Leveähartisen naisen kirous
Minulla on hartiat leveämmät kuin lanne, miten pukeutuisin niin että saisin hartioita näyttämään kapeammalta? Nyt kun on helle niin mieluiten pukeutuisin kevyemmästi, mutta ohutolkaimiset topit eivät sovi leveille harteille 🙁 vai onko niin etten voi käyttää toppeja jotten näyttäisi ihan jättiläiseltä yläosasta? Vinkkejä kehiin! Ei trolleja kiitos!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Muuta Kouvolaan. Siellä on tynnyrivartalo kuuminta hottia, kun siihen yhdistää kananpersetukan, leopardileggingsit ja haljenneet kantapäät.
Niitä löytty jokaisesta kaupungista. Kouvolassa törmäsin enemmän hyvin siroihin naisiin, en sitten tiedä missäpäin itse liikut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://cf.girlsaskguys.com/q2958305/0daeb49b-f2bb-44ec-87a1-86b9f9a3a1…
Leveät hartiat eivät ole miesten näkökulmasta ongelma tai kirous.
Nehän vain korostavat hoikkaa vyötäröä.
makuja on monia, mutta miesmäinen kurviton kroppa kapealla lantiolla harvemmin viehättää monia miehiä.
Tuohan on hyvä kroppa. Jos reisissä ja peffassa olisi enemmän muotoa niin 10+. Lantiosta ylöspäin ihan täydellinen. Ryhdikkäät naiset ovat seksikkäitä.
Pitää valita sellainen toppimalli, jossa olkaimet tulevat riittävän kauas kaulalinjasta, koska muutoin korostaa sitä osaa olkapäästä mihin olkaimen itseasiassa kuuluisi asettua, suunnilleen suoraan kainalokuopasta ylöspäin, samoin vältettävää raglahiha ja isot olkatoppaukset kuin myös poletit ja rypytykset hihanistutuksessa, mutta noin muutoin, vaatteet näyttää hyvältä, jos omaa harteita.
Vierailija kirjoitti:
Halterneck pääntie joka on sellainen niskan takaa lenkki -kuin se Marilynin valkoinen puku. Se kaventaa hartiata ja sitten sellaiset hihat joissa ei ole saumaa olkapään kohdalla vaan putoaa vapaasti se hiha. Kaikki valuva materiaali kaventaa myös. keskiosassa ylh vaaleaa ja hihat jos olkapäistä tummemmat jne.
Tässä on kyllä kaikki ihan pielessä, joka ikinen vinkki antaa hartioista leveämmän vaikutelman.
Levehartiaisena suosittelen todellakin halternekkiä. Korostaa kauniisti rintoja ja vyötäröä. Perus paksuhkot olkaimet on pahin painajainen ja t-paita mallinen pusero.
V-aukkoisia paitoja kannattaa käyttää jos hartiat isot!
Lisää lanteen kohdalle volyymia vaikka a-linjaisella/kellohameella tai väljemmillä housuilla. Yläosa voi olla tyköistuva. Näin ainakin itse saan tasapainotettua leveitä hartioita sekä lähes olemattoman vyötärön esiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää valita sellainen toppimalli, jossa olkaimet tulevat riittävän kauas kaulalinjasta, koska muutoin korostaa sitä osaa olkapäästä mihin olkaimen itseasiassa kuuluisi asettua, suunnilleen suoraan kainalokuopasta ylöspäin, samoin vältettävää raglahiha ja isot olkatoppaukset kuin myös poletit ja rypytykset hihanistutuksessa, mutta noin muutoin, vaatteet näyttää hyvältä, jos omaa harteita.
Olkatoppaukset on kyllä aina revittävä vaatteista muuten näyttää siltä että on henkari jäänyt vaatteeseen. Paidat joudun ostamaan sopiviksi hartioille mikä tarkoittaa että lepattavat ikävästi vyötärön kohdalla, no suoramallisia paitojahan suomalaiset suosivat (ns. laatikko-malli)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://cf.girlsaskguys.com/q2958305/0daeb49b-f2bb-44ec-87a1-86b9f9a3a1…
Leveät hartiat eivät ole miesten näkökulmasta ongelma tai kirous.
Nehän vain korostavat hoikkaa vyötäröä.
makuja on monia, mutta miesmäinen kurviton kroppa kapealla lantiolla harvemmin viehättää monia miehiä.
Onneksi ei tarvitse viehättää kuin itseään ja kumppaniaan.
Lähtökohtaisesti koen ongelmallisena että kaikki pukeutumisvinkit viittaavaat siihen kuinka voisi häivyttää "huonoja" piirteitä. Kunpa voisi olla vain ylpeästi sellainen kuin on.
Leveäharteisena olen kuitenkin nuorempana kärsinyt niin pahoista itsetuntoongelmista että kaikkea on tullut kokeiltua. Mielestäni leveäolkaimiset topit on hyvät. Pääntie kapea v-mallinen paras (vene, u, o leventävät yläkroppaa). Koska alakroppa on tikissä niin mielellään korostan sitä tiukoilla housuilla. Halterneck vihoviimeinen. (Enää en kyllä jaksa enää välittää mikä "sopii" ja mikä ei, käytän vaatteita jotka on kivoja ja olen ylpeä sporttisesta kropastani.)
Fifttarityyppistä mekkoa päälle vain! Tyyli ja mekko on niin kauniita, että kukaan ei huomaa leveitä harteitasi !
Vierailija kirjoitti:
Pylly isommaksi kyykkytreenillä 👍
Eivät lantioluut leviä millään konstilla. Tosin naisten lantioluut leviävät pikkuhiljaa iän myötä koska naiset ovat biologisista syistä elastisempia kuin miehet koska lantio joutuu koville synnyttäessä. Nivelsiteet ovat loppuraskauden aikana todella löysät koska keho valmistautuu synnytykseen.
No mulla on tosi kapeet hartiat..näytän ihan oudolta aina. Ota sä nää niin mä otan sun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halterneck pääntie joka on sellainen niskan takaa lenkki -kuin se Marilynin valkoinen puku. Se kaventaa hartiata ja sitten sellaiset hihat joissa ei ole saumaa olkapään kohdalla vaan putoaa vapaasti se hiha. Kaikki valuva materiaali kaventaa myös. keskiosassa ylh vaaleaa ja hihat jos olkapäistä tummemmat jne.
Olen käsittänyt, että halterneck antaa leveämmän kuvan hartioista. Ainakin käyttäjällä olisi hyvä olla kaunismuotoiset hartiat, oli ne sitten leveät tai kapeat.
Kannattaa katsoa Monacon prinsessa Stephanien kuvia Googlesta. Hänellä ovat leveät hartiat ja kapea lantio.
Näin ihan miehen näkökulmasta voin sanoa että tuollainen huoli hartioista on aivan turha, ei vaikuta mihinkään ainakaan negatiivisesti. Niin kauan kuin autonrenkaat, multasäkit yms. vastaavat nousevat kevyemmin kuin naisella, ei syytä huoleen. Eikä ole ollut huoleen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt, että halterneck antaa leveämmän kuvan hartioista. Ainakin käyttäjällä olisi hyvä olla kaunismuotoiset hartiat, oli ne sitten leveät tai kapeat.
Joo leveähateisena voin sanoa että halterneck ei todellakaan toimi. Ja paidat joissa hartiasauma on alempana käsivarrella ovat myös minulle todella epäimartelevia.
Nyt on todella helppoa olla ekologinen kuluttaja leveäharteisena koska melkein kaikissa paidoissa, neuleissa ja mekoissa on laskettu olkapää kuten 1990-luvulla.
Eipä tuo haittaa koska luonnonkuituisia vaatteita on nykyään muutenkin vaikea löytää eli tavallaan win-win tilanne leveäharteiselle ja luonnolle kun jättää keinokuituiset vaatteet ostamatta.
Hyi kamala. Fiftarityyli ei sovi yhtään harteikkaalle :D Yritin joskus ja sitten ymmärsin että kyseinen tyyli pukee paremmin muodokkaita mimmejä eikä sporttityylistä kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuta Kouvolaan. Siellä on tynnyrivartalo kuuminta hottia, kun siihen yhdistää kananpersetukan, leopardileggingsit ja haljenneet kantapäät.
Kuuminta hottia sinccis on omaksua jotain uutta näiden samojen vuosikausia käyttämiesi hokemien sijaan.
Leveäharteiset naiset ovat todella kauniita. Ei ole tarvetta piilotella, ellet sitten välttämättä itse niin tahdo.
Uh, tulipas kirjoitusvirheitä sori niistä =D