Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meikattuna mekossa ja korkkareissa Tinderissä, vastaisitko?

Vierailija
09.06.2019 |

Olkaapa rehellisiä itsellenne. Jos mies pistäisi itsestään kuvan Tinderiin mekossa ja korkkareissa ja vahvassa meikissä, niin pystyisittekö ylittämään sukupuolirooleihin liittyvät käsityksenne ja suhtautumaan mieheen neutraalisti ja uteliaasti, vai olisiko naismainen rooleja rikkova pukeutuminen syy hylätä mies?

Mies meikattuna mekossa ja korkkareissa Tinderissä, vastaisitko?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastannut gallupiisi, koska olen mies, mutta "äänestyksestä osattomana" ja ikäänkuin jäävinä varsinaiseen aiheeseen, tyydyn vain toteamaan, että transuus on mielisairaus ja nuo kuvauksesi kaltaiset tapaukset pitäisi lähettää lobotomiaan.

Vierailija
2/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Zivago kirjoitti:

En ole vastannut gallupiisi, koska olen mies, mutta "äänestyksestä osattomana" ja ikäänkuin jäävinä varsinaiseen aiheeseen, tyydyn vain toteamaan, että transuus on mielisairaus ja nuo kuvauksesi kaltaiset tapaukset pitäisi lähettää lobotomiaan.

Kukahan tässä pitäisi lähettää... 

Mulle on ihan sama mihin kukin tykönänsä pukeutuu, mutta ei ole minun kumppanini, kiitos. Tai no jos se on joku vitsi vaan, mutta tuskin silloin laittaa kaiken kansan nähtäville tintereihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ylikersantti Pylvänäinen niin mikä ettei.

Vierailija
4/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Jokainen pukeutukoon miten haluaa mutta mitään cross dresser miestä en kumppaniksi halua, en edes yhden illan hoidoksi. En pystyis harrastaan seksiä miehen kanssa jonka olen nähnyt naisen vaatteissa. t. Vahvasti hetero

Vierailija
5/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. En varmaan vastaisi, koska crossdressing ei ole minun juttuni. Mutta kukin tyylillään. 

Vierailija
6/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin seksi mielessä vastaisin, mut ta muuten voisin treffata vaikka illallisen merkeissä jos juttu luistais. N50 +

Vierailija
7/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en todellakaan. Pahin painajainen olisi mies, joka yhtäkkiä paljastuu cross dressingistä kiinnostuneeksi ja alkaa kysellä mun alkkareita ja sukkiksia lainaksi. 

Vierailija
8/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako sellaiset miehet muka naisia?

Vierailija
9/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää vahvasta meikistä mutta muuten ok. t: bi-nainen

Vierailija
10/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään vastaan transuja, mutta minua ei he eivät sytytä seksuaalisesti.

Vierailija
11/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vastata jos mies on selvästi mies mekossa ja viehättäisi minua ilman mekkoa. Siis jos käyttäisin tinderiä ylipäätään, mulla on jo mies. Mutta jos oma mieheni haluaisi pukeutua mekkoon niin olisi hän seksikäs mekossakin. Itse haluan mieheni olevan sillä tavalla maskuliininen, että haluaa olla isä lapsille, on "miehekkäitä" mielenkiinnonkohteita ja haluaa minua naisena. Puhekyky plussaa. Ei se ole mekosta ja meikeistä kiinni sinänsä. Ehkä harvinaisempaa silti löytää juuri vastaavaa miestä kuin mieheni naisten vaatteisiin pukeutuneena. Mutta jos profiili vaikuttaa muuten mieheni profiililta, on vain mekko päällä, niin sellaisen kanssa voisin lähteä treffeille.

Vierailija
12/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan suvaitsevaista, vain homotransfoobikko tmv kolmen koon hitlerjugend ei tykkää <3

Vierailija
13/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi kenestäkään, joka julistaa tuolla tavalla intiimejä asioitaan. Mautonta ja outoa. Tuollainen mies on varmaan aika syvällä jossain alakulttuurissa ja etsii ilmoituksella seksiseuraa. Eiköhän transut usein ole biseksuaaleja, joten senkään puolesta ei kiinnostaisi.

