Millainen miesmakuni on teidän mielestä?
Ovatko nämä nyt sitten niitä kympin miehiä joita kaikki naiset haluavat ja joista aina vouhkataan tälläkin palstalla? Minun silmääni totta kai täydellisiä mutta mitenkäs teidän muiden mielestä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Yllä.
Jos sanoo ettei X mies ole komea, pitää osata miettiä sama mies juuri itseä miellyttävän tyylisenä (vaatteet, hiukset, parta, jne) ja poseeraamassa juuri itseä miellyttävällä tavalla.
Olisiko mies sitten komea?
Voi jeesusmaaria... Nuo miehet ovat useimpien naisten mielestä komeita. Ja entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti nuo ovat 8-9/10.
Ikä ja tyyliseikat ovat asia erikseen.
Toisilta naisilta ei kannata kysyä
- naiset rankkaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle
- naisten silmissä miesmalli jolla on väärän värinen kauluspaita, on rumaAi että naisilta ei kannata kysyä, mikä kuka on heidän mielestään hyvännäköinen? Vain palstan ulisijat luulevat tietävänsä, mistä naiset tykkäävät, ja ainoastaan sillä perusteella kun oma naisvihaa uhkuva ajatusmaailma ei ole kenellekään naiselle kelvannut.
Ei koska ette osaa arvioida kuka on objektiivisesti hyvännäköinen.
Te katsotte objektiivisesti komean miehen rumaksi jos tämä edustaa väärää tyyliä juuri teille.
Selitä minulle, väännä vaikka rautalangasta, että mitä merkitystä sillä on. Mitä vaikutusta sillä on sinulle, minulle tai noille kuvan miehille, ovatko ne mielestäni komeita vai ei?
Olisiko syy miksi naiset rankkaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle se että naisen silmissä miehen pitää olla objektiivisesti komea ja tyylin pitää miellyttää?
Miehenä vastaan naisille että kyllä sillä on merkitystä.
Tyylejä on monia ja yleensä jokaiselle löytyy sopivia kumppaneita.
Objektiivinen komeus on universaalia. Miellytät oman kategoriasi naisia.
Jos ei ole objektiivista komeutta, olet aina pelkkää ilmaa. Ihan sama mikä tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllä.
Jos sanoo ettei X mies ole komea, pitää osata miettiä sama mies juuri itseä miellyttävän tyylisenä (vaatteet, hiukset, parta, jne) ja poseeraamassa juuri itseä miellyttävällä tavalla.
Voi jeesusmaaria... Nuo miehet ovat useimpien naisten mielestä komeita. Ja entä sitten?
No niin, eli kuvan miehet ovat 8-9/10.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko syy miksi naiset rankkaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle se että naisen silmissä miehen pitää olla objektiivisesti komea ja tyylin pitää miellyttää?
Pitää olla mihin tarkoitukseen? Minä luulin, että nyt keskustellaan siitä, ovatko kuvien miehet hyvännäköisiä vai ei. Sinä keskustelet jostain ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllä.
No niin, eli kuvan miehet ovat 8-9/10.
Kiitos.
Ole hyvä. Siitä kai tässä keskusteltiin ja uskallan sanoa, että nuo miehet ovat objektiivisesti arvioiden nykyisten kauneus-/komeusmieltymysten mukaan hyvännäköisiä eli komeita. Parisuhteeseen tai edes seksiin en ketään heistä huolisi eikä se muuttuisi tyyliä vaihtamalla.
Tuosta mistä te väittelitte, tässä hyvä esimerkki.
Tuttu mies on tosi saman näköinen kuin ylävasen. Kääntää naisten katseita omissa piireissään, mutta sitten tas kun ympärillä on vaikka liike-elämän porukkaa, naiset ignooraavat eivätkä pidä komeana.
Naisystävänsä taas on samojen miesten silmissä nätti päivätyössään jakkupukulookissa ja myös illalla rocktyylisenä. Kaunis ja hoikka, sivutoiminen rock-malli kun on.
Eli naiset ei kovin hyvin erota komeutta ja tyyliä toisistaan. Mutta se ei ole miehille armollinen juttu, koska vaikka väärä tyyli voi muuttaa komean rumaksi, ei oikea tyyli muuta rumaa komeaksi.
Naisena ymmärrän, että nämä miehet ovat objektiivisesti ulkonäöllisesti miellyttäviä - symmetriset kasvot, hoikka kroppa, oikealla yläkulmalla vähän mallimaiset kasvonpiirteet. Varmasti tosi moni tykkää. Silti nämä eivät herätä minussa yhtään mitään, eivät ole tippaakaan seksikkäitä minun mielestäni. Tätä miesten on aina jotenkin todella vaikea ymmärtää, koska ovat itse naismakuineen kuin sopuleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- naisten silmissä miesmalli jolla on väärän värinen kauluspaita, on rumaAi että naisilta ei kannata kysyä, mikä kuka on heidän mielestään hyvännäköinen? Vain palstan ulisijat luulevat tietävänsä, mistä naiset tykkäävät, ja ainoastaan sillä perusteella kun oma naisvihaa uhkuva ajatusmaailma ei ole kenellekään naiselle kelvannut.
Te katsotte objektiivisesti komean miehen rumaksi jos tämä edustaa väärää tyyliä juuri teille.
Ruma ja "ei minun tyyppiä" ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te katsotte objektiivisesti komean miehen rumaksi jos tämä edustaa väärää tyyliä juuri teille.Ruma ja "ei minun tyyppiä" ei ole sama asia.
Minulle on. Jos joku on mielestäni ruma, se tarkoittaa automaattisesti sitä ettei hän ole tyyppiäni.
Kuten jo ketjussa sanottu. Nuo ovat objektiivisesti varsin komeita.
En silti tykkäisi yhdestäkään Tinderissä. Salipullistelu ja kaljabaareissa notkuminen ovat turn-offeja. ES-Jonne-meininkiä.
Luusereista tykkäävä, oletko itse henkisesti siis myös sellainen?
M i t ä v ä l i ä s i l l ä h y v ä n n ä k ö i s y y d e l l ä on, k u n s e e i k o r r e l o i s e n k a n s s a, k i i n n o s t a i s i k o m i e s p a r i s u h d e m i e l e s s ä?
Mitä tuossa asiassa et ymmärrä? Esimerkkinä nuo miehet. Joo, ovat hyvännäköisiä tämän hetken esteettisten ja visuaalisten mieltymysten perusteella; maskuliinisia, eroottisia, lihaksikkaita, luovia jne. Mutta sillä ei ole mitään merkitystä minun tai todennäköisesti muidenkaan naisten parisuhdekumppanuuden kannalta.