Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtoehtoinen hoito kun on monta persoonallisuushäiriötä ja elämä on silkkaa kärsimystä?

Vierailija
09.06.2019 |

Jos saan todella kovan iskun päähäni niin minulla on yksi miljoonasta mahdollisuus pysyä hengissä. Isku mahdollisesti muuttaa persoonallisuuttani. Useimmissa tapauksissa muutos on negatiivinen, mutta on yksi miljoonasta mahdollisuus että muutos on positiivinen. Toisin sanoen kovalla iskulla päähän minulla on yksi biljoonasta mahdollisuus selviytyä hengissä ja muuttua hyvinvoivaksi. Olen valmis ottamaan tuon riskin, eihän minulla muutakaan toivoa ole. Mistä tuollaisen hoidon voisi hankkia? Onko tuolle hoidolle jokin nimi? Paljonko se maksaa? Jne?
Toki voisin itse iskeä itseäni. Mutta jos lääkäri iskisi minua niin varmaan ainakin kuolemisen riski pienenisi. Jos en muuttuisi hyvinvoivaksi niin lääkäri iskisi uudestaan ja uudestaan. Iskisi kunnes olisin hyvinvoiva tai kuollut. Se kuoleminen ei haittaisi koska jos en tälläistä hoitoa löydä niin lopetan elämäni muuteskin.
Sääli kun joudun tätä keskustelupalstalta kysymään, mutta yksin en ole tätä hoitoa vielä onnistunut löytämään eikä yksikään lääkäri tai psykologi ole suostunut auttamaan minua etsimään tälläistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös, kiitos.

Vierailija
2/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiasta voi käsittääkseni ostaa mitä vain hämäriä hoitoja jos rahat riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiasta voi käsittääkseni ostaa mitä vain hämäriä hoitoja jos rahat riittää.

Joo, hulluimmat lääketiedeuutiset tulee sieltä. Maailman lihavin ihminen leikattiin siellä laihemmaksi.

Vierailija
4/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lobotomia.

Vierailija
5/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että vanhenet ja saat alzheimerin taudin. Siinäkin on pieni mahis että se muuttaa sua parempaan suuntaan. Ei maksa mitään eikä tapa sua.