Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä salilla on äärimmäisen vaivaannuttavaa?

Vierailija
09.06.2019 |

Olen käynyt kohta jo pari vuotta, ja aina vaan koen sen yhtä vaivaannuttavana. Siis sen, kun joillakin on tapana kytätä toisten treenaamista. Jotkut istuvat laitteissa ja tuijottavat kun toiset tekee. Hitto että ahdistaa treenata tuojotuksen alaisena. Onko muilla yhtä epämukavia tuntemuksia salilla? Usein tulee käytyä ihan aamuvarhaisella että näitä kyttääjiä olisi vähemmän paikalla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Ei mun mielestä kaikilla saleilla ole aina tuollaista. Tai en tiedä, sillä keskityn omaan treeniini 100%, ei jää aikaa seurata tuijottelijoita. 

Vierailija
2/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai laitteilla tee muut kuin huonokuntoiset pullukat ja vanhukset? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kauheesti huomioi et kuka kyttää ja ketä. Ja must on enemmänkin hauskaa jos joku kattoo ku teen. 😂😂Ihan sama mitä ajattelee. Edes alussa en hävennyt itteeni, ku olin huonokuntonen ja epäurheilullinen. Ihmettelin ku joku sanoo et lihavat ei uskalla tms.

Vierailija
4/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös heitä jotka pysähtyvät katsomaan jonkun kanssa sinua peilin kautta ja supisevat keskenään.

Vierailija
5/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus jos on laitteet asetettu niin, että katseet kohtaa pakostikin ellei sitten käännä päätään ja katsettaan seinälle.

Ei siinä mitään, viatonta se on. Mutta toki tuijottelua ei pitäisi tehdä.

Mutta jos jollain on vaikuttava keho tai muuten vain treenaa kovalla intesiteetillä, niin sellaista ihmistä katselee ihaillen. Kyllä minua monet katsoo niin, ja itsekin katson toisia niin, sukupuolesta riippumatta. On inspiroivaa, kun näkee jonkun treenaavan lujaa. Se vie omaakin suoritusta ylöspäin.

Vierailija
6/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hirveästi jaksa keskittyä siihen jos joku tuijottaa, mutta jos huomaan että joku oikeasti kyylää niin saatan katsoa takaisinpäin että keskity omaan treeniin ja lakkaa kyttäämästä. Jos ei katse tehoa niin mene sanomaan.

Vierailija
7/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kauheesti huomioi et kuka kyttää ja ketä. Ja must on enemmänkin hauskaa jos joku kattoo ku teen. 😂😂Ihan sama mitä ajattelee. Edes alussa en hävennyt itteeni, ku olin huonokuntonen ja epäurheilullinen. Ihmettelin ku joku sanoo et lihavat ei uskalla tms.

Eli olet se kyttääjä

Vierailija
8/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo huomannu mutta olisihan tuo ahdistavaa.

Itse pidän katseeni muualla kuin muissa ihmisissä ja keskityn omiin hommiini.

Vierailija
9/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä. Olen myös sen verran kokenut treenaaja ja hyväkuntoinen (+ hyvä itsetunto), että jos huomaan jonkun tuijottavan minua, niin tulkitsen sen johtuvan siitä että treenini näyttää/ minä näytän hyvältä. :) Itsetunto kuntoon niin ei häiritse tällaiset! N26

Vierailija
10/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en mene salille enää ikinä. Olen läski ja kyllä mua kyylätään ja supistaan keskenään, jopa osoitellaan sormella ja nauretaan.

Tarpeeks nöyryyttävää olla läski ja näyttäytyä julkisilla paikoilla, joten se nöyryytys on jo riittävää.

Vierailija
11/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tuijotan johonkin tai luurilla kun on sarjojen välissä pikku tauko. 

Vierailija
12/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tottuu. Itse varmaan saan isokokoisena huomiota jatkuvasti sekä mieheltä, että naisilta. Ei siihen enään juurikaan kiinnitä huomiota.

mies51v

Vierailija
13/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia en mene salille enää ikinä. Olen läski ja kyllä mua kyylätään ja supistaan keskenään, jopa osoitellaan sormella ja nauretaan.

Tarpeeks nöyryyttävää olla läski ja näyttäytyä julkisilla paikoilla, joten se nöyryytys on jo riittävää.

No ei varmasti tehdä noin. En ole kertaakaan nähnyt noin tehtävän ja sitäpaitsi tekijät lentäisivät salilta ulos jos tuon tekisivät. Kukaan ei myöskään seuraa millä painoilla teet, ellet sitten tee tosi isoilla

mies51v

Vierailija
14/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti tehdä noin. En ole kertaakaan nähnyt noin tehtävän ja sitäpaitsi tekijät lentäisivät salilta ulos jos tuon tekisivät. Kukaan ei myöskään seuraa millä painoilla teet, ellet sitten tee tosi isoilla

mies51v

Samaa mieltä. Nämä ajatukset ovat usein vain ihmisten omissa mielissä, omia projektioita. Kuten Marcus Aurelius sanoi; "Today I escaped anxiety. Or no, I discarded it, because it was within me, in my own perceptions — not outside."

Oman mielen illuusio.

Vierailija
15/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole koskaan huomannut kenenkään istuvan ja katsovan. Vaihda salia tai keskity itseesi.

Vierailija
16/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhka-aikana on ikävä käydä, muttei tuijotuksen takia vaan koska sitten oma suorittaminen venyy. Naama punaisena hiki päässä ähisen, ei kiinnosta missä muiden silmät on. Joskus on tullut katsottua ihaillen jos jonkun liikeradat on ku oppikirjasta, mutta silloinkin pyrin välttämään pidempää tuijottamista.

Vierailija
17/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itseäsikö varten laitat ne legginsit jotka korostavat peppua ja näyttävät kamelinvarpaasi kaikille? Ei, pikku salipupu. Kyllä me miehet näemme että nautit siitä katseestamme.

Vierailija
18/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaajat on aika hyväntuulisia ja eteenpäin meneviä, en oo koskaa nähny että kukaan tuijottelis😂mä ainaki koen olevani omimmillaan liikkuessa, siks en varmaa mieti tämmösii, koska tosiaa oon lahjakas😂ja en treenaa hampaat irvessä vaan treenatessa mul on pääsääntöisesti parempi fiilis ku esim istuessa.

Vierailija
19/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itseäsikö varten laitat ne legginsit jotka korostavat peppua ja näyttävät kamelinvarpaasi kaikille? Ei, pikku salipupu. Kyllä me miehet näemme että nautit siitä katseestamme.

Täyttä porvoota ainakin omalla kohdalla. En käytä legginssejä ja paita yltää yli pepun ja kamelin. Täyttä porvoota oli kyllä muutenkin.

Vierailija
20/23 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gogo express meininkiä siistiä kun muutkin huomaa tän ongelman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi