Miksi naiset tuijottavat niin pahasti toista naista pienellä paikkakunnalla?
Kommentit (19)
Muuttakaa pois niistä pikkukylistä ja tulkaa Helsinkiin. <:
Mikä h-*tin kysymys tuo nyt on? Sinulle on tapahtunut jossain jotain erikoista, yleistät sen heti kaikkien tietämäksi yleiseksi ilmiöksi ja tivaat selitystä. Varmaan päässäsi viiraa ja se näkyy sitten tuntemattomillekin.
Ai piru, hyvä kun muistutit, en olekaan käynyt mulkoilemassa naapuruston naisia pitkään aikaan! Johan siinä menee maine ap:n silmissä jos ihan normaalia kanssakäymistä kovin pitkään tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä h-*tin kysymys tuo nyt on? Sinulle on tapahtunut jossain jotain erikoista, yleistät sen heti kaikkien tietämäksi yleiseksi ilmiöksi ja tivaat selitystä. Varmaan päässäsi viiraa ja se näkyy sitten tuntemattomillekin.
On se yleisessä tiedossa oleva fakta että nainen on naiselle susi, etenkin pienillä paikkakunnilla joilla ihmisten sivistyksen taso ei ole korkea.
Missä vaiheessa elämää tähän "nainen on naiselle susi" -käytökseen pitäisi viimeistään törmätä? Mä oon kohta 40, enkä ole tätä ilmiötä elämässäni kokenut. Asun vielä pienellä paikkakunnallakin.
Huoh. Tällaisia pohtivat ihmiset ajattelevat itsekin kaiken kilpailun kautta. Jos et itse varastele autoja, et myöskään heti epäile auton vieressä hääräävää henkilöä autovarkaaksi.
Huvittaa tämä aloitus ja mukatietämätön ap kyselemässä "miksi?" No siksi tietysti että sä olet kaikille naisille suuri uhka, nainen on naiselle susi, nainen kilpailee aina muiden naisten kanssa kauneudesta.
Minkälainen nainen oikeasti ajattelee tällaisia? Nimenomaan sellainen nainen, joka itse kilpailee muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä aloitus ja mukatietämätön ap kyselemässä "miksi?" No siksi tietysti että sä olet kaikille naisille suuri uhka, nainen on naiselle susi, nainen kilpailee aina muiden naisten kanssa kauneudesta.
Minkälainen nainen oikeasti ajattelee tällaisia? Nimenomaan sellainen nainen, joka itse kilpailee muiden naisten kanssa.
Ei ap ole nainen.
Ai kamala mikä myötähäpeä herää aina näistä avauksista.
Minkälainen ihminen saa kiksejä siitä, että joku mielenterveysongelmainen pitää häntä mahdollisesti uhkana? Sitähän tällä avauksella haettiin. Mielestäni ei kovin tervettä sekään.
Asun pienessä kylässä ja todellakin naiset tuijottavat toisiaan. Varsinkin jos on enemmän meikkiä kun ripsiväri tai muuta päällä kun kollarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ole nainen.
Ei ole myöskään mies, epäilen piipittäväksi persuksi.
Huonot vuorovaikutustaidot. Mene AP kirjastoon, lainaa kirjoja ja lue, niin saat muuta ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen saa kiksejä siitä, että joku mielenterveysongelmainen pitää häntä mahdollisesti uhkana? Sitähän tällä avauksella haettiin. Mielestäni ei kovin tervettä sekään.
Ei taida kyllä hirveästi olla puolisoa kohtaan tunteita/pidät toista täytenä itsestäänselvyytenä, jos koet aina toisen naisen uhkana pitämisen olevan merkki mt-ongelmasta.
Itse vastikään pidin erästä naista uhkana, en osaa selittää miksi. Ja kun kerroin siitä, niin alun ärsyyntymisen jälkeen hiveli todella paljon miehen itsetuntoa, kun vielä liki 10v. jälkeenkin "mustistelen" hänestä. Vielä kun kiukuspäissä luettelin asioita, mihin kaikkeen miehessäni voi ihastua ja mistä syistä hän varmasti olisi haluttava myös toisten naiseten silmissä 😁
Ja tuon yhteydessä tultiin molemmat kertoneeksi toisillemme, mitä toisillemme merkitsemme ja lopuksi vielä intohimoista seksiä.
Eli meille tuo päinvastoin oli pieni lisäpiikki intohimoon.
Ne jatkaa sitä mulkoilua vielä täällä Helsingissä jos tietävät että on samalta paikkakunnalta tai lähi kylältä.Uhka ei ole poistunut.
Pienellä paikkakunnalla kaikkia tuntemattomia tuijotetaan, miehiä ja naisia.
Onko se ufo? Onko se lehmä? Ei, vaan ihan tuntematon ihminen!
Koska tutut naiset jo tiedetään, että niistä ei ole viemään omaa aviomistä, mutta uusi nainen on aina uhka, että hän sen vie.