Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni erikoinen suhde naapuri naiseen

Vierailija
09.06.2019 |

Koska täältä saa tunnetusti vinkkejä ja erilaisia näkökulmia asiaan kuin asiaan halusin jakaa oman murheeni tänne...
Muutimme vuosi sitten mieheni ja 3 lapsemme kanssa paritaloon; olemme olleet 10 v yhdessä mies 32v minä minä30v. Meillä on aina ollut hyvä fyysinen kemia ja yhteys ja yhteiset arvot jne joten olen aina kokenut suhteemme tilan luottavaisena olevan hyvä. Totta kai jotain pientä kriisiä oli alkuvuosina mutta niistä selvittiin ja ne ei ollut mitään pettämistä tms.
Naapurissamme asuu 40v nainen jolla teini ikäinen poika ja hän seurusteli jonkun miehen kanssa vielä talvella mutta ei nyt sitten enää..
No, itse ongelmaan: mieheni on ystävystynyt naapurin kanssa, ja eilisen jälkeen tullut sellainen olo että onko heidän välillään enemmänkin jotain että olen ollut vain todella sinisilmäinen ja uskonut heidän hyviin väleihinsä ettei vilppiä olisi... no!
Kaikki alkoi siis viime syksynä, naapuri tarvitsi apua autonsa akun lataamisessa. Mieheni sitten reippaana auttoi häntä, ja hän tarjosi kiitokseksi kahvit. Mies kahvitteli naisen luona siis.. siitä pikkuhiljaa mieheni on siellä ollut puuhapetenä millon ulkovalon vaihdon kanssa tai auttaa ruohonleikkurin kanssa jne. Sitten kun nainen on ammatiltaan parturi, mies rupesi käymään hänellä hiustenleikkuussa säännöllisesti. Sitten pikkuhiljaa se meni siihen että nainen saattoi soittaa hänelle ja kysyä kahville. On hän minuakin pyytänyt, mutta olen aika ujo luonteinen ihminen niin en ole sitten vaan lähtenyt mukaan. Mutta näitä kertoja taisi olla pari ja sitten lakkasi minua kysymästä. Talvella tosiaan naiselle tuli joku mies kuvioihin ja ainakin 3 kk oli niin etteivät tietääkseni hiustenleikkuuta enempiä olleet tekemisissä. Ero tuli ja sitten taas mieheni yhtehdenpito lisääntyi hänen kanssaan. Outoa on se että kunhe jotainkovasti puhuvat esim pihalla ja saavun paikalle tulee tilanteesta vaivaannuttavaa ”jaahas hanna, me tästä nyt lähdetäänkin moikka” ja sitten keskustelut päättyy siihen. Naapurini on minun vastakohta ; tosi puhelias, ulospäinsuuntautunut , itsevarmemman oloinen nainen.
En minä nyt mikään hiirulainen ole, urheilen paljon eli olen ihan hyvä kroppainen ja pidän muutenkin ulkonäöstäni huolta. Mutta luonteeltani kuitenkin olen ihan ääripää, siksi kai en ole osannut oikein tutustua naapuriini ja en muutenkaan koe mitään tarvetta olla sen enempää tekemisissä ystäviä kyllä minulla on ihan tarpeeksi muutenkin.
Mutta asiaan;
Eilen mieheni sanoi olevansa myöhään töissä yrittäjä kun on.. menin lasten kanssa mökille ja kun tulimme sieltä, myöhään kotiin kun yksi lapsista rupesi oksentelemaan (piti jäädä siis yöksi mökille muuten) klo oli jo puolen yön ja mies ei ollutkaan kotona. Istuin meidän terassilla ja laitoin hänelle viestin että missä oot hän tuli parissa minuutissa kotiin ja huomasin naapurin tulevan saamaan aikaan pelkkä pyyhe ympärillä tupakalle omalle terassille; menin siitä sitten sisälle , mies oli juonut ja sanoi olleensa naapurin kanssa lasillisella kun oli niin stressaantunut töistä ja sattuivat samaan aikaan kotipihaan...
Suutuin, ja kysyin että petätkö sinä minua ton naapurin kanssa? Samaan aikaan kun sinä tulet ovesta sisään naapuri sattuu terassille alasti?
Vajosin aika syviin vesiin ja vaadin saada nähdä hänen puhelimensa.
Korostaen että meidän suhteeseen ei ennen tätä ole ollut tällaista puhelimien kyttäämistä mutta tuli niin epätoivoinen olo että alennuin moiseen.
Ensin mies huusi ettei hän mitään puhelimia rupea antamaan sulle mutta vaadin.
Siellä ei ollut yhtäkään viestiä naapurilta.
Tajusin aamulla, että perkele viestitteleekö se firman puhelimesta sille.
Tilanne on nyt se että olen kipeän lapsen kanssa kotona ja mies lähti kiukuttelemaan sinne mökille.
Onko ideaa miten tässä toimisin ???

