Gallup naisille: kumpi maksaa ensimmäisillä treffeillä
Aiheesta on jo keskustelu, joten väittelyn voi jättää sinne kiitos.
Gallup on siis naisille, huom. Voin tehdä miehille oman, jos haluatte.
Kommentit (85)
Helppoa: ei tilata mitään , niin ei tule ongelmaa.Ei kannata pilata suhdetta heti alkuunsa, jos tästä asiasta on eri käsitys
Lähdetään juoksulenkillle..Se on hyvä testi.Jos ei pysy tai en pysy perässä, on toisella meistä huonompi kunto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin maksaa omansa, jos ei jompi kumpi ehdottomasti halua maksaa kaikkea. Olen ollut treffeillä, joilla mies ehdottomasti halusi maksaa minunkin osuuteni. Hän oli työssäkäyvä, ja minä opiskelija, eikä minulla olisi ollut varaa syödä ulkona niin usein, jos olisi pitänyt itse maksaa.
Sugardaddy
Entäs sitten jos tilanne on toisinpäinEli nuori opiskelija mies ja vanhempi , varakas nainen.Saako nainen silloin maksaa ja onko hän silloin sugarmama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat maksavat omansa ensimmäisillä treffeillä.
Maksan kyllä omani treffeillä mutta seuraaville treffeille menen jonkun muun kanssa. Miksi olet treffeillä kanssani jos en kiinnosta? Tuollainen mielenilmaus ei nosta pisteitäsi yhtään.
Miten maksaminen liittyy kiinnostukseen?
Se on yksi tapa osoittaa kiinnostusta.
Siis pyydät jonkun treffeille, mutta sinun pitää osoittaa että olet kiinnostunut maksamalla kahvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin maksaa omansa, jos ei jompi kumpi ehdottomasti halua maksaa kaikkea. Olen ollut treffeillä, joilla mies ehdottomasti halusi maksaa minunkin osuuteni. Hän oli työssäkäyvä, ja minä opiskelija, eikä minulla olisi ollut varaa syödä ulkona niin usein, jos olisi pitänyt itse maksaa.
Sugardaddy
Entäs sitten jos tilanne on toisinpäinEli nuori opiskelija mies ja vanhempi , varakas nainen.Saako nainen silloin maksaa ja onko hän silloin sugarmama
Se on varmaan sen klopin asia päättää saako maksaa. Ei kai tämä mikään sellainen asia ole joka pitää kollektiivisesti toisten puolesta päättää? Ja kyllä se nainen voi olla sugarmama.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Entä naisparit? Jäävätkö he ilman?
Tai Entäs sitten homoparit?Kumpi maksaa
Minä maksan miehen kahvin ja mies maksaa minun kahvin. Näin
Win-win situation, koska kumpikin saa sekä tarjota että olla tarjoamisen kohteena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan kyllä omani treffeillä mutta seuraaville treffeille menen jonkun muun kanssa. Miksi olet treffeillä kanssani jos en kiinnosta? Tuollainen mielenilmaus ei nosta pisteitäsi yhtään.
Siis pyydät jonkun treffeille, mutta sinun pitää osoittaa että olet kiinnostunut maksamalla kahvi?
Miehet ovat kiinnostuneita suurin piirtein jokaisesta naisesta joka heille hymyilee. Maksamalla hän osoittaa tavallaan erityiskohtelua juuri minua kohtaan, suosimista. Minä puolestani olen jo ilmaissut kiinnostukseni miestä kohtaan lähtemällä treffeille, koska muitakin vaihtoehtoja olisi ollut. Eli olen jo suosinut häntä siinä kohtaa.
Mies maksaa, aina. En lähtisi toisille jos mies ei maksaisi.
Hämmästyttävää kuinka jos mies ei maksa, on se osoitus siitä että mies on pihi. Jos mies ei osaa päättää paikkaa, on se osoitus että mies on vässykkä ja suhteessa nainen joutuu tekemään kaikki päätökset. Jos mies ei saa tehtyä aloitetta, on mies passiivinen tossukka jota täytyy vetää perässä 24/7.
Kuitenkin jos mies tekee aloitteen, maksaa ja päättää paikan...nainen ei ole tehnyt mitään näistä. Itse asiassa nainen on päättänyt että hänhän ei tee aloitetta, ei päätä paikkaa eikä maksa edes omaa osuuttaan.
Tämä ei tietenkään vihjaa että suhteessa kaikki päätöksenteko, aloitteellisuus ja maksaminen jäisi miehen huoleksi. Ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan miehen kahvin ja mies maksaa minun kahvin. Näin
Win-win situation, koska kumpikin saa sekä tarjota että olla tarjoamisen kohteena
Teistä tulee varmaan parhaat kaverukset koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeille pyytäminen on osoitus kiinnostuksesta naista kohtaan.
Maksaminen on osoitus valmiudesta maksaa jatkossakin.
Suurinta osaa naisista ei kiinnosta mies, ellei tästä hyödy mitenkään taloudellisesti.
Minä maksan aina.En muuten ikinä pääsisi treffeille.Vien miehen yleensä kalliiseen ravintolaan syömään
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat maksullisia.
Voi voi.Onpa ikävää että kukaan muu kuin maksullinen nainen ei ole lähtenyt kanssasi treffeille.Ehkä et osaa lähestyä naisia oikein?
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää kuinka jos mies ei maksa, on se osoitus siitä että mies on pihi. Jos mies ei osaa päättää paikkaa, on se osoitus että mies on vässykkä ja suhteessa nainen joutuu tekemään kaikki päätökset. Jos mies ei saa tehtyä aloitetta, on mies passiivinen tossukka jota täytyy vetää perässä 24/7.
Kuitenkin jos mies tekee aloitteen, maksaa ja päättää paikan...nainen ei ole tehnyt mitään näistä. Itse asiassa nainen on päättänyt että hänhän ei tee aloitetta, ei päätä paikkaa eikä maksa edes omaa osuuttaan.
Tämä ei tietenkään vihjaa että suhteessa kaikki päätöksenteko, aloitteellisuus ja maksaminen jäisi miehen huoleksi. Ei tietenkään.
Ei missään nimessä
Naisen velvollisuus on näin feminismin mukana tuoman tasa-arvon aikana etsiä sopivaa miesseuraa itse, haettava mies kotoa, vietävä hänet treffeille , maksettava kaikki ja muistaa liehitellä miestä koko treffien ajan!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tietysti mies maksaa, piste. Olen vanhanaikainen nainen, enkä ymmärrä nykyajan kotkotuksia. Avioliitossa jo 14 vuotta. Mies hoitaa perheen raha-asiat, minä kotityöt.
😍
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne jää. Parisuhde on täysin eri asia kuin tuntemattoman miehen deittaileminen. Esim. mieheni opiskeli vuosia pelkällä opintotuella ja minä maksoin kaikki kustannuksemme sillä aikaa. Ei sillä ole mitään väliä, kun olemme parisuhteessa, sitoutuneet toisiimme ja puhallamme yhteen hiileen. Nykyisin päätökset teemme yhdessä tai niin että jompi kumpi ehdottaa.
Ensitreffeille lähtiessämme suhteellisen ujo ja introvertti mieheni teki aloitteen, päätti paikan ja maksoi kaakaoni treffeillä. Eikä tehnyt siitä numeroa. Seuraavilla treffeillä yritin tarjota hänelle mutta hän tuohtui eikä suostunut siihen. Kolmansilla treffeillä pyysin hänet kotiini ja kokkasin hänelle herkullisen aterian. Hän tuntui arvostavan huolenpitoani ja ruokakin ilmeisesti oli hyvää hänen mielestään. Tuntuu maistuvan vielä nykyisinkin. Tosin kokkaustaitonikin on kyllä parantunut vuosien mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia missä.mies ei sä pihtailla on seksi!!!!!
Ei ole ongelma mulle, kun en käy treffeillä.Menen suoraan asiaan.Meillä vai teillä.Voin maksaa miehen taksin, jos ollaan meillä, että pääsen eroon