Onko sulla reisivako?ja mitat jos on
Reisien yhteen hankaamisesta puhuttu paljon.
Genetiikastako se on kii vai liikakiloista? Ja entä sitten reisivako löytyykö se vain todella hoikilta? Aika harvinainen suominaisilla mitä oon katsellu.
Kommentit (81)
Ei ole, ei ole ikinä ollutkaan. 173/64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapea lantio, normaalipaino, reidet hankaa hieman yhteen yläpäästä eikä haittaa pätkääkään. Minulla on sentään lihaksia reisissä eikä tikkujalat.
Pakko kyllä kommentoida kun näin ihme tikkujalka kommenttia. Yleensä tuo leveys tulee nimenomaan rasvakudoksesta. Harrastan liikuntaa, juoksen & jalkaprässi käytössä salilla, mutta en ole eläissäni saanu kerrytettyä samaan tapaan rasvakudosta kuten tavalliset suomineidot kerää alavartaloon rasvaa. Ja reisien lihakset suuntautuu ikäänkuin eteen ja taaksepäin kun taas se rasva tulee enemmän sivusuuntaan.
”Tavalliset suomineidot” :D
Taidat olla taipuvainen omenalihvuuteen jos sulla ei kerry rasva lantiolle ja reisiin kuten normaaleilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
On minullakin reisivako, olen 158cm ja 60kg.[/quote
Mulla myös ja vielä pari kiloa lisää, ihmiset eivät ymmärrä että painosta tää ei oo kiinni, vaan se ruumiinrakenne vaikuttaa enemmän...
170 cm ja 60 kg, on reisivako ja ollut aina kaiken painoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapea lantio, normaalipaino, reidet hankaa hieman yhteen yläpäästä eikä haittaa pätkääkään. Minulla on sentään lihaksia reisissä eikä tikkujalat.
Pakko kyllä kommentoida kun näin ihme tikkujalka kommenttia. Yleensä tuo leveys tulee nimenomaan rasvakudoksesta. Harrastan liikuntaa, juoksen & jalkaprässi käytössä salilla, mutta en ole eläissäni saanu kerrytettyä samaan tapaan rasvakudosta kuten tavalliset suomineidot kerää alavartaloon rasvaa. Ja reisien lihakset suuntautuu ikäänkuin eteen ja taaksepäin kun taas se rasva tulee enemmän sivusuuntaan.
”Tavalliset suomineidot” :D
Taidat olla taipuvainen omenalihvuuteen jos sulla ei kerry rasva lantiolle ja reisiin kuten normaaleilla naisilla.
Juu tällänen perimä löytyy, lisäks yläkroppaankin kertyy massaa herkästi. Vhh ruokavalio ja treeni on onneks auttanu ylläpitämään ihan siedettävän näköistä kroppaa, vaikka lähtökohtaisestikin olen aika maskuliinisen muotoinen kuin pituinenkin. Onhan tuo ns. terveellisempi vaihtoehto lihoa naisena alavartalosta ja näyttääkin paremmalta siinäkin tapauksessa jos ei jaksa pitää kropastaan huolta sen kummoisemmin. Sillä vähän ihmettelen kanssa, että miksi ihmeessä pitäis pyrkiä johonkin reisivaon tavoitteluun, jolla ei ole edes mitään perustetta terveydellisesti ja sen hankkiminen on oikeasti vaikeaa ellei mahdotonta tietyn kropanmallin omatessa.
la on ja hyi hitto inhoan sitä. Ottaisin tuhat kertaa mieluummin normaalit, yhdessäolevat jalat. Mitat 172/60 eli ihan normaalipainoinen olen.
Ilmeisesti on kun ei hinkkaa jalat yhteen ja aina olen ihmetellyt kun joku valittaa miten reidet hankaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on reisivako. Jos seison jalkaterät tiiviisti vierekkäin ei reidet ota toisiinsa kiinni, eikä tietysti normaalissakaan asennossa. En oo mitannut, yhden sormen leveys arviolta. Polvien kohdalla näyttää menevän kolme sormea koskematta jalkoihin. Joka vuosi ihmettelen näitä reisihiertymäongelmia joillain...
"Dear Eki, mulla ei oo näin niin aina ihmettelen miten jollain muulla on asia jotenkin eri tavalla kuin minulla, mikä avuksi?"
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on kun ei hinkkaa jalat yhteen ja aina olen ihmetellyt kun joku valittaa miten reidet hankaa yhteen.
Ja siinä toinen ihmettelijä. :'DD
Siksi se onkin laatunaisen merkki kun johtuu genetiikasta. Jotkut eivät saa sitä millään. Onhan se aivan mahtava ilmestys, pyöreä lantio ja timmit reidet jotka eivät osu toisiinsa, tällä mallilla on vielä upea peppukin. Harmi kun niin harvinainen.
75cm reisivako jo kolmannessa polvessa. Sitä aiemmilla esiäideillä väh. 88cm joka oli suuri valtti varhaisteininä keski-ikäisistä möhömahoista kilpaillessa. Parikymppisenä, 4-5 lapsen jälkeen, kuollessa oli komea reisivako arkussa hajotessa.
Kyllä se reisivako on naisen mitta!
156cm ja 45kg, eli normaalipaino.
On aina ollut reisivako, sekä 40-kiloisena ennen raskautta että 55-kiloisena loppuraskaudesta.
Naisen käyttötarkoitus suosii reisivakoa.
Tarkoittaako "reisivako" samaa kuin "pillukuilu"?
Minulla ei ole koskaan missään koossa reidet hanganneet. Olen liikkunut aina paljon, ja vaikka painoa on ollut välillä enemmän, jalat ovat aina olleet ok kunnossa.
Kuvia!