaa olla alkava alzheimer.

Taitaa olla alzheimer molemmilla.

Eli appiukko kirjoittelee tänne, kun on sekaisin, tai miniä kirjoittaa kun on sekaisin. Joku on sekaisin kuitenkin.

Vierailija
14/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako huudella, sehän on selvä kuka appesi on tai sitten hän on jo ex-appi. Mene vaikka käpyjä keräilemään, sekin antoisampaa.

Vierailija
15/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kuitenkin kertoisit miehellesi. Appesi on joko juoppo, tai pukki. Holtiton kuitenkin.

Kolmatta kertaa naimisissa. Täyspukkihan se on.

Vierailija
16/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies haluu sua. Hänellä selkeesti on naisille silmää ja nauttii naisista. Appi on kolmatta kertaa naimisissa, että kyllähän se viriili tuntuu olevan.

Itse olisin näyttänyt miehelle samantien ne viestit. Ja unohtanut koko apen kanssa yhteydenpidon.

Vierailija
17/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriili hopeakettu.

Vierailija
18/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin saamaan ex-apelta ehdotuksia, kun mieheni kanssa erottiin. Appi oli nelissäkymmenissä, erittäin hyvässä kunnossa ja viriili. En ole katunut.

Vierailija
19/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne viestit dillai kirjoitettu, että olidivat voineet olla kuitenkin sille nuorelle vaimolle? Jos ei tosiaan näe hyvin ja lähetti väärälle.

Vierailija
20/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena on sallittua naida napsutella appiukon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän