Olenko varakas?
Olen noin 55v mies. Eronnut ja lapset täysi-ikäisinä omillaan. Pakollisia elatusapuja ei ole, mutta jeesailen joskus lapsiani. Kuukausipalkkani on lähes 6000,-. Asun kerrostalossa 4 h+k hyvällä alueella pk-seudulla. Auto on uudehko eurooppalainen. Kesämökkikin on ja siellä vene. Matkustelen ulkomaille 2-3 kertaa vuodessa. Minulla on jotain suoria osakesijoituksia. Ei velkaa.
Voinko esim. Tinderprofiilissa mainita olevani varakas? Tuttavapiirissä on on vuodessa 100 000-150 000€ vuodessa ansaitseva. Mielestäni he ovat varakkaita. Oma elintaso tuntuu heidän rinnalla aika "perus", mutta mikään köyhäkään en ole
En haaveile sokeri-daddysuhteesta, jos joku arvelee kysymyksen motiivia . Haluaisin vaan tietää "tasoni".
Kommentit (6)
Riippuu siitä, mihin vertaat. Mun mielestä me ollaan varakkaita, kun vuositulot hipoo miljoonaa, mutta rikkaita ovat he, joilla on oma jahti ja yksityislentokone.
Olen 40-vuotias nainen ja tienaan suunnilleen yhtä paljon kuin sinä. Omistusasunto on Helsingin keskustan eteläpuolella, ihan hyvää aluetta. Saksalainen autokin on parkkihallissaan. En ole varakas mutta ns. tulen toimeen. Verotus syö kuitenkin ison osan palkasta.
Tulotasollasi ei toisin sanoen kannata ryhtyä lesoilemaan.
Olet ikäiseksesi keskituloinen ja hyvin keskiluokkainen. Joku vastaava, ikäisesi nainen varmasti osaa kuvistasi lukea tulotasosi.
Voihan sitä. Mutta aika turhaa ja yleensä vetää väärää porukkaa.
Olipa kerran tarina jäbästä joka oli vähän siuinen, ei ollut missään töissä mutta pelaili kitaraa ja välillä veti pieniä kapakkakeikkoja. Tulot päällisin puolin siis varmaan alle 1000e/kk. Löysi naisen ja nainen tostesi miehen olevan tosi ihana ja huomaavainen, hyvä rakastaja ja tykkäs kokkailla. Mutta tulevaisuuden menestymisen mahdollisuudet näytti vähän heikoilta joten dumppasi kitarahemmon.
Hänelle selvisi pari vuotta myhemmin ett' kitarakaverilla olikin sadan miljoonan omaisuus :D
Sitten neitoa kiinnosti.. mutta hieman myöhään ja aivan vääristä syistä.
Itselläni on suunilleen samat tulot, omaisuutta vähän vähemmän - mutta niin on ikääkin. Mun nähdäkseni olet vakavarainen ja melko hyvätuloinen, mutta en ehkä kutsuisi varakkaaksi (riippuu vähän omaisuuden arvosta). Mutta ennen kaikkea - mieti mitä haet. Mä ohittaisin automaattisesti miehen, joka haluaa kertoa varakkuudestaan jossain Tinderissä. Ehkä kiinnostaa mitä teet työksesi noin suurin piirtein, mutta tulotason setviminen heti olisi luotaantyöntävää.
Ohittaisin miehet jotka Tinderissä mainitsevat varakkuutensa. Kertoo aika paljon arvoista. Toki sitten jos haluaa naisen, jolle varakkuus on se juttu.