Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun miehenä kelpaan vain parisuhteisiin?

Vierailija
10.06.2019 |

Ehkä outo otsikko, mutta ongelma on todellinen.

Olen keskimääräisen näköinen, hyvin rauhallinen, turvallinen, hauska mies. Osaan keskustella, käyn kulttuuritapahtumissa, laitan hyvää ruokaa ja kohtelen ihmisiä hyvin. En ole mikään naisten eroottisten fantasioiden kohde, mutta parisuhteisiin pääseminen ei ole minulle ollut koskaan vaikeaa.

Ongelmani on siinä, että haluaisin mieluummin säännöllisen, lämpimän ja tyydyttävän seksisuhteen kuin perinteisen parisuhteen. Minulla on korkea libido, mutta viihdyn hyvin sinkkuna enkä kaipaa lapsia, parisuhdepuuhaa tai yhteistä arkea. Kuitenkin tyypiltäni olen enemmän sellainen, jonka kanssa asetutaan aloilleen ja perustetaan perhe. En vaikuta tuliselta rakastajalta, jonka kanssa pidetään hauskaa.

Parisuhde on parempi kuin seksittömyys, mutta eivät ne kestä, kun pitkän aikavälin tavoitteet eivät osu yksiin. Mikä neuvoksi?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen. Siis oikea mies haluaa 5 seksisuhdetta.

Opettele.

Sinccis

Vierailija
2/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele.

Sinccis

Yksi seksisuhde riittää minulle. Seksuaaliset makuni kallistuvat pervoon suuntaan ja vaativat luottamusta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele.

Sinccis

Yksi seksisuhde riittää minulle. Seksuaaliset makuni kallistuvat pervoon suuntaan ja vaativat luottamusta. Ap

Se vaatii aina luottamusta. Ongelma on siis sinussa, ei haluissasi.

Sinccis

Vierailija
4/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla nettiä. Naisetkin etsivät tuollaista seksiseuraa. Ainakin minulle sub-naisena on tärkeää, että toinen ymmärtää turvallisuuden päälle. Minuun vetoaa karisma, itsetunto ja osaaminen. Ulkonäkö on toissijainen juttu.

Vierailija
5/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö p*ska. hyi. Ef juu.

Vierailija
6/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällö p*ska. hyi. Ef juu.

Mistä tällainen reaktio?

Vierailija
7/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällö p*ska. hyi. Ef juu.

Mistä tällainen reaktio?

Sinusta.

Vierailija
8/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu probleema. Monesti naiset paljastavat vasta viikkojen tapailun jälkeen, että he haluavat vain parisuhdetta. Tulee käytetty olo. ☹️

Vierailija
9/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko katsella vähän vanhempia naisia ja tavoitella ns. kevytsuhdetta? 40-50v naisilla on monesti niin omat kuviot, että ei he enää kaipaa miestä nurkkiin. Ehkä joku varattu nainen haluaisi silloin tällöin mukavaa seuraa?

Löytyiskö kinkypiireistä joku kiva pari, jolla olisi tarvetta luottomiehelle?

Sinällään hyvä että tiedostat mitä haluat ja et halua :)

Vierailija
10/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei ikinä miestä joka haluaa vaan kivan seksilelun. Mikä avuksi? Etsi ne naiset, joille tuollainen on ok .... onnea matkaan.

Vierailija
11/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko katsella vähän vanhempia naisia ja tavoitella ns. kevytsuhdetta? 40-50v naisilla on monesti niin omat kuviot, että ei he enää kaipaa miestä nurkkiin. Ehkä joku varattu nainen haluaisi silloin tällöin mukavaa seuraa?

Löytyiskö kinkypiireistä joku kiva pari, jolla olisi tarvetta luottomiehelle?

Sinällään hyvä että tiedostat mitä haluat ja et halua :)

Ihmeellisiä ehdotuksia. Ei voi muuta sanoa. Kuka nuori mies haluaa jonkun vanhan ruppasen akan?

Tai varatun naisen, kun paljon nuoria sinkkunaisiakin on vapaana, joita me 37v. vanhemmatkin miehet saadaan. Vasemmalla kädelläkin.

Joskus ei tarvi edes tehdä yhtään mitään ..

Sinccis

Vierailija
12/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele.

Sinccis

Anna vihje..?

Vierailija
13/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, ei ikinä miestä joka haluaa vaan kivan seksilelun. Mikä avuksi? Etsi ne naiset, joille tuollainen on ok .... onnea matkaan.

Ei se ole mitenkään "vaan" ei sitä koskaan tiedä ..

Suhtaudut elämään turhan vakavasti. Miehet ei pidä tiukkapipoista.

Sinccis

Vierailija
14/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen kyllä miettinyt, onko se tiedostaminen hyvä vai ei. Varmaan pienempi itsetietoisuus olisi johtanut tässä vaiheessa jo keskivertoavioliittoon ja sitten olisi vain hyväksynyt ne haitat pakollisina pahoina.

Valitettavasti en pidä kovinkaan monia 50-vuotiaita naisia seksuaalisesti kiinnostavia. (Helen Mirren toki asia erikseen.) Olisi tietysti tosi hyödyllistä, jos pystyisi kiinnostumaan vanhemmista naisista – tai miehistä. Miesten keskuudessa minulla olisi vientiä, sen tiedän. Ap

Vierailija
15/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa parisuhteita enkä seksisuhteita.

Vierailija
16/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seuranhakusi Tinderiin, älä tänne.

Vierailija
17/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa maksamasta naisten laskuja, älä mielistele äläkä turhaan kehu niitä, ole usein humalassa. Vilkuile ahkerasti muita naisia. Ole jännittävä ja uhkaile välillä väkivallalla.

Vierailija
18/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa maksamasta naisten laskuja, älä mielistele äläkä turhaan kehu niitä, ole usein humalassa. Vilkuile ahkerasti muita naisia. Ole jännittävä ja uhkaile välillä väkivallalla.

Mä sanon aina naiselle, sinä maksat taksin, mutta saat hyvää munaa.

Toimii aina.

Sinccis

Vierailija
19/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita seuranhakusi Tinderiin, älä tänne.

Nimenomaan Tinder ei toimi tällaiseen. Sieltä haetaan yhden illan säätöjä ha parisuhteita. Iskuri on paljon parempi.

Vierailija
20/40 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parisuhde sopivan kanssa ei sitten onnistuisi? Meissä naisissa löytyy myös erilaisesta seksistä pitäviä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä