Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meikattuna mekossa ja korkkareissa Tinderissä, vastaisitko?

Vierailija
09.06.2019 |

Olkaapa rehellisiä itsellenne. Jos mies pistäisi itsestään kuvan Tinderiin mekossa ja korkkareissa ja vahvassa meikissä, niin pystyisittekö ylittämään sukupuolirooleihin liittyvät käsityksenne ja suhtautumaan mieheen neutraalisti ja uteliaasti, vai olisiko naismainen rooleja rikkova pukeutuminen syy hylätä mies?

Mies meikattuna mekossa ja korkkareissa Tinderissä, vastaisitko?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en suhtautuisi neutraalisti, vaan tyttöily olisi mulle syy nimenomaan haluta juuri se mies, jos muuten olisi yhtään kiinnostavan oloinen. No, en ole Tinderissä ja oma mies on täydellinen ja ihana, mutta ei valitettavasti tykkää naisten vaatteista.

Kai nyt jokainen mies, joka itsestään tuollaisen kuvan julkaisee, tekee sen juuri siksi, että sillä on helppo karsia naiset, jotka ei ole hänen tyyppiään.

Vierailija
22/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloittaja mies? Tuli vain mieleen tämä sukupuoliero tinderin käytön suhteen, jossa naiset antavat tykkäyksen ainoastaan niille miehille, jotka oikeasti kiinnostavat ja miehet taas antavat tykkäyksen kaikille, jotka eivät saa aikaan oksennusrefleksiä. Ehkä miehen on vaikeaa ymmärtää, että naiset voivat suhtautua ihan hyväksyvästi ja neutraalisti naiseksi pukeutuvaan mieheen, mutta eivät silti anna tykkäystä tälle tinderissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder oli suht ikävä paikka, kunnes lopetin kuvista tuomitsemisen ja siirryin esittelytekstien perusteella tykkäämiseen tai ohittamiseen. Riippuisi siis pitkälti kaverin esittelytekstistä. Aina sanon melko feminiiniselle poikaystävällenikin kun hän pyytää vaatekauppoihin makutuomariksi että ostaa tasan sitä missä viihtyy, olkoon sitten räikyvän pinkki kauluspaita tai hellemekko. 

Vierailija
24/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan aloittaja mies? Tuli vain mieleen tämä sukupuoliero tinderin käytön suhteen, jossa naiset antavat tykkäyksen ainoastaan niille miehille, jotka oikeasti kiinnostavat ja miehet taas antavat tykkäyksen kaikille, jotka eivät saa aikaan oksennusrefleksiä. Ehkä miehen on vaikeaa ymmärtää, että naiset voivat suhtautua ihan hyväksyvästi ja neutraalisti naiseksi pukeutuvaan mieheen, mutta eivät silti anna tykkäystä tälle tinderissä. 

Vähän sama juttu kuin se, että jos mustalle miehelle ei painaisi tykkää niin on rasisti? Kysymys oli todella outo, enpä ole ennen moiseen törmännyt, että pitäisi painaa transulle tykkää todistaakseen, että ei ole ennakkoluuloinen. 

Vierailija
25/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin. Yllätyin suvaitsevaisuudestani, koska olen tosi vanhanaikainen ja hetero.

Vierailija
26/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, luin kommentteja ja aloin miettiä, olenko tosi outo, kun voisin hyvinkin kiinnostua miehestä, joka tykkää pukeutua välillä naisten vaatteisiin? Olen itse ihan hetero. Bi-seksuaalin kanssa en haluaisi olla, mutta jos heteromieheni haluaisi pukeutua joskus naisten vaatteisiin, ei minua haittaisi yhtään. Se voisi jopa lisätä hänen kiinnostavuuttaan silmissäni.

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan