Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään todella ihanaa anoppia? Voiko sellaista olla olemassa?

Vierailija
09.06.2019 |

Oman anoppini vuoksi täällä kiristelen hampaitani ja yritän sietää ja sietää vaikka verenpaine nousee. Yritän tässä löytää anoppi-asiaan jotain positiivisia näkökulmia, mutta itsellä ideat vähissä niin kyselen täällä nyt sitten. Onko kellään todella ihanaa anoppia? Sellaista, jota haluaa tavata koko ajan jne ja joka on ihmisenä todella mukava ja joka kohtelee sinua - miniäänsä - kuin kultaa? Kerro mitä teit saadaksesi sellaisen anopin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kammottava anoppi. En edes jaksa selittää, millä tuhansilla eri tavoilla hän on sabotoinut anoppi-miniä suhteemme kuoliaaksi. Mutta onneksi siis emme enää ole tekemisissä, vaikka poikansa kanssa olenkin naimisissa.

Miniässä ei tietysti ole mitään vikaa... 🙄

En ole tuo jolle kommentoit, mutta esim. itselläni on kahden edellisen poikaystävän äidit olleet mukavia ja olen heidän kanssa tullut erittäin hyvin toimeen. Mutta tämä nykyinen mies, jonka kanssa menin naimisiin, niin hänen äiti on kammottava anoppi. En voi olla yksin syyllinen siihen, koska jos itse olisin kamala miniä, niin miksi sitten nämä kaksi ex"anoppia" olisivat olleet niin mukavia minulle ja heidän kanssa oli niin mukavaa. Ap

Sullahan alkaa olla jo vertailupohjaa.

Anopit vaihtuu, mutta miniä pysyy samana. Missähän vika?

Anoppien mielestä kaikki on aina miniän vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla