Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kannattaa yleislakkoa, jos porrastettu työttömyysturva toteutuu?

Vierailija
09.06.2019 |

Nuoli ylös = kannatan
Nuoli alas = en kannata

Veikkaan hallituspuolueiden, varsinkin pääministeripuolueen kannatuksen suoranaista syöksymistä, jos porrastettu työttömyysturva toteutuu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi ymmärtää, miksi työttömiä rangaistaan työpaikkojen puutteesta. Työpaikat syntyvät yrityksiin tai eivät synny. Työttömät ovat tilanteeseen täysin syyttömiä. Työpaikkoja tulee lisää heti, kun työllistäminen tehdään yrittäjille riskittömämmäksi ja/tai halvemmaksi. Keinoja siihen on monia.

t. Pienyrittäjä

Työpaikkoja ei puutu vaan työn tekijöitä.

Puuttuu vain alle tes-palkkoja tehtävään työhön.

Ilmaistyöhön kaivataan tekijöitä.

Ei teitä kukaan kaipaa.

Ettekö pällit tajua. Teitä yritetään sosialisoida, että joskus EHKÄ soveltuisitte oikeisiin töihin.

Tuolla asenteella sinusta ei ole _KOSKAAN_ mihinkään.

Kaltaisistanne on vain HAITTAA työpaikalla.

Sinccis

Vierailija
22/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työpaikka ei ole mikään askartelukerho, vaan siellä pitää tehdä TULOSTA.

9/10 teistä vellihousuista ei ole siihen.

Sinccis

Sinun täytyy olla työnantajalle arvokkaampi mitä se sinusta maksaa. esim. 2000 palkalla työnantaja maksaa jo yli 3000 sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi ymmärtää, miksi työttömiä rangaistaan työpaikkojen puutteesta. Työpaikat syntyvät yrityksiin tai eivät synny. Työttömät ovat tilanteeseen täysin syyttömiä. Työpaikkoja tulee lisää heti, kun työllistäminen tehdään yrittäjille riskittömämmäksi ja/tai halvemmaksi. Keinoja siihen on monia.

t. Pienyrittäjä

Työpaikkoja ei puutu vaan työn tekijöitä.

Puuttuu vain alle tes-palkkoja tehtävään työhön.

Ilmaistyöhön kaivataan tekijöitä.

Mikset sitten hae TES palkattuihin töihin?

Sinccis

Etkö pääse? Miksi ?

Miksi vingut, jos et pääse ? Et selvästi täytä kriteereitä.

Vierailija
24/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskorvaus voidaan tehdä myös vastikkeellisesti.

Vukora +korvaus on monella yli 1000e / kk.

Kyllä siitä voitaisiin vaatia esim. 80-100 tunnin työpanosta.

Sinccis

Vierailija
25/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työtön on lakossa, niin niiltä päiviltä ei sitten makseta korvauksia ;)

Hihi ;)

Sinccios

Vierailija
26/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pienyrittäjä

sitten on se työttömien joukko jota kukaan ei halua palkata vaikka mikä olisi. Päihdeongelmaiset, mt-ongelmaiset, sosiaalisesti täysin kyvyttömät ja täysin työhön soveltumattomat.

Unohdit mainita meidät yli 5-kymppiset. Meitä ei kukaan enää huoli PALKKAtyöhön, vaikkei olisi minkäänlaisia päihde- yms. -ongelmia. Itse olen täysin tavallinen/normaali ihminen ja koko ikäni omannut terveet elämäntavat, eikä mitään muuta ongelmaa, kuin että töitä ei löydy. Mutta kun olen liian vanha näiden ikärasististen työnantajien mielestä, niin ei auta. Ja tietysti kaikenmaailman tempputyöllistämistyökokeiluihin kyllä kelpaisin ilmaisorjaksi, mutta en palkkatyöhön. Eräs 43 v. tuttunikin puhuu samaa, eli jonkunverran tuo ikärasismi riipii jo yli 4-kymppisiäkin.

Vierailija
27/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja työpaikka ei ole mikään askartelukerho, vaan siellä pitää tehdä TULOSTA.

9/10 teistä vellihousuista ei ole siihen.

Sinccis

Sinun täytyy olla työnantajalle arvokkaampi mitä se sinusta maksaa. esim. 2000 palkalla työnantaja maksaa jo yli 3000 sinusta.

Painu sinccis ottamaan jo ne lääkkeesi. Toivottavasti tuollainen sekoboltsi ei ole missään työssä sekoilemassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä