Gallup naisille: kumpi maksaa ensimmäisillä treffeillä
Aiheesta on jo keskustelu, joten väittelyn voi jättää sinne kiitos.
Gallup on siis naisille, huom. Voin tehdä miehille oman, jos haluatte.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat maksavat omansa ensimmäisillä treffeillä.
Maksan kyllä omani treffeillä mutta seuraaville treffeille menen jonkun muun kanssa. Miksi olet treffeillä kanssani jos en kiinnosta? Tuollainen mielenilmaus ei nosta pisteitäsi yhtään.
Miten maksaminen liittyy kiinnostukseen?
Se on yksi tapa osoittaa kiinnostusta.
Siis pyydät jonkun treffeille, mutta sinun pitää osoittaa että olet kiinnostunut maksamalla kahvi?
Treffeille pyytäminen on osoitus kiinnostuksesta naista kohtaan.
Maksaminen on osoitus valmiudesta maksaa jatkossakin.
Suurinta osaa naisista ei kiinnosta mies, ellei tästä hyödy mitenkään taloudellisesti.
Vinkki: älä ehdota treffejä maksulliseen paikkaan, niin helppoa se on. Minä olen sitä mieltä, että jos mies kahvilaan tai lasilliselle pyytää, niin hän myös maksaa, mutta en minä sen kahvikupillisen ansiosta hänestä kiinnostu. Kiinnostuksen heräämiseen riittää kävely metsässä. Niin minä puolisoonikin ihastuin.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan jo omia, ystävien ja perheenjäsenteni menoja. Jos tuikituntematon mies tahtoo kanssani treffeille niin hän saa kyllä tarjota kahvit. Jos se on ongelma niin todennäköisesti siirryn eteenpäin. En jaksa vängätä asenneongelmaisen mieslapsen kanssa kun niitä täyspäisiäkin on tarjolla.
Oletko sinä asennongelmainen naislapsi, kun vaadit toisen maksavan?
Harvemmin olen ketään kutsunut treffeille tai tullut kutsutuksi. Yleensä yhdessä sovitaan aikaa ja paikkaa. Jos treffeistä syntynyt kuluja, joskus ei. Joskus on jompikumpi tarjonnut, yleensä maksetaan omamme. En ymmärrä tasa-arvoisena aikana, miksi miehen pitäisi olla maksamassa. Sukupuolella ei pitäisi olla väliä tällaisessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin maksaa omansa. Muuten molemmat alkavat porsastella toisen laskuun, koska "maksaahan se toinen kumminkin puolet niin otan vähän kalliimpaa" tai "tuon vuoro maksaa niin otan jotain kallista". Sen vuoksi molemmat maksavat omansa niin ei voi hyväksikäyttää toista. Tätä tapahtuu molempiin suuntiin eli myös jotkut miehet maksattavat ylelliset syöminkinsä mielellään naisella.
Miksi ihmiset menevät ensitreffeillä syömään? Eihän silloin edes tiedä vielä viihtyykö sen toisen seurassa!
Nykyään treffataan niin paljon, että parempi kummankin maksaa omat juomiset ja syömiset.
Kävin vasta treffeillä ja mietin miten miehelle tulisi kalliiksi aina maksaa ne ensitreffit.
En anna ikinä. Sen sijaan olen muutamankin kerran halunnut seksiä treffikumppanini kanssa ja silloin on menty sänkyyn. Mutta ei sen takia, että mies on maksanut kahden euron kahvin.