Kommentit (269)

Vierailija
21/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naapurilta, käykö mies panemassa.

Vierailija
22/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo nainen käyttää miestäsi hyväkseen. Kun kerran avunpyynnöt loppuivat, kun miesystävä tuli kuvioon.

Voihan se olla, että mitään lopullista ei ole vielä tapahtunut. Tulee tapahtumaan, jos miehes ei tee asialle loppua. Kaikenlainen naapuriapu on nyt loppu.

Onhan tuo aika erikoista, että nainen on pyyhe päällä, kun drinksuttelevat. Nainen ainakin pelaa likasta peliä. On niitä munankipeitä yksinhuoltajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi siis selitti, kun sanoit, että naapuri on terassillaan alasti. Se sama naapuri, jonka luona mies oli juuri ”lasillisella”?

Vierailija
24/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritalossa on nyt yksi isäntä ja kaksi perhettä. Sen pohjalta oman toiminnan suunnittelu. (mahdollinen JSSAP-case)

Vierailija
25/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin! Ottakaa mallia. Näin kirjoitetaan hyvä provo. Pitkä tarina, johon on helppo samaistua ja riittävästi yksityiskohtia jutun tueksi.

Vain Porvoossa! 9,5/10

Vierailija
26/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun paritalossa ja toisessa puolikkaassa asuu eronnut nainen kahden lapsensa kanssa.

Syön joka aamu kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta sekoittaa siihen palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria.

Miehelleni ei tulisi milloinkaan - ei siis koskaan eikä ikinä - mieleen lähteä ”lasilliselle” alastoman naapurin rouvan luokse.

Syökää hyvät ihmiset kunnon aamiainen, se antaa teillekin voimia elää kunnollisesti ja säädyllisesti.

Häävirressäkin sanottiin ”Aviosääty puhtaana on meidän pidettävä. Ja sydämemme himoja on meidän hillittävä. Pyhäksi avion säätänyt itse Herra on. Se armoas on Herra.”

Vierailija
27/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näinkin nopeista vastauksista.

Jos se ei olisi sieltä tullut pyyhe päällä samaan aikaan heilumaan en olisi näin tolaltani.

Meillä on aina ollut miehiä ja naisia kummallakin ystävinä, tosin suurinosa tulleet ystävien kumppaneista ja näin aikuisempana ei enää mulle ole muodostunut uusia ystävyyksiä etenkään miehien kanssa joten onhan tämä ollut sellainen kysymysmerkki mulle mitä se mun mies nyt oikeen meinaa.

Olen leikitellen sanonut ”jaahas taas sinne naapuriin kiire auttamaan ” tai jotain muuta mies siihen mukaan lähtenyt ja nauretaan asialle ja hän sanonut mulle ettei se nainen ikinä olisi hänen tyyppiään on vaan tosi hauska persoona muuten. Ja sitten naurettu kiusoittelun päälle, hyi .... :((

Joku kysyi miksi lähteä oksuilevan kanssa kotiin mökiltä, on tossa pienen ajomatkan päässä ja sen verta alkeellinen möksä etten jaksa sitä rumbaa missään mökillä ja näköjään kannatti sitten tulla kotiin !!

Olen kihissyt raivoa ja tekisi mieli mennä tonne naapurin oven taakse kysymään että mikä helvetin juttu tämä on!?

Tekisin kylläkin vaan itseni naurettavaksi kun ei ole parempia todisteita.

T. Aloittaja itse..

Vierailija
28/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin! Ottakaa mallia. Näin kirjoitetaan hyvä provo. Pitkä tarina, johon on helppo samaistua ja riittävästi yksityiskohtia jutun tueksi.

Vain Porvoossa! 9,5/10

Mä antaisin vaan kasin, kun kappalejaot puuttuu. Hankala samaistua tuollaiseen ritirimpsuun.

Vierailija
29/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa, niin ei hänellä olisi mitään syytä hermostua..

Vierailija
30/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei menisi tuossa kohtaa ainakaan minun mieheltäni enää mitkään selitykset läpi. Sen verran hyvin omani tunnen, että pitäisin merkkejä varsin selvinä. Ap:n miehestä paha sanoa varmaksi, kun en tunne, mutta ei varmaan ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Vaadi vastauksia. Todisteita ei kannata jäädä odottamaan. Otan osaa.

Vierailija
31/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Itse suht aseksuaalina en halua seksiä miehiltä, vaikka seuransa kelpaakin. Ja apu.

Parturit ovat tunnetusti aseksuaaleja.

Vierailija
32/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa, niin ei hänellä olisi mitään syytä hermostua..

Kyllä se loukkaa, jos syytöntä syytellään. Siinäkin on kyse luottamuksesta. Täysi oikeus suuttua.

Vierailija
33/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten reagoisi kertomaasi, mutta jos aikakuvauksesi pitää paikkansa ja naapurisi pyyheskenaario ja miehesi kotiintulo osuvat samaan kohtaan, homma on aika selvä. Pahoittelen. Mies vaihtoon, ei ole sinulle tarpeeksi hyvä. Ei mistään syystä.

Vierailija
34/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoo, että sä et oo sen naspurin kaa tekemisis?

Outoo, että naapuri on pyyhe päällä ja vielä näyttäytyy, kun ukkos häipyi, mut siihen on tasan 2 selitystä:

1.Oli alasti ukkos kans ja veti pyyhkeen päälle ja tuli partsille näytille, että tajuat vihjeen.

2. Oli alasti näiden helteiden takia ja verhoutui pyyhkeeseen, ettei ukkos näe salaisia sopukoita. Eli ei edes aatellu miltä tilanne susta voisi vaikuttaa.

Vierailija
35/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vajosin aika syviin mietteisiin!”

Kioskikirjallisuutta sinun pitää kirjoittaa, eikä näitä typeriä provoja.

Vierailija
36/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:

Minäkin asun paritalossa ja toisessa puolikkaassa asuu eronnut nainen kahden lapsensa kanssa.

Syön joka aamu kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta sekoittaa siihen palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria.

Miehelleni ei tulisi milloinkaan - ei siis koskaan eikä ikinä - mieleen lähteä ”lasilliselle” alastoman naapurin rouvan luokse.

Syökää hyvät ihmiset kunnon aamiainen, se antaa teillekin voimia elää kunnollisesti ja säädyllisesti.

Häävirressäkin sanottiin ”Aviosääty puhtaana on meidän pidettävä. Ja sydämemme himoja on meidän hillittävä. Pyhäksi avion säätänyt itse Herra on. Se armoas on Herra.”

ohis

Tämä polyesterimöykky saa minut kaipaamaan hopeakettua. Ja se on paljon se.

Vierailija
37/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastasi kysymykseeni alastomasta naapurista vain tuhahtamalla älä viitsi! ja meni suihkuun.

Nyt kun kirjoitan näitä, ja luen vastauksianne kyllä tämä aika selvältä vaikuttaa että kyllä tässä on jotain enemmänkin meneillään.

Ennen viestiäni ajattelin että kuvittelenko omiani. En taida kuvitella.

Jos pettämisasia selviää, en todellakaan halua jäädä tähän taloon asumaan. Kiva , uusi asuntolaina yhteinen totta kai ja olen rahallisesti panostanut mieheni yritykseen.

Jos ero tulee, olen siinäkin mielessä kusessa.

En todella haluaisi mitään eroa rakastan miestäni mutta en minä suostu olemaan mikään kiltti tolvana vaimokaan vaikea kuviohan tämä nyt on kun toinen asuu seinän takana!!

Vierailija
38/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin aikoinani sen naisen luokse, ku ei mies suostu ut myöntämään eikä kieltämään. Kertoi oikein auliisti kaiken ja tuli koko kauhea totuus ilmi yhdellä istumalla. Siihen asti olin ollut ihan tuskaa täynnä, mutta sen naikkosen kerrottua asiat sain mielenrauhan ja tiesin, mktä pitää tehdä. Totuus ei enää satuttanut niin kovaa kuin se valheen verkko, jota olin luullut elämäkseni.

Siitä alkoi sitten eroprosessi, muttase on sitten toinen juttu.

Vierailija
39/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vastasi kysymykseeni alastomasta naapurista vain tuhahtamalla älä viitsi! ja meni suihkuun.

Nyt kun kirjoitan näitä, ja luen vastauksianne kyllä tämä aika selvältä vaikuttaa että kyllä tässä on jotain enemmänkin meneillään.

Ennen viestiäni ajattelin että kuvittelenko omiani. En taida kuvitella.

Jos pettämisasia selviää, en todellakaan halua jäädä tähän taloon asumaan. Kiva , uusi asuntolaina yhteinen totta kai ja olen rahallisesti panostanut mieheni yritykseen.

Jos ero tulee, olen siinäkin mielessä kusessa.

En todella haluaisi mitään eroa rakastan miestäni mutta en minä suostu olemaan mikään kiltti tolvana vaimokaan vaikea kuviohan tämä nyt on kun toinen asuu seinän takana!!

Lähde. Lähde nopeasti ja ota mukaasi kaikki tuki, jota voit muilta ihmisiltä saada. Ansaitset parempaa, vaikka se ei heti elämääsi ilmaantuisikaan. Mutta lähde menemään ja saman tien.

Vierailija
40/269 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene ap kysymään tuolta naapurin naiselta ap? Hän varmaan jo odottaa, että pääsee kertomaan sinulle. Kun kerran tuli pyyhe päällä sinne partsillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi