Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

62 v pomo sanoi aamulla: Kaaras likka kahveet

Vierailija
10.06.2019 |

Sanoi iloisesti : "Huomenta! Hei kaaras likka kahaveet!"

Otin lopputilin siltä seisomalta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin että kenen leipää syöt sen lauluja laulelet. Se on edelleenkin se pomo joka jakaa työt. Jos ei kelpaa niin voi tosiaan ap:n tavoin vaihtaa duunia. Edelleenkin pomo voi määrätä tekemään tilapäisesti töitä joita ei suoraan ole määritelty työsopimuksessa lain sallimissa rajoissa. Kahvinkeitto on asian jonka osaa jokainen.

Vierailija
22/26 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena (40 v) esimiehenä eri alueiden pomojen kokouksessa. Kun tulin kokoustilaan, eräs n. 60 v mies-pomoista, ei edes katsonut minua silmiin, vaan huikkasi että keitäppä kahvia. Tyynesti menin istumaan enkä ollut kuulevinani. Mies tokaisi uudestaan, että hei kahvia. Totesin vaan, että eiköhän me selvitä ilman ja jatkoin läppärini kiinnittämistä, jotta sain esityksen näkymään. Eräs toinen naispomoista sitten kipitti keittämään kahvia ja viipyi reissullansa niin kauan, että missasi kokouksen alun ja oli ihan ulkona koko asiasta (oli oikein kupit ja servetit laitettu nätisti tajottimelle ja keksejäkin etsitty).

Tästä on jo aikaa, mutta vieläkin on jäänyt mieleen. Olen sanonut alaisillenikin, että te ette sitten ole mitään kahvinkeittäjiä. Jokainen (minäkin) voi tasaisesti, vuorollaan tai jos itse sitä kaffea haluaa, keittää, mutta ei niin että joku tyttö tai poju siihen laitettaisiin jos itsekin voi asian hoitaa.

Siis esittelikö se nainen omat kupit?

Sitten olisin halunnut olla paikalla ..

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli kuppien koko? Saako tiedustella, varovaisesti.

Sinccis

Vierailija
24/26 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on, oot likka ja sovit kaatamaan pomolles kahveet!

Vierailija
25/26 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ota asioita niin vakavasti. Ikää mulla 54v. Ymmärrän että on ihmisiä jotka ajattelee vielä miesten ja naisten työt.

Voin hyvin keittää kahvit koska se nyt vaan on niin helppo homma.

Niin minäkin, mutta siitä "tytöttelystä" en tykkää koska minulla on ihan oma nimikin.

Vierailija
26/26 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilä pomo keittää kahvit, jos kukaan muu ei ole keittänyt. Ei tee asiasta numeroa.

Mutta on ihan turha yhdenkään naisen mennä kyselemään apua, kun täytyy siirrellä painavia säkkejä. Pomo kysyy suoraa, että kahvinkeittäjäksikö luulit pääseväsi, kun meiltä töitä kysyit.

Puutarha-alalla se on semmosta, täytyy jaksaa ja pystyä kaikenlaista.