Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua todella ahdistaa ystävän uusi seurustelusuhde

Vierailija
09.06.2019 |

Pitkään sinkkuna ollut ystävä on alkanut seurustella miehen kanssa, joka ulkonäöllisesti ja luoteeltaan olisi kaikin tavoin minun unelmamieheni. Noita ulkonäköjuttuja ja luonteenpiirteitä en tässä ala enemmän avaamaan, ettei olisi tunnistettavissa. Mutta mun tekee niin pahaa kuunnella ystävän ihastunutta/rakastunutta puhetta miehestä ja heidän tekemistään asioista. Muutaman kerran olen joutunut olemaan paikalla niin, että ystävä ja tämä mies ovat mukana, ja mua fyysisesti sattuu olla heidän kanssaan samassa huoneessa.

Pahinta tässä on sen, että ollaan jo lähemmäs nelikymppisiä eikä mitään teinejä. Musta tuntuu, että juuri tuollaista miestä olen toivonut löytäväni viimeisen 15 vuoden ajan, ja siinä hän nyt on, viimeistä piirtoa myöten täydellisenä, mutta ystäväni miesystävänä. Mulla ei ole minkäänlaista aikomusta alkaa rikkoa heidän suhdetta tai yrittää vikitellä miestä itselleni. Mutta en millään tavalla voi myöskään olla onnellinen ystäväni puolesta. Muutaman kerran olen huomannut sanovani ystävälleni aika kärkkäitä ja piikikkäitä kommentteja hänen uudesta suhteestaan. Pelkään, että kohta ystäväkin huomaa, että kommenttini ja käytökseni ei ole ihan normaaleja. Aina aiemmin olen ollut häntä kohtaan tosi kannustava ja rohkaiseva miesten suhteen, nyt taas en millään tavalla pysty siihen.

En kehtaa edes kertoa tästä kenellekään, nolottaa, hävettää ja harmittaa. Pyydän, älkää tuomitko mua tästä aloituksesta, mutta jos jollain olisi vertaistukea, kannustusta yms. niin olisin kiitollinen.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo kirjoittikin, että huumorilla ja positiivisella asenteella tuosta pääsee. On todella tavallista sekä naisilla että miehillä ihastua kaverin partneriin. Kun kuvioihin tulee joku uusi kiinnostava ihminen, niin onhan ihan normaalia ihastua.

Positiivinen asiahan se on. Ole iloinen, että elämäänne on tullut noin hyvä tyyppi. Ystäväsi elämään enemmän kuin sinun, mutta on hyvästä tyypistä iloa sinullekin, hyvänä ystävänä.

Kehu miestä rehellisesti, samoin kuin ystävääsi siitä, että on onnistunut napppaamaan noin mainion miehen. Muista myös, että mies on nyt parhaimmillaan; suhteen alussa hän haluaa automaattisesti olla parmimmillaan ystäväsi, mutta myös tämän ystävien silmissä.

Jos mies on ulkomaalainen(?), niin onko tuo kansallisuus vaikuttava tekijä? Vai onko kyseessä ulkosuomalainen? Molemmissa tapauksissa voisit tehdä oman lomamatkan ja katsastella, löytäisitkö oman adoniksen kotiin tuotavaksi. Onnea ja iloa ystävän miehestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä