Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla reisivako?ja mitat jos on

Vierailija
10.06.2019 |

Reisien yhteen hankaamisesta puhuttu paljon.
Genetiikastako se on kii vai liikakiloista? Ja entä sitten reisivako löytyykö se vain todella hoikilta? Aika harvinainen suominaisilla mitä oon katsellu.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! 166cm ja 60kg. Eivät reidet tosin liikkuessa hankaakaan yhteen, mutta jos seison suorassa jalat yhdessä niin reidet ovat kyllä kiinni toisissaan. Mielestäni se on ihan normaalia.

Vierailija
22/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä vedet silmissä. Kyllä on suomineidoilla elämä ihan liian helppoa kun on aikaa miettiä ja jopa tutkia toisten reisivakoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On reisien välissä vako, kaikilla naisilla on. Sieltä esimerkiksi lapsi syntyy.

Vierailija
24/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisissäni ei ole mitään vakoja, ihan sileät ovat. Aika isoja vakoja joillakin, jos oikein pystyvät mittailemaan niitä. Onko tämä joku uusi sairaus, vakoja täynnä olevat reidet? Menisin sijassanne lääkäriin.

Vierailija
25/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälanteisilla, länkisäärillä on monesti vako jalkovälissä. Kapealanteisilla, urheilijatytöillä ei koskaan.

Vierailija
26/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on, aina ollut. Paino vaihdellut 48 kilosta 86 kiloon (raskauden lopulla!) ja pituus 160 cm.

Yleensä kai reidet hankaavat, kun on lapsena ollut ylipainoinen ja se on muodostanut pihtipolvet?

Vierailija
27/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivako löytyy... vai lasketaanks sitä et reidet ei edes osu yhteen? :D

170 cm ja yleensä paino huitelee 58-63 välillä. Jopa nyt viimesillään raskaana, paino 79 kaikkine turvotuksineen löytyy se ihmeellinen joidenkin ihailema reisivako. (ylläri, kaikki paino onkin nyt keskivartalossa ja turvotteluina raajoissa) 

Eiks tääki ole vaa joku pöljä jenkkien ihailema muka laihuuden mittari?

Vierailija
28/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio, normaalipaino, reidet hankaa hieman yhteen yläpäästä eikä haittaa pätkääkään. Minulla on sentään lihaksia reisissä eikä tikkujalat.

Vierailija
29/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapea lantio, normaalipaino, reidet hankaa hieman yhteen yläpäästä eikä haittaa pätkääkään. Minulla on sentään lihaksia reisissä eikä tikkujalat.

Pakko kyllä kommentoida kun näin ihme tikkujalka kommenttia. Yleensä tuo leveys tulee nimenomaan rasvakudoksesta. Harrastan liikuntaa, juoksen & jalkaprässi käytössä salilla, mutta en ole eläissäni saanu kerrytettyä samaan tapaan rasvakudosta kuten tavalliset suomineidot kerää alavartaloon rasvaa. Ja reisien lihakset suuntautuu ikäänkuin eteen ja taaksepäin kun taas se rasva tulee enemmän sivusuuntaan. 

Vierailija
30/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä läski kertyy juuri sisäreisiin, siksi hoikilla on vain reisivako. Eli laihduttaa pitää jos hinkkaa yhteen.

Vierailija
31/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

173/69 eli en mikään ihan hoikka, mutta on pieni vako. Vain ihan ylhäältä osuu. Mitä hoikempi oon ollu, sitä isompi rako on tietty. Mutta vasta yli 73-74 kilon mentäessä häviää kokonaan. Leveä lantio ja tietynlainen rakenne muutenkin vaikuttaa

Vierailija
32/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivakoinen olin reilusti alipainoisena. Ei ole pienintäkään kiinnostusta nälkiinnyttää itseäni aikuisiällä reisivaon toivossa.

Vierailija
33/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä kommentoida kun näin ihme tikkujalka kommenttia. Yleensä tuo leveys tulee nimenomaan rasvakudoksesta. Harrastan liikuntaa, juoksen & jalkaprässi käytössä salilla, mutta en ole eläissäni saanu kerrytettyä samaan tapaan rasvakudosta kuten tavalliset suomineidot kerää alavartaloon rasvaa. Ja reisien lihakset suuntautuu ikäänkuin eteen ja taaksepäin kun taas se rasva tulee enemmän sivusuuntaan. 

Arvasin että jollain menee tunteisiin. Voi kyynel.

Vierailija
34/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reisivakoni mitta on 0,7 cm. Sitähän aloituksessa kysyttiin, ihmiset eivät osaa lukea.

Miten sen pystyy nin tarkasti mittaamaan? Tuohon pystyisi ujuttamaan sormet sopivasti väliin ; -)

Vierailija
35/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ollut reisivakoa edes 32kg/164 cm anoreksiaosastolla, mutta sydänvian kyllä sain.

Vierailija
36/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vako. Ja mehevät reidet.

Vierailija
37/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut, ei edes silloin kun paino oli 52kg. Pituus 167cm. En kyllä erityisesti ole tällaista osannut halutakaan.

Vierailija
38/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on reisivako. Jos seison jalkaterät tiiviisti vierekkäin ei reidet ota toisiinsa kiinni, eikä tietysti normaalissakaan asennossa. En oo mitannut, yhden sormen leveys arviolta. Polvien kohdalla näyttää menevän kolme sormea koskematta jalkoihin. Joka vuosi ihmettelen näitä reisihiertymäongelmia joillain...

Vierailija
39/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vako on ehkä n. 2 cm, enpä ole koskaan sitä mitannut. Muutenkin normaalisti näköesteen takana. 

M18 174 cm 57 kg

Vierailija
40/81 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi johonkin reisivakoon haluaisi kukaan aktiivisesti pyrkiä? Tuo aika pitkälti kiinni perimästä, rasvan kerääntymisestä alavartaloon ja myös ihan lantion luustosta kiinni. Pitäkää itsestänne hyvää huolta noin isossa mittakaavassa ja kehittäisitte sen sijaan jotain vähän fiksumpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme