Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kannattaa yleislakkoa, jos porrastettu työttömyysturva toteutuu?

Vierailija
09.06.2019 |

Nuoli ylös = kannatan
Nuoli alas = en kannata

Veikkaan hallituspuolueiden, varsinkin pääministeripuolueen kannatuksen suoranaista syöksymistä, jos porrastettu työttömyysturva toteutuu.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan.

Normaali ihminen ei sellaiseen hullutukseen lähde.

Vierailija
2/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisista ole lakkoilemaan tai mellakoimaan. Liian vähän testosteronia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi toteutua?

Vähän perusteluja.

Vierailija
4/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että työssäkäyvät jäisivät  töistä pois sen takia, että jotkut saamattomat ihmiset saisivat yhä enemmän tukia valtion varoista. Älä unta näe.

Vierailija
5/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan lakkoa jos ei toteudu.

Vierailija
6/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tietysti! Historiaa tuntien olisi todella hilpeää, jos Suomessa on Demarit ja Vasemmistoliitto hallituksessa ja yleislakko. Kuulostaa ihan porvarin märältä päiväunelta. 😂

Vierailija
7/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi toteutua?

Vähän perusteluja.

Miksi olisi perusteltua leikata heikoimmassa asemassa olevilta 20% perusturvasta? Miten arvelet sen parantavan heidän työllistymismahdollisuuksia, kun rahatilanteen vuoksi heidät kohta pakotetaan jäämään kotiin? Eivät voi lähteä sieltä minnekkään, kun ei rahat riitä liikkumiseen. Perusturvan leikkauksella on tapana myös masentaa sen varassa olevia ja heikentää heidän uskoa tulevaisuuteen. Sillä on olennainen vaikutus siihen, jaksaako ihminen edes etsiä ja hakea töitä.

Vierailija
8/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivi jäi puuttumaan...

Vierailija
9/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi ymmärtää, miksi työttömiä rangaistaan työpaikkojen puutteesta. Työpaikat syntyvät yrityksiin tai eivät synny. Työttömät ovat tilanteeseen täysin syyttömiä. Työpaikkoja tulee lisää heti, kun työllistäminen tehdään yrittäjille riskittömämmäksi ja/tai halvemmaksi. Keinoja siihen on monia.

t. Pienyrittäjä

Vierailija
10/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, oispa koominen tilanne jos kansa oikeasti ryhtyisi yleislakkoon SAK:n politiikkaa vastaan 😂😂

Vierailija
11/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan tietysti! Historiaa tuntien olisi todella hilpeää, jos Suomessa on Demarit ja Vasemmistoliitto hallituksessa ja yleislakko. Kuulostaa ihan porvarin märältä päiväunelta. 😂

Höpö höpö, lakko on aina porvarin painajainen. Porvari lakon maksaa eikä kukaan muu. Kukaan fiksu ei kannata lakkoa mistään syystä.

Vierailija
12/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi ymmärtää, miksi työttömiä rangaistaan työpaikkojen puutteesta. Työpaikat syntyvät yrityksiin tai eivät synny. Työttömät ovat tilanteeseen täysin syyttömiä. Työpaikkoja tulee lisää heti, kun työllistäminen tehdään yrittäjille riskittömämmäksi ja/tai halvemmaksi. Keinoja siihen on monia.

t. Pienyrittäjä

Työpaikkoja ei puutu vaan työn tekijöitä.

Vierailija
13/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samaa nauroin😂

Vierailija
14/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pienyrittäjä

Työpaikkoja ei puutu vaan työn tekijöitä.

Puuttuu vain alle tes-palkkoja tehtävään työhön.

Ilmaistyöhön kaivataan tekijöitä.

Vierailija
15/27 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Pienyrittäjä

sitten on se työttömien joukko jota kukaan ei halua palkata vaikka mikä olisi. Päihdeongelmaiset, mt-ongelmaiset, sosiaalisesti täysin kyvyttömät ja täysin työhön soveltumattomat.

Vierailija
16/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pienyrittäjä

sitten on se työttömien joukko jota kukaan ei halua palkata vaikka mikä olisi. Päihdeongelmaiset, mt-ongelmaiset, sosiaalisesti täysin kyvyttömät ja täysin työhön soveltumattomat.

Näitäkään ei ole oikein kepittämällä ja kiristämällä rangaista. Kärsivät ihan varmasti tarpeeksi jo muutenkin.

t. Pienyrittäjä

Vierailija
17/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä voisinkin pyörtää päätökseni ja liittyä lakkoon :D

Vierailija
18/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön = lakossa ?`

Buiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...

Sinccis

Vierailija
19/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pienyrittäjä

Näitäkään ei ole oikein kepittämällä ja kiristämällä rangaista. Kärsivät ihan varmasti tarpeeksi jo muutenkin.

t. Pienyrittäjä

Minä arvostan ihmisiä jotka näkevät ympärilleen. Olenhan itse kohdannut tuhansia töitä hakevia. 

Kyllä minä sen ymmärrän, ettei se kaikille ole helppoa, kuten ei pienyrittäjän arkikaan.

Ystävällisesti,

Sinccis

Vierailija
20/27 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä porrastus koskisi vain ansiosidonnaista työttömyysturvaa ei työmarkkinatukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme