Lue keskustelun säännöt.
Kukaan Da vinci koodi kirjan lukenut käynyt katsomassa ko. elokuvan?
24.05.2006 |
mitä tykkäsitten? kannattaako mennä katsomaan?
Vähän epäilyttää se Tom Hanks, ei vastaa yhtään minun mielikuvaa päähenkilöstä, mutta kai se on kaikilla erilainen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla