Onko sulla reisivako?ja mitat jos on
Reisien yhteen hankaamisesta puhuttu paljon.
Genetiikastako se on kii vai liikakiloista? Ja entä sitten reisivako löytyykö se vain todella hoikilta? Aika harvinainen suominaisilla mitä oon katsellu.
Kommentit (81)
On reisivako.
Pituus 168, painosta ei tietoa.
Ikä 54v.
Minulle on ollut uutinen, että reisivako on uutinen.
T. Mummo
Alle sentti näkys olevan. 170 / 58
Mielenkiintoista, BMI 20 ja reidet alkoivat hinkkaamaan ylhäältä yhteen, mitä aktiivisemmin olen harrastanut juoksua. Hinkkahaan pikajuoksijoillakin eli se voi olla lihas eikä läski.
Niin mistä se vako mitataan, heti haarovälin alta vai siitä polvien yläpuolelta ? yläreidet menee yhteen, mutta päärynämuoto alespäin kun on niin rakoa syntyy sitten vähän. Katsoin oikeen kännyn peilistä, valehteleeko se noin vai onks tää kroppa sittenkin ihan yes ?
Vierailija kirjoitti:
On. Vako on ehkä n. 2 cm, enpä ole koskaan sitä mitannut. Muutenkin normaalisti näköesteen takana.
M18 174 cm 57 kg
Luulin ,että reisivako keskustelu koskee vain naispuolisia ?
On vako, 171cm 59kg. Ollut aina mutta kun olin 10kg lihavampi, se muistaakseni hävisi silloin ja näkyi vaan jos kumarruin eteenpäin.
Onko tämä reisivako keskustelu lähtenyt jostain mallipiireistä tai jotain? en nyt ihan ymmärrä koko asiaa. Ja joillain naisillahan on sitä paitsi lievät länkkikset, joka automaattiseti tekee sen raon.
Kun reisiä ja pakaroita jännittää niin n. 5 cm rako : D 159/56 treenattu nainen.
Reisivako = väärät sääret ja polvet hakkaa yhteen
Vierailija kirjoitti:
Kun reisiä ja pakaroita jännittää niin n. 5 cm rako : D 159/56 treenattu nainen.
Muista pitää jalkaterät tiukasti yhdessä ja katso peilin kautta ei kumartamalla alaspäin. Se nimittäin leventää vakoa.
On reisivako. 168cm ja 63kg. Lantio 101cm vyötärö 72cm ja rintamus 90cm. Vako tulee siitä, että lantion luut on leveät ja jalat ovat kaukana toisistaan.
Jos nainen käyttää sukkahousuja, niin kävellessä on hyvä kuulua pieni sihkaisu. Silloin on emännässä ainesta.
On reisivako ja olen 177/60. Mutta mulla on aika leveä lantio.
Siis tarkoitetaanko tässä thigh gapia? Se löytyy vaikka muuten reidet kinnaa. Geeneille kiitos. 155/51 on mitat nyt, mutta gappi pysyi samana sekä raskaana ollessa että rajusti laihtuneena.
Ei ole. Mitat: rinta 81, vyötärö 63, lantio 88. 159cm. 50kg. ja ikä melkein 50v.
No nii, nyt tuli ketjun takia otettua mittanauhakin esille. Täältä puuttuu vaan Eino Makunen paikalta, voisi antaa meille sitä oikeaoppista palautetta. 96/75/95 (joo vatsassa löytyy, mut oonki jo viiskybänen se sallittakoon siis =D
On reisivako. 80-60-86, pituus 162, paino 46kg. Oon muuten melko pienirakenteinen mutta lantio on suht leveä muuhun kroppaan verrattuna. Ikää 23 vuotta.
En ole koskaan tajunnut tätä reisivakoa.
Jollain on, toisella ei.
Olern normaalipainoinen 172/63 kg, eikä mulla reidet yhteen hinkkaa.
Talkkia. Mummokalsareita.
Tavallaan. Ihan nivuset ei hankaa/kosketa jalat yhdessä seistessä, mutta yläreidet kuitenkin koskettavat. Olen niin hoikka kuin uskallan olla, 48/161, laihdutusvaraa ei ole tai loppuu menkat ja katkee luut, pari lisäkiloa ei olisi pahitteeksi. Olen ihan tyytyväinen jalkojeni muotoon, mieluummin rasva perässä ja tisseissä kuin vyötäröllä. Useimmilla naisilla reidet osuvat yhteen kun he ovat terveimmillään. Sairastelu taas ei ole seksikästä, joten älä stressaa thigh gapeista sun muista.
No ei ollut edes silloin kun painoin 45 kg. Se on täysin luuston ominaisuus kuten esimerkiksi myös hip dip.