Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lakanaa ja pussilakanaa teillä on / sänky?

Vierailija
09.06.2019 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet.

Vierailija
2/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa. Yhdet riittäisivät (koska on kuivaava pyykkikone). Pitänee alkaa repiä matonkuteeksi, kun puutkin seisovat nurkassa valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet on aina riittänyt hyvin. Tai no, on tuolla kaapissa jotkut vanhat varalla.

Vierailija
4/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudessa yksi sänky ja yksi nukkuja, aluslakanoita 4, tyynyliinoja ehkä noin 20 (sängyssä kerrallaan 2, aktiivisessa käytössä ehkä 6) ja pussilakanoita 7.

Vierailija
5/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusi settiä jokaiseen sänkyyn. Tyynyliinoja en edes laske! Aivan vi**sti liikaa!

Vierailija
6/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudessa yksi sänky ja yksi nukkuja, aluslakanoita 4, tyynyliinoja ehkä noin 20 (sängyssä kerrallaan 2, aktiivisessa käytössä ehkä 6) ja pussilakanoita 7.

Lisään tähän omaan kommenttiin että tyynyliinoja tullut lahjaksi niin on kertynyt, ja kauniit pussilakanat oli jossain vaiheessa mun heikkous, niin siksi noin monet. En raaski niistä enää luopuakaan, noilla pärjään monta monta vuotta vielä.

Vierailija
7/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 yksittäistä lakanasettiä (lapselle), 6 parillista settiä (vanhemmille, vieraille, toki lapsellekin jos tarvitsee). Vähempikin riittäisi, mutta kuluvathan nuo. Sopivin määrä meille olisi 3 settiä per hlö.

Vierailija
8/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Enemmän on turhaa. Te materialistit voisitte lahjoittaa osan vähä varaisille

Vierailija
9/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisänkyyn (kaksi nukkujaa, eri peitot) on kaksi aluslakanaa, kolme paria pussilakanoita ja tyynyliinoja 10-15. Lapselle taitaa olla noin 10 aluslakanaa, pussilakanoita ja tyynyliinoja muutama vähemmän.

Vierailija
10/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyty oikein laskea. 17 kappaletta. - Oeln sinkku ja hamsteri;  elän, uskon  ja toivon vielä joskus pääseväni parisuhteeseen ja olen ostanut toiveikkaana lähes kaikki lakanat tuplana.... Minulla on viha rakkaus suhde lakanoihini. Rakastan sitä kun voi sujahtaa puhatsiin ja raikkaisiin lakanoihin. Ja vastaavasti inhoan stä kun joudun itsensi viikkaamaan ja silittämään niitä kaappiini.  Onneksi pyykinpesukone sentään pesää ne, etei minun tarvise pestä niitä käsin..  

Vierailija
11/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 settiä per asukas ja 2 vierassettiä (meillä tuplaleveä, vieraille sinkkuja) joita käytetään myös sohvapeitossa.

Tai lapsella taitaa olla 4. avaamaton paketti, sai lahjaksi ja valitsi pitää vanhat vielä käytössä tai siis ei tykännyt kuosista yhtään 😆.

Miksi pitää ostaa lahjat oman maun mukaan miettimättä sekuntiakaan mikä miellyttää lahjansaajaa?

Vierailija
12/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Enemmän on turhaa. Te materialistit voisitte lahjoittaa osan vähä varaisille

Voinko antaa myös rahani ja vaikka yhden kolmesta lapsesta? Tai puolison jonkun tarvitsevan käyttöön muutamaksi tunniksi viikossa?

Vierailija
13/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä nukkujaa. Lapsille kolme settiä per nenä plus sekalainen kasa tyynyliinoja. Aikuisille on kolme leveää parisängyn aluslakanaa ja ehkä 8 paria pussilakanoita.

Siinä on omat, perityt ja yhdessä ostetut sekä lahjaksi saadut. Tyynyliinoja on vino pino. Muutama on jo purettu ja niistä tehty tiskirättejä :)

Vierailija
14/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. 15 pussilakanaa, lakanoita 3. Yksi avaamaton pussilakana ja toinen avaamaton tulossa postissa parhaillaan. Tähän tosin liittyy vahvasti se, että fanitan twilightia ja suurin osa on juurikin näitä twilight pussilakanoita. Konmarittanut viimekesänä kertaalleen... Kolmet lakanat voisin helposti lahjoittaa eteenpäin, tuskin vaan on kauheasti kysyntää :D

Vierailija
15/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, kun niitä on tullut myös miehen mukana kiitettävästi. Sänkyjä on 3 käytössä, ja pari vierassänkyä joihin pitää tietysti myös riittää lakanoita. Omassa sängyssä käytän vain kahta settiä, niitä parhaimpia.

Vierailija
16/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liikaa. Yhdet riittäisivät (koska on kuivaava pyykkikone). Pitänee alkaa repiä matonkuteeksi, kun puutkin seisovat nurkassa valmiina.

Minulla noita (pussi)lakanoita kuluu puhki sitä tahtia, ettei tosiaankaan pärjäisi yhdellä sarjalla.

Vierailija
17/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille (tuplaleveä peitto) 3 settiä. Vieraille kaksi settiä normaaleille peitoille. Lapselle 1v 4 aluslakanaa ja 2 pussilakanaa.

Veikkaan ettei kukaan vähävarainen ilahdu, jos lahjoitan hänelle lähes 10 vuotta vanhan Ikean lakanan. Yllättävän hyvin ovat kyllä kestäneet.

Vierailija
18/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa. Parisänkyyn kai 10 settiä ja pojan sänkyyn viisi settiä ja tytön sänkyyn kahdeksan settiä. Tyynyliinoja on ihan hemmetisti, koska jokaisella käytössä kaksi tyynyä. Osa seteistä on vain joulukuuksi, osa pääsiäiseksi, osa kesäksi. Ihan typerää.

Marimekon pussilakanat olen saanut joululahjaksi ja en varmaan ikinä löydä niille tarpeeksi jättikokoisia peittoja. Pitänee vetää 15 cm joka reunasta ja päädystä saumurilla pois. Mistä niille löytyy sopiva peitto?

Parhaat ja sopivimman kokoiset on Pentikin pussilakanat. 

Vierailija
19/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisänkyyn n. 10 erilaista settiä. Yksiäkään en ole itse ostanut.

Vierailija
20/29 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla noita (pussi)lakanoita kuluu puhki sitä tahtia, ettei tosiaankaan pärjäisi yhdellä sarjalla.

Kuluu puhki? Pussilakanat kuluu puhki?  Ymmärtäsin, jos aluslakanat mutta, että pussilakanat. - Itse olen joskus eläellyt toiveita, että jokunen vähemmän itseäni meillytävä puusilakana "kuluisi" tarpeeksi niin vosin ne hyvällä omalla tunnolla leikellä räteiksi. Toisaalta olen elätelly toiveita,että jos jonkun sellaisen pussilakanan kuosi otettaisiin uuteen tuotantoon josta pidän mutta en ole nuukuuksissani ole raskinut ostaa kuin yhden ja saisin sille uuden parin - Vai pitäsikö toivoa, että joku toisi soipivan parin myyntiin huutikseen tai tori.fi palvelimelle...   On mulla ongelmat jestas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi