Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leveähartisen naisen kirous

Vierailija
10.06.2019 |

Minulla on hartiat leveämmät kuin lanne, miten pukeutuisin niin että saisin hartioita näyttämään kapeammalta? Nyt kun on helle niin mieluiten pukeutuisin kevyemmästi, mutta ohutolkaimiset topit eivät sovi leveille harteille 🙁 vai onko niin etten voi käyttää toppeja jotten näyttäisi ihan jättiläiseltä yläosasta? Vinkkejä kehiin! Ei trolleja kiitos!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halterneck pääntie joka on sellainen niskan takaa lenkki -kuin se Marilynin valkoinen puku. Se kaventaa hartiata ja sitten sellaiset hihat joissa ei ole saumaa olkapään kohdalla vaan putoaa vapaasti se hiha. Kaikki valuva materiaali kaventaa myös. keskiosassa ylh vaaleaa ja hihat  jos olkapäistä tummemmat jne.

Vierailija
2/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Pukeutuminen on yhtä helvettiä varsinkin kun on lyhyt, leveäharteinen ja isorintainen pötkylällä vyötäröllä. Olen ollut täysi-käisenä kokoa (34)36-42 ja kaikissa kokoluokissa olen tuntenut itseni lihavaksi koska mikään vaatekokonaisuus ei näytä hyvältä päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cf.girlsaskguys.com/q2958305/0daeb49b-f2bb-44ec-87a1-86b9f9a3a1…

Leveät hartiat eivät ole miesten näkökulmasta ongelma tai kirous.

Nehän vain korostavat hoikkaa vyötäröä.

Vierailija
4/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti tilanteesta. Ei se rumaa ole.

Vierailija
5/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinulla on hoikka vyötärö, on se ok, isoilla rinnoilla.

Sinccis

Vierailija
6/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly isommaksi kyykkytreenillä 👍

Vierailija
7/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavissani suosittelen peppu treeniä sulle. Rappusia ja kyykkyjä. Leveät hartiat sopii myös naiselle jos on hieman lihasta kropassa. Muista myös pohkeet.

Vierailija
8/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halterneck pääntie joka on sellainen niskan takaa lenkki -kuin se Marilynin valkoinen puku. Se kaventaa hartiata ja sitten sellaiset hihat joissa ei ole saumaa olkapään kohdalla vaan putoaa vapaasti se hiha. Kaikki valuva materiaali kaventaa myös. keskiosassa ylh vaaleaa ja hihat  jos olkapäistä tummemmat jne.

Olen käsittänyt, että halterneck antaa leveämmän kuvan hartioista. Ainakin käyttäjällä olisi hyvä olla kaunismuotoiset hartiat, oli ne sitten leveät tai kapeat.

Vierailija
9/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pylly on isompi kuin hartiat, niin kaikki huomio kiinnittyy sinne.

Sitä tosissani suosittelen.

Sinccis

Vierailija
10/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on hassuja. Vyötärölihavuus on kehonpositiivisuutta, mutta leveistä hartioista tehdään ongelma. 

Vierailija
11/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Kouvolaan. Siellä on tynnyrivartalo kuuminta hottia, kun siihen yhdistää kananpersetukan, leopardileggingsit ja haljenneet kantapäät.

Vierailija
12/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla siis poikamainen vartalo. Marilynin vartalo suotavampi.

Vierailija
13/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että halterneck antaa leveämmän kuvan hartioista. Ainakin käyttäjällä olisi hyvä olla kaunismuotoiset hartiat, oli ne sitten leveät tai kapeat.

Joo leveähateisena voin sanoa että halterneck ei todellakaan toimi. Ja paidat joissa hartiasauma on alempana käsivarrella ovat myös minulle todella epäimartelevia.

Vierailija
14/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarin kroppahan on just upea. Mä olen ainakin tyytyväinen hartioihini ja näytän ryhdikkäältä.

Vierailija
15/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

makuja on monia, mutta miesmäinen kurviton kroppa kapealla lantiolla harvemmin viehättää monia miehiä. 

Vierailija
16/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös leveät hartiat ja sen lisäksi hyvin lihaksikkaat olkapäät ja käsivarret, olen v-mallinen vartalo. Alakropan treeni vähän tasapainottaa, mutta oikeasti en jaksa enää välittää siitä miltä näytän topeissa ja tyköistuvissa t-paidoissa. Lihakset ainakin näyttää paremmilta kuin läski ja hyvä niin. 

Vierailija
17/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Kouvolaan. Siellä on tynnyrivartalo kuuminta hottia, kun siihen yhdistää kananpersetukan, leopardileggingsit ja haljenneet kantapäät.

Mitenköhän tämä liittyy aloitukseen?

Vierailija
18/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän tämä liittyy aloitukseen?

Vierailija
19/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pylly isommaksi kyykkytreenillä 👍

No ei se pylly levene leveyssuunnassa vaan pystysuunnassa treenatessa. Ap tarkoitti juurikin edestä katsottuna näyttää lanne suhteessa harteisiin kapealta. Itse suosin sellaisia yläosia missä on n. 6cm leveät olkaimet esim mekot, ne saa huomattavasti hartiat näyttään sirommalta. Harvalla naisetlla edes on sitä x-mallsita kroppaa jossa hartiat ja lanteen leveys sopusuhdassa esim scarlet johnssonilla sellainen. Mut leiveistä harteista on hyötyykin, pysyy kassit olalla hyvin ja muutenkin voimaa löytyy erilaisissa tehtävissä. En valita siksi.

Vierailija
20/38 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahha aika värikäs inhorealistinen kuva

Vielä värikkäitä puuhelmiä kaulaan ja pinnejä tukkaan . Ja rankkoja tatskoja,