Saatiinpa erikoiset mökkinaapurit
Pariskunta juoksee alasti toistensa perässä ja paneskelee pitkin pusikoita. Rouva pitää pahempaa ääntä kun järven joutsenet ja mies örisee ja murisee kun luolamies. Nyt vielä naurattaa mutta voi olla, että hymy hyytyy syksyyn mennessä. Täytyy varmaan istuttaa joku tiheä, korkea aita rajalle.
Kommentit (23)
Kestää aika kauan, ennen kuin se tiheä korkea aita on kasvanut.
Tehkää parimetrinen umpinainen lauta-aita.
Kyllä tollaset vielä mökkinaapureina menettelee.
Toista se on kun ennen niin rauhalliselle omakotitalo-alueelle alkaa putkahdella näitä eroottisen aikuisviihde-alan "yrittäjiä".
Hyvä että saatte virikkeitä! Teilläkin alkaa kukoistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kestää aika kauan, ennen kuin se tiheä korkea aita on kasvanut.
Tehkää parimetrinen umpinainen lauta-aita.
Pajupuska kasvaa nopeasti, ja kyllä kai ne sääsket ja paarmatkin hillitsevät tahtia kunhan kesä etenee?
Itse laittaisin kamerat kuvaamaan naapuritontin suuntaan, ainakin jos rouva olisi hyvännäköinen.
t.mies
Joo, ei kun mehiläistarha tontin rajalle vaan!
Eivät varmaan ole vielä kauaa olleet yhdessä. Hankkikaa ihmeessä se drone semmonen kameramalli.
Ei kenenkään tonttia saa kuvata salaa, se on kotirauhan rikkomus ja oikeisjutun paikka, 7!
Jos ne luulee olevansa niin syrjäisellä mökillä, että kukaan ei kuule. Kerrostalolähiöön verrattuna siellä on kai aika hiljaista.
Kuinka paljon odotat että mörkö tulee käymään ja .....?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö kun alatte itsekin juosta alasti pitkin tonttia :D No ei mutta korkea puska-aita tosiaan väliin, onhan siitä muutenkin iloa kun eivät vastaavasti näe teidänkään elämisen meininkiä (itse olen juuri niitä ihmisiä jotka haluaa korkean aidan ja oman tilan). Ja voihan se olla, että jos on uusi mökki ja uudet kuviot, niin heidänkin hymynsä (vai himonsa?) siitä vielä hyytyy :D Ai että, en tiedä kyllä miten tuommoiseen reagoisi jos sattuisi omalle kohdalle. Naurattaa joo, mutta kuinka kauan jaksaa naurattaa lopulta. Ainakin voitte viljellä huumorin kukkia eriskummallisista naapureistanne jos hymy meinaa hyytyä pahasti.
Tsemppiä :D
Kiitos tsempeistä. Oltiin jo miehen kanssa mielissämme, kun saatiin vanhempi pariskunta naapuriksi. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö kun alatte itsekin juosta alasti pitkin tonttia :D No ei mutta korkea puska-aita tosiaan väliin, onhan siitä muutenkin iloa kun eivät vastaavasti näe teidänkään elämisen meininkiä (itse olen juuri niitä ihmisiä jotka haluaa korkean aidan ja oman tilan). Ja voihan se olla, että jos on uusi mökki ja uudet kuviot, niin heidänkin hymynsä (vai himonsa?) siitä vielä hyytyy :D Ai että, en tiedä kyllä miten tuommoiseen reagoisi jos sattuisi omalle kohdalle. Naurattaa joo, mutta kuinka kauan jaksaa naurattaa lopulta. Ainakin voitte viljellä huumorin kukkia eriskummallisista naapureistanne jos hymy meinaa hyytyä pahasti.
Kiitos tsempeistä. Oltiin jo miehen kanssa mielissämme, kun saatiin vanhempi pariskunta naapuriksi. T:Ap
Ai ne on vielä vanhempi pariskunta WAUU! :D
Voi kuin meilläkin ois tuollaiset.
Sai hymyn huulille tuollaiset luonnonlapset :D
Vierailija kirjoitti:
Voi kuin meilläkin ois tuollaiset.
Varo, mitä toivot.
Alkakaa huudella kannustushuutoja silloin, kun menee erityisen kiihkeäksi? :D