Vierailija
14/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen ihan 100% hetero ja naimisissa, vaikka tykkäänkin käyttää sukkiksia ja pikkareita. Luultavasti pukeutuisin kotona mekkoihinkin, jos en olisi niin isokokoinen mies. Hameita joskus kotona käytinkin ennen jälkikasvua.

Vierailija
15/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen ihan 100% hetero ja naimisissa, vaikka tykkäänkin käyttää sukkiksia ja pikkareita. Luultavasti pukeutuisin kotona mekkoihinkin, jos en olisi niin isokokoinen mies. Hameita joskus kotona käytinkin ennen jälkikasvua.

Vähän epäilyttää nykyisin tuo 100% hetero, kun tuolta seksipalstalta olen lukenut parikin ketjua, jossa shemalen ihailijamiehet pitävät itseään 100% heteroina :D  En ymmärrä, miksi ei voi sanoa olevansa biseksuaali, eihän siinä mitään väärää ole. 

Tiedän kyllä, että osa transuista on heteroita oikeasti. Tuli vain mieleen tuosta ilmauksestasi 100% hetero.

Vierailija
16/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän epäilyttää nykyisin tuo 100% hetero, kun tuolta seksipalstalta olen lukenut parikin ketjua, jossa shemalen ihailijamiehet pitävät itseään 100% heteroina :D  En ymmärrä, miksi ei voi sanoa olevansa biseksuaali, eihän siinä mitään väärää ole. 

Tiedän kyllä, että osa transuista on heteroita oikeasti. Tuli vain mieleen tuosta ilmauksestasi 100% hetero.

Ahaa, noh, minua kyllä ajatus minkäänlaisesta fyysisestä kanssakäymisestä miehen tai shemalen kanssa etoo. Kimppakivaa haluaisin joskus vaimoni kanssa kokeilla, mutta hän ei taas missään nimessä haluaisi toista naista sänkyyn. Eikä kyllä kimppa kiinnosta missään kokoonpanossa.

Transuilu on vain yksi osa seksuaalisuuttani ja homma on vaimolleni ok, kunhan en pukeudu seksin ajaksi. Siinä kulkee hänen rajansa. Jos hän antaa pelkästään käsihoitoa tai suikkaria, ei sukat/sukkikset häntä haittaa.

Vierailija
17/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään vastaisi? Mikä tässä on muka vaikeaa olla rehellinen?

Vierailija
18/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, noh, minua kyllä ajatus minkäänlaisesta fyysisestä kanssakäymisestä miehen tai shemalen kanssa etoo. Kimppakivaa haluaisin joskus vaimoni kanssa kokeilla, mutta hän ei taas missään nimessä haluaisi toista naista sänkyyn. Eikä kyllä kimppa kiinnosta missään kokoonpanossa.

Transuilu on vain yksi osa seksuaalisuuttani ja homma on vaimolleni ok, kunhan en pukeudu seksin ajaksi. Siinä kulkee hänen rajansa. Jos hän antaa pelkästään käsihoitoa tai suikkaria, ei sukat/sukkikset häntä haittaa.

Vaimosi rajat ehkä kulkevat tuossa transuilusi suhteen, koska hän ei missään nimessä halua toista naista tai "tyttöä" sänkyyn.   

Vierailija
19/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai transuilu on syy hylätä mies, jos kerran ei ole yhtään kiinnostunut transuista. Mun puolesta voivat olla mitä haluavat, mutta ei kiinnosta partnerina transu. Ja jos sen laittaa julkisesti esille, että pukeutuu naiseksi, niin varmaan on olennainen osa elämää kulkea kaupungilla naiseksi pukeutuneena tms. Sellaista en halua kumppanikseni, vaikka en halua ketään syrjiä ihmisenä.

Vierailija
20/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ylikersantti Pylvänäinen niin mikä ettei.

Uuh. Vastasin äänestykseen, etten voisi, mutta nyt kun tuon sanon niin KYLLÄ. Taivas hän oli seksikäs!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän