Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille: kumpi maksaa ensimmäisillä treffeillä

Vierailija
09.06.2019 |

Aiheesta on jo keskustelu, joten väittelyn voi jättää sinne kiitos.

Gallup on siis naisille, huom. Voin tehdä miehille oman, jos haluatte.

Gallup naisille: kumpi maksaa ensimmäisillä treffeillä

Vaihtoehdot

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat maksavat omansa ensimmäisillä treffeillä.

Maksan kyllä omani treffeillä mutta seuraaville treffeille menen jonkun muun kanssa. Miksi olet treffeillä kanssani jos en kiinnosta? Tuollainen mielenilmaus ei nosta pisteitäsi yhtään.

Miten maksaminen liittyy kiinnostukseen?

Se on yksi tapa osoittaa kiinnostusta.

Siis pyydät jonkun treffeille, mutta sinun pitää osoittaa että olet kiinnostunut maksamalla kahvi?

Miehet ovat kiinnostuneita suurin piirtein jokaisesta naisesta joka heille hymyilee. Maksamalla hän osoittaa tavallaan erityiskohtelua juuri minua kohtaan, suosimista. Minä puolestani olen jo ilmaissut kiinnostukseni miestä kohtaan lähtemällä treffeille, koska muitakin vaihtoehtoja olisi ollut. Eli olen jo suosinut häntä siinä kohtaa.

Saahan sitä mitata kaiken rahassa jos haluaa ja monella naisella on puoliso, joka näyttää kuinka paljon rakastaa sormuksen arvolla jne. Miehet näyttävät pitävän naisista, jotka on ostettavissa etenkin riidan jälkeen.

Vierailija
62/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat maksavat omansa ensimmäisillä treffeillä.

Maksan kyllä omani treffeillä mutta seuraaville treffeille menen jonkun muun kanssa. Miksi olet treffeillä kanssani jos en kiinnosta? Tuollainen mielenilmaus ei nosta pisteitäsi yhtään.

luulet olevasi jonkin arvoinen? söpöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt on jotenkin ristiriitaista. Yleensä täällä miehet valittaa miten naiset on vaan rahan perässä ja tässä sitten valitetaan kun naiset ei halua että heidän puolestaan maksetaan ravintolassa.

a. missasin tuollaiset viestit

b. tämä ketju oli tarkoitettu vain naisille

c. miehet ovat homogeeninen ryhmä, kuten naisetkin. Katso siis mitä nainen on sanonut jo aiheesta ja ole hiljaa.

Vierailija
64/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt on jotenkin ristiriitaista. Yleensä täällä miehet valittaa miten naiset on vaan rahan perässä ja tässä sitten valitetaan kun naiset ei halua että heidän puolestaan maksetaan ravintolassa.

Niinpä sano se.

Katsos kun jos naiset haluaisivat että mies maksaa, niin nämä ul* pääsisivät valittamaan että nainen vaan etsii lompakkoa ja ei pitäisi vaatia maksamaan jos kerta haluaa tasa-arvoa

Päättäkää jo nyt että kumpaa te haluatte että naiset haluaa?

Kysy siltä mieheltä jonka kuvittelet haluavan treffeille kanssasi.

Ei miehet ole mikään yhtenäinen ryhmä joka tekee julkilaisuman vauva-palstalle sinua miellyttääkseen.

Kuinka tyhmä nainen voikaan olla (huomaatko, ei naiset, ainoastaan eräs yksilö)

Vierailija
65/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi, joten meneekö minun vastaus nyt sen mukaan, että olenko naisen vai miehen kanssa treffeillä? Vai mitä tässä gallupissa oikein haetaan? Jotain sukupuolirooleja vai mitä?

Tämä on tälläistä heteromiesten häröilyä

Vierailija
66/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin maksaa omansa, jos ei jompi kumpi ehdottomasti halua maksaa kaikkea. Olen ollut treffeillä, joilla mies ehdottomasti halusi maksaa minunkin osuuteni. Hän oli työssäkäyvä, ja minä opiskelija, eikä minulla olisi ollut varaa syödä ulkona niin usein, jos olisi pitänyt itse maksaa.

Sugardaddy

Entäs sitten jos tilanne on toisinpäinEli nuori opiskelija mies ja vanhempi , varakas nainen.Saako nainen silloin maksaa ja onko hän silloin sugarmama

Tietysti on. Onhan niitä mieshuoriakin

Vierailija
67/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi, joten meneekö minun vastaus nyt sen mukaan, että olenko naisen vai miehen kanssa treffeillä? Vai mitä tässä gallupissa oikein haetaan? Jotain sukupuolirooleja vai mitä?

oletitko ap:n ja vastaajien sukupuolen?

Vierailija
68/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä sano se.

Katsos kun jos naiset haluaisivat että mies maksaa, niin nämä ul* pääsisivät valittamaan että nainen vaan etsii lompakkoa ja ei pitäisi vaatia maksamaan jos kerta haluaa tasa-arvoa

Ei miehet ole mikään yhtenäinen ryhmä joka tekee julkilaisuman vauva-palstalle sinua miellyttääkseen.

Ai miehet eivät ole yhtenäinen ryhmä, mutta naiset on?Sinä nimittäin olet moneen kertaan kertonut, että KAIKKI naiset ovat maksullisia.

Eli siis, jos sanot, että kaikki jostain, niin eikö se ole silloin sama asia kuin yhtenäinen ryhmä?

Jännää

Vierailija
69/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä nyt haetaankin miehen ja naisen välistä treffiä niin kuin aloituksesta voi päätellä.

Vierailija
70/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa jokaisilla treffeillä, ei vaan ekoilla.

Vierailija
71/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletitko ap:n ja vastaajien sukupuolen?

No vastaajien pitäisi olla naisia, koska AP ohjeistaa niin,.AP:stä en ole varma, mutta 99,99% jos.näk.mies - ei nainen kysyisi näitä asioita näin? Mulla kun on kokemusta molemmista, niin tunnen hyvin molempien tavan ajatella....

Vierailija
72/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa jokaisilla treffeillä, ei vaan ekoilla.

Parisuhteessa eli esim. 10. treffeillä ja siitä eteenpäin maksaa se kummalla on rahaa/lompakko mukana/ensiksi ehtii. Tuo mies maksaa-juttu koskee tapailuvaihetta.

Vierailija
73/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää kuinka jos mies ei maksa, on se osoitus siitä että mies on pihi. Jos mies ei osaa päättää paikkaa, on se osoitus että mies on vässykkä ja suhteessa nainen joutuu tekemään kaikki päätökset. Jos mies ei saa tehtyä aloitetta, on mies passiivinen tossukka jota täytyy vetää perässä 24/7.

Kuitenkin jos mies tekee aloitteen, maksaa ja päättää paikan...nainen ei ole tehnyt mitään näistä. Itse asiassa nainen on päättänyt että hänhän ei tee aloitetta, ei päätä paikkaa eikä maksa edes omaa osuuttaan.

Tämä ei tietenkään vihjaa että suhteessa kaikki päätöksenteko, aloitteellisuus ja maksaminen jäisi miehen huoleksi. Ei tietenkään.

Eivät ne jää. Parisuhde on täysin eri asia kuin tuntemattoman miehen deittaileminen. Esim. mieheni opiskeli vuosia pelkällä opintotuella ja minä maksoin kaikki kustannuksemme sillä aikaa. Ei sillä ole mitään väliä, kun olemme parisuhteessa, sitoutuneet toisiimme ja puhallamme yhteen hiileen. Nykyisin päätökset teemme yhdessä tai niin että jompi kumpi ehdottaa.

Ensitreffeille lähtiessämme suhteellisen ujo ja introvertti mieheni teki aloitteen, päätti paikan ja maksoi kaakaoni treffeillä. Eikä tehnyt siitä numeroa. Seuraavilla treffeillä yritin tarjota hänelle mutta hän tuohtui eikä suostunut siihen. Kolmansilla treffeillä pyysin hänet kotiini ja kokkasin hänelle herkullisen aterian. Hän tuntui arvostavan huolenpitoani ja ruokakin ilmeisesti oli hyvää hänen mielestään. Tuntuu maistuvan vielä nykyisinkin. Tosin kokkaustaitonikin on kyllä parantunut vuosien mittaan.

Tässäpä sitä mallia niille ujoille nörteille jotka tutisevat pöksyissään kun nainen edes vilkaisee päin. Ei se ole niin vaikeaa.

Vierailija
74/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä sano se.

Ai miehet eivät ole yhtenäinen ryhmä, mutta naiset on?Sinä nimittäin olet moneen kertaan kertonut, että KAIKKI naiset ovat maksullisia.

Eli siis, jos sanot, että kaikki jostain, niin eikö se ole silloin sama asia kuin yhtenäinen ryhmä?

Jännää

Niin.Ei ehkä kaikki miehet, mutta sinä olet kyllä esittänyt vauva palstalla julkilausumasi moneen otteeseen, mutta en nyt vieläkään tiedä että kumpi se on

Vierailija
75/85 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksavat oman ruoan.

Vierailija
76/85 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan jo omia, ystävien ja perheenjäsenteni menoja. Jos tuikituntematon mies tahtoo kanssani treffeille niin hän saa kyllä tarjota kahvit. Jos se on ongelma niin todennäköisesti siirryn eteenpäin. En jaksa vängätä asenneongelmaisen mieslapsen kanssa kun niitä täyspäisiäkin on tarjolla.

Vierailija
77/85 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup naisille: Annatko ensimmäisillä treffeillä?

a) Kyllä jos mies maksaa.

b) Kyllä vaikka kumpikin maksaa omansa.

c) Joku muu, mikä?

Vierailija
78/85 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan jo omia, ystävien ja perheenjäsenteni menoja. Jos tuikituntematon mies tahtoo kanssani treffeille niin hän saa kyllä tarjota kahvit. Jos se on ongelma niin todennäköisesti siirryn eteenpäin. En jaksa vängätä asenneongelmaisen mieslapsen kanssa kun niitä täyspäisiäkin on tarjolla.

puhtaasti uteliaisuudesta:

Oletko koskaan itse halunnut miehen kanssa treffeille?

Pyysitkö hänet?

Maksoitko hänen ajastaan?

jos vastasit kyllä, tapahtuuko tällaista usein?

Vierailija
79/85 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup naisille: Annatko ensimmäisillä treffeillä?

a) Kyllä jos mies maksaa.

b) Kyllä vaikka kumpikin maksaa omansa.

c) Joku muu, mikä?

annan ennen treffejä

nimittäin kutsua minut treffeille jossa hän saa mahdollisuuden osoittaa arvonsa.

Vierailija
80/85 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kahvikupillinen tai skumppalasillinen on kynnyskysymys miehelle, niin emme sovi yhteen. Eikä se asia muuksi muutu vaikka aiheesta kirjoittaisi miljoona ketjua.

Käytännössä tarjosin itse puolisolleni ensitapaamisella teetä ja croissantia kotonani, mutta tiedän, että jos olisimme menneet kahvilaan niin hänelle ei olisi tullut mieleenkään olla maksamatta molempien teekupillista.

Nyt avoliitossa ja kulut maksetaan puoliksi. Mutta olen hänelle myös tarjonnut mm ulkomaanmatkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi