Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 30-vuotias nainen! Ottaisitko miehen, joka ei halua tai pysty saamaan lapsia?

Vierailija
10.06.2019 |

Siis vaikka et nyt haluaisi lapsia vielä, niin ottaisitko silti miehen, joka on jostain syystä varma, ettei halua niitä koskaan (enää enempää)? Tai jos miehellä on joku sairaus tms. joka voi periytyä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska itselläni on suunnitelmissa lapset.

Vierailija
2/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo koska en itse halua lapsia. Itseni ikäisen miehen siis, en mitään 35+ miestä, jolla on tenavia ennestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jos tykkäisin miehestä

Vierailija
4/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen, tosin sillä on jo pari edellisestä suhteesta. Mulle ei lapsia tule koska en halua omaa ja mies on täysin samalla linjalla exänsä kieroilun ja pakkolapsien takia. Noita kahta kuitenkin meidän suhteessa osataan siitä huolimatta rakastaa.

Vierailija
5/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäisin sinkuksi niin kyllä ottaisin. Velana nimittäin tahtoo olla vaikeuksia löytää 100% lapsetonta miestä joka ei oikeasti halua niitä mukuloita.

Vierailija
6/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kyllä, mutta olen toisaalta juuri täyttänyt 30. Pelkään, että sitten kun löydän hyvän itselleni sopivan miehen, niin hän haluaakin lapsia ja kaikki menee siksi pilalle.

Vierailija
7/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi haave löytää tuollainen mies! Ihme ja kumma, niin itse törmään aina miehiin jotka todellakin haluavat perustaa perheen tulevaisuudessa, kun taas itselleni se on varma ei.

Vierailija
8/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen, tosin sillä on jo pari edellisestä suhteesta. Mulle ei lapsia tule koska en halua omaa ja mies on täysin samalla linjalla exänsä kieroilun ja pakkolapsien takia. Noita kahta kuitenkin meidän suhteessa osataan siitä huolimatta rakastaa.

Eli mies ei osannut ekan virheen jälkeenkään ostaa kortsuja tai jättää sitä? Aikamoisen helmen olet löytänyt. Miten jaksat niitä lapsia hoitaa, jos et omaa halua?

Vierailija
9/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai

Vierailija
10/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on sellanen nyt. Mies ei siis koskaan halua lapsia, itse olen 99.9% varma etten halua. Ollaan 27-vuotiaita.

Vierailija
11/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkolapsia? Ja sinä uskot kaiken minkä mies sulle syöttää? Eihän se voi sulle sanoa että halusi exän kanssa lapsia, mutta ei enää..

Vierailija
12/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska olen vela ja odotan samaa tulevalta kumppaniltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän