Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen pelottava?

Vierailija
10.06.2019 |

Olen hiukan yli 40-vuotias, ystävällinen ja kaikin puolin normaali nainen. Ihan kivan näköinenkin, ei mitään erikoista.
Tilanne on nyt kuitenkin se, että eräs minua reilusti nuorempi mies selkeästi pelkää minua. Kääntää katseen aina pois, suorastaan kavahtaa, jos olen lähistöllä.
Minua on alkanut tämä vaivata ja hermostuttaa. Mitä ihmettä voisin tehdä? Pitäisikö ängetä vähän väkisin juttelemaan ja osoittaa, että olen ihan kiva? Vai antaako vain ajan kulua ja yrittää olla huomaamatta?
En ymmärrä, miksi hän tuntuu pelkäävän. On ihan tavallinen urheilullinen nuori ihminen, ei mikään nörtti tms. Ja minä en siis todellakaan ahdistele ketään tms. Minulla pukeutuminen ja meikki hyvin hillitty.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muistutat jotain pelottavaa henkilöä - tai sitten sinussa on joku pelottava henki.

Oletko esim. "kaulin kädessä olevan Justiinan tyyppiä???"

Tietenkin voi olla myös niin, että tuo mies pelkää kaikkia ihmisiä tai vaan naisia.

Vierailija
2/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pelottava jos yksi ihminen ei sinusta pidä. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ajatellut, että muistutanko ehkä jotain toista ihmistä, josta hän ei pidä.

Sehän tässä onkin niin kummaa, että ei minua kukaan muu pelkää. Olen ihan rauhallinen ja ystävällinen tyyppi. En komentele enkä huuda.

Vierailija
4/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja ei tarvitse pitää! Mutta en haluaisi aiheuttaa siis tuollaista ahdistusta.

Vierailija
5/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on kuullut jonkun juorun

Vierailija
6/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On salaa ihastunut ja pelkää paljastuvansa. Tai nähnyt sinusta jänniä unia.

Vierailija
7/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorun? Enpä tullut ajatelleeksi. Ei minusta pitäisi mitään pahoja juoruja olla, mutta eihän ne tietysti aina ole tosia. Hmmmm.

Vierailija
8/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on kuullut jonkun juorun

”Toi tantta näyttää kauhean kiltiltä, mutta on oikeasti sarjamurhaaja”. :D

Vierailija
9/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisempää on että on jotain sosiaalisten tilanteiden pelkoa tms. eli "pelkää" yleisesti ihmisiä.

Vierailija
10/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin 15 vuotta vanhempi, ja ikäni on hänellä tiedossa, joten tuskin ihastunut.

Vierailija
11/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin 15 vuotta vanhempi, ja ikäni on hänellä tiedossa, joten tuskin ihastunut.

Pöh sillä on oma puuma hakusessa

Vierailija
12/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjamurhaajajuoru olisi piristävä kyllä. Voi hän vähän sosiaalisesti olla kömpelöhkö, mutta juttelee kyllä muiden kanssa. Ehkä sitten vaan muistutan jotain toista ihmistä.

Vierailija
13/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä kannattaisi tehdä?

Vierailija
14/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parikymppinen, mussa on samaa vikaa.

Ja nyt miehen perhe ei tykkää minusta, vaikkei olla edes tunnettu kauaa!! Oon ystävällinen ja kiltti mutta silti ne tyyliin vihaa mua. Saatii selville että miehen äiti, sisko ja veljen tyttöystävä pitivät tyttöjeniltaa eivätkä mua kutsuneet mukaan.

Vierailija
15/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat hänen äitiään.

Vierailija
16/16 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin luulisi olevan turvallinen, mutta kaikki on varmaan mahdollista. Meneeköhän tämmöinen itsekseen ohi vai voisinko minä tehdä jotain? Tällä hetkellä vähän välttelen, mikä nyt ei tunnu fiksulta